IS 30.4. tuumailuja

Anonyymi

Wappuaamun tunnelmissa on hyvä palata eiliseen jääkiekon täyttämään päivään. Tämä ratkesi erätauoilla melko helposti. Yksi kohta jäi jumittamaan - ehkä virvokkeilla oli osuutensa. Ratkesi kuitenkin eilisen puolella.

12

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun laadunvalvontalaboratorio, satatuhantiset, kansalaistottelemattomuus, lihamakaronilaatikot, tieteenharjoittaja, neuvostotasavallat, rivikansanedustaja, kilokalori, punakuono, susiturkit.

• Anonyymi

Yks kohta jäi vähän epäseväks. Ipaan - lapis yhteyttä en hoksaa. Tai sitten on vaan väärin ratkottu. Kiitos etukäteen!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks kohta jäi vähän epäseväks. Ipaan - lapis yhteyttä en hoksaa. Tai sitten on vaan väärin ratkottu. Kiitos etukäteen!!

Ipana, lapsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ipana, lapsi

Hupsista. Olishan toi pitäny...... Kiitos avusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hupsista. Olishan toi pitäny...... Kiitos avusta!

No jouduin minäkin kohtaa miettimään sen jälkeen kun ristikko oli täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jouduin minäkin kohtaa miettimään sen jälkeen kun ristikko oli täynnä.

Poistin foorumistani nimimerkin Keijo epäasiallisen kommentin. Keksin vihjeen idean itse enkä luntannut Keijon mielestä häpeällisesti HP:ltä - huomaa nimimerkin Keijo asenne HP:n apujen käyttämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistin foorumistani nimimerkin Keijo epäasiallisen kommentin. Keksin vihjeen idean itse enkä luntannut Keijon mielestä häpeällisesti HP:ltä - huomaa nimimerkin Keijo asenne HP:n apujen käyttämiseen.

Taisit särkeä Keijon sydämen.

Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit särkeä Keijon sydämen.

Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa?

Keijo kirjoittelee tänne kaiketi anonyymisti, mutta ei voinut edes kommentoida tänne, kun täällä epäasiallisuusia ei juuri poistella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestisi on puhdasta häiriköintiä. Eivät sinun foorumisi moderointiasiat kiinnosta täällä ketään.

• Anonyymi

Juha Leinosen Mantan valinta viikonvaihteeksi oli minulle vaikeampi kuin Vuokilan kovis.
      En tiedä, keihin viitatan vihjeessä KUIN JOHNNY > GIANNI.

Kuka Johnny ja kuka Gianni?

• Anonyymi

Jenkeissä Johnny, Italiassa Gianni, Suomessa Juhani tai Jussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenkeissä Johnny, Italiassa Gianni, Suomessa Juhani tai Jussi.

OK, kiitos. Ei tullut mieleen, etyä ovat erikielisiä vastineita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76