Wappuaamun tunnelmissa on hyvä palata eiliseen jääkiekon täyttämään päivään. Tämä ratkesi erätauoilla melko helposti. Yksi kohta jäi jumittamaan - ehkä virvokkeilla oli osuutensa. Ratkesi kuitenkin eilisen puolella.
IS 30.4. tuumailuja
12
689
Vastaukset
- Anonyymi
Vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun laadunvalvontalaboratorio, satatuhantiset, kansalaistottelemattomuus, lihamakaronilaatikot, tieteenharjoittaja, neuvostotasavallat, rivikansanedustaja, kilokalori, punakuono, susiturkit.
- Anonyymi
Yks kohta jäi vähän epäseväks. Ipaan - lapis yhteyttä en hoksaa. Tai sitten on vaan väärin ratkottu. Kiitos etukäteen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks kohta jäi vähän epäseväks. Ipaan - lapis yhteyttä en hoksaa. Tai sitten on vaan väärin ratkottu. Kiitos etukäteen!!
Ipana, lapsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ipana, lapsi
Hupsista. Olishan toi pitäny...... Kiitos avusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupsista. Olishan toi pitäny...... Kiitos avusta!
No jouduin minäkin kohtaa miettimään sen jälkeen kun ristikko oli täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jouduin minäkin kohtaa miettimään sen jälkeen kun ristikko oli täynnä.
Poistin foorumistani nimimerkin Keijo epäasiallisen kommentin. Keksin vihjeen idean itse enkä luntannut Keijon mielestä häpeällisesti HP:ltä - huomaa nimimerkin Keijo asenne HP:n apujen käyttämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistin foorumistani nimimerkin Keijo epäasiallisen kommentin. Keksin vihjeen idean itse enkä luntannut Keijon mielestä häpeällisesti HP:ltä - huomaa nimimerkin Keijo asenne HP:n apujen käyttämiseen.
Taisit särkeä Keijon sydämen.
Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit särkeä Keijon sydämen.
Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa?Keijo kirjoittelee tänne kaiketi anonyymisti, mutta ei voinut edes kommentoida tänne, kun täällä epäasiallisuusia ei juuri poistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestisi on puhdasta häiriköintiä. Eivät sinun foorumisi moderointiasiat kiinnosta täällä ketään.
- Anonyymi
Juha Leinosen Mantan valinta viikonvaihteeksi oli minulle vaikeampi kuin Vuokilan kovis.
En tiedä, keihin viitatan vihjeessä KUIN JOHNNY > GIANNI.
Kuka Johnny ja kuka Gianni?- Anonyymi
Jenkeissä Johnny, Italiassa Gianni, Suomessa Juhani tai Jussi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkeissä Johnny, Italiassa Gianni, Suomessa Juhani tai Jussi.
OK, kiitos. Ei tullut mieleen, etyä ovat erikielisiä vastineita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470