Wappuaamun tunnelmissa on hyvä palata eiliseen jääkiekon täyttämään päivään. Tämä ratkesi erätauoilla melko helposti. Yksi kohta jäi jumittamaan - ehkä virvokkeilla oli osuutensa. Ratkesi kuitenkin eilisen puolella.
IS 30.4. tuumailuja
12
729
Vastaukset
- Anonyymi
Vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun laadunvalvontalaboratorio, satatuhantiset, kansalaistottelemattomuus, lihamakaronilaatikot, tieteenharjoittaja, neuvostotasavallat, rivikansanedustaja, kilokalori, punakuono, susiturkit.
- Anonyymi
Yks kohta jäi vähän epäseväks. Ipaan - lapis yhteyttä en hoksaa. Tai sitten on vaan väärin ratkottu. Kiitos etukäteen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks kohta jäi vähän epäseväks. Ipaan - lapis yhteyttä en hoksaa. Tai sitten on vaan väärin ratkottu. Kiitos etukäteen!!
Ipana, lapsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ipana, lapsi
Hupsista. Olishan toi pitäny...... Kiitos avusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupsista. Olishan toi pitäny...... Kiitos avusta!
No jouduin minäkin kohtaa miettimään sen jälkeen kun ristikko oli täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jouduin minäkin kohtaa miettimään sen jälkeen kun ristikko oli täynnä.
Poistin foorumistani nimimerkin Keijo epäasiallisen kommentin. Keksin vihjeen idean itse enkä luntannut Keijon mielestä häpeällisesti HP:ltä - huomaa nimimerkin Keijo asenne HP:n apujen käyttämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistin foorumistani nimimerkin Keijo epäasiallisen kommentin. Keksin vihjeen idean itse enkä luntannut Keijon mielestä häpeällisesti HP:ltä - huomaa nimimerkin Keijo asenne HP:n apujen käyttämiseen.
Taisit särkeä Keijon sydämen.
Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit särkeä Keijon sydämen.
Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa?Keijo kirjoittelee tänne kaiketi anonyymisti, mutta ei voinut edes kommentoida tänne, kun täällä epäasiallisuusia ei juuri poistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestisi on puhdasta häiriköintiä. Eivät sinun foorumisi moderointiasiat kiinnosta täällä ketään.
- Anonyymi
Juha Leinosen Mantan valinta viikonvaihteeksi oli minulle vaikeampi kuin Vuokilan kovis.
En tiedä, keihin viitatan vihjeessä KUIN JOHNNY > GIANNI.
Kuka Johnny ja kuka Gianni?- Anonyymi
Jenkeissä Johnny, Italiassa Gianni, Suomessa Juhani tai Jussi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkeissä Johnny, Italiassa Gianni, Suomessa Juhani tai Jussi.
OK, kiitos. Ei tullut mieleen, etyä ovat erikielisiä vastineita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811123- 488639
- 1375405
- 1443704
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572608
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak502165- 281826