Wappuaamun tunnelmissa on hyvä palata eiliseen jääkiekon täyttämään päivään. Tämä ratkesi erätauoilla melko helposti. Yksi kohta jäi jumittamaan - ehkä virvokkeilla oli osuutensa. Ratkesi kuitenkin eilisen puolella.
IS 30.4. tuumailuja
12
643
Vastaukset
- Anonyymi
Vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun laadunvalvontalaboratorio, satatuhantiset, kansalaistottelemattomuus, lihamakaronilaatikot, tieteenharjoittaja, neuvostotasavallat, rivikansanedustaja, kilokalori, punakuono, susiturkit.
- Anonyymi
Yks kohta jäi vähän epäseväks. Ipaan - lapis yhteyttä en hoksaa. Tai sitten on vaan väärin ratkottu. Kiitos etukäteen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks kohta jäi vähän epäseväks. Ipaan - lapis yhteyttä en hoksaa. Tai sitten on vaan väärin ratkottu. Kiitos etukäteen!!
Ipana, lapsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ipana, lapsi
Hupsista. Olishan toi pitäny...... Kiitos avusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupsista. Olishan toi pitäny...... Kiitos avusta!
No jouduin minäkin kohtaa miettimään sen jälkeen kun ristikko oli täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jouduin minäkin kohtaa miettimään sen jälkeen kun ristikko oli täynnä.
Poistin foorumistani nimimerkin Keijo epäasiallisen kommentin. Keksin vihjeen idean itse enkä luntannut Keijon mielestä häpeällisesti HP:ltä - huomaa nimimerkin Keijo asenne HP:n apujen käyttämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistin foorumistani nimimerkin Keijo epäasiallisen kommentin. Keksin vihjeen idean itse enkä luntannut Keijon mielestä häpeällisesti HP:ltä - huomaa nimimerkin Keijo asenne HP:n apujen käyttämiseen.
Taisit särkeä Keijon sydämen.
Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit särkeä Keijon sydämen.
Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa?Keijo kirjoittelee tänne kaiketi anonyymisti, mutta ei voinut edes kommentoida tänne, kun täällä epäasiallisuusia ei juuri poistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestisi on puhdasta häiriköintiä. Eivät sinun foorumisi moderointiasiat kiinnosta täällä ketään.
- Anonyymi
Juha Leinosen Mantan valinta viikonvaihteeksi oli minulle vaikeampi kuin Vuokilan kovis.
En tiedä, keihin viitatan vihjeessä KUIN JOHNNY > GIANNI.
Kuka Johnny ja kuka Gianni?- Anonyymi
Jenkeissä Johnny, Italiassa Gianni, Suomessa Juhani tai Jussi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkeissä Johnny, Italiassa Gianni, Suomessa Juhani tai Jussi.
OK, kiitos. Ei tullut mieleen, etyä ovat erikielisiä vastineita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379