Minulla on uutisia

Anonyymi

En olekaan enää mies sinuun päin, minulla on uusi ihastus. Batman, sekin on todennäköisemmin helpompi pyydystettävä kuin sinä. Hyvästi!

32

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa surkea aloitus

    • Anonyymi

      Minäkin olen miehiinpäin koska et ymmärtänyt antaa😛

    • Anonyymi

      😊😊😊

    • Anonyymi

      Batman kaasupallo? Ok. 🎈

    • Anonyymi

      No oo mun puolesta vaikka Ryytmänniin :)

    • Anonyymi

      Täällä palstalla ne suhteet luodaan anonyyminä, eikö ois helpompi soittaa kun puhelin on keksitty. Jos viikossa on melkein miljoona kävijää, niistä sitten pitäisi tietää. Fonecta kertoo numeron, on varmaan helpompi tapa kuin tää palsta.

      • Anonyymi

        Voi kyllä tiedän että on keksitty vaikka ja mitä. Ei kai nyt ihminen olisi täällä jos olisi ollut aikoinaan positiivinen yhteys toiseen ja tullut tulosta.
        Ihan naurattaa jo tämä koominen huikean naurettava elämäni kun on pysähtyneenä ja pitäisi vaan riuhtaista itsensä tästä pysähtyneisyydestä pois. Kesä on tulossa ja pitää vain heittäytyä ja antaa uusille asioille mahdollisuus. Ei tämä ole enää ollut mitään ajatusta mistään kun tietää jo kaiken että miksi ei, toki suosittelen kaikille jotka vielä unelmoivat niin ottamaan vahvasti sitä yhteyttä jos vaan pystyy ja voi, sillähän ne asiat selviää. -aloittaja-


    • Anonyymi

      Batman on ihana! ❤️🔥🦇

    • Anonyymi

      Harvinaisen surkea elokuva tämä uusin Batman!

      • Anonyymi

        Yli pitkä


    • Anonyymi

      Jos meinaa vain haaveilla, niin kannattaa sitten haaveilla samantien vaikka Batmanista.

      • Anonyymi

        Minä en kyllä osaa haaveilla enää mistään muusta kuin lottovoitosta mutta tuo Batman on kyllä aika kova supersankari. -aloittaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kyllä osaa haaveilla enää mistään muusta kuin lottovoitosta mutta tuo Batman on kyllä aika kova supersankari. -aloittaja-

        On se joo. Munkin lemppari. Tykkäsin uusimmasta ja kävin leffassa katsomassa.


    • Anonyymi

      Varoituksen sana, helposti pyydystettävä voi olla vaikea pitää sitoutuneen suhteeseen, takin kääntö toisilla onnistuu helposti. Itse en lämpene tällaisiin naisiin. Heppoiset eväät ei kanna pitkälle.

      • Anonyymi

        Niin että meinaatko että pitää pyydystellä 20 vuotta ennen kuin voi katsella sitten tarkemmin asiaa. Hiljaa hyvä tulee vai miten se sanonta menikään. Tietysti jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee ja kokee. Varsinkaan jos ei ole vastapuolelta minkäänlaista kiinnostusta niin mitäpä sitä sitten ja tämä on juuri omalla kohdallani näin ja tunteet ovat jo hiipuneet minimiin. Kyse on siitä että olen vaan jotenkin jämähtänyt ja enkä tiedä mihin suuntaan sitä menisi.


    • Anonyymi

      Surkea aloitus. Jouluna ja juhannuksena sama juttu monilla.

      • Anonyymi

        Voit tehdä itse paremman, sitä en kyllä ymmärrä että miten tuntemattoman kirjoittajan ajatukset tekevät aloituksesta surkean. Niin olihan tuossa huumoria, tietennii voihan se olla jonkin mielestä sellaista huonoakin huumoria mutta ei voi mitään. Mulla on aina sama juttu ja ei tarvii olla juhannus eikä joulu. -aloittaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit tehdä itse paremman, sitä en kyllä ymmärrä että miten tuntemattoman kirjoittajan ajatukset tekevät aloituksesta surkean. Niin olihan tuossa huumoria, tietennii voihan se olla jonkin mielestä sellaista huonoakin huumoria mutta ei voi mitään. Mulla on aina sama juttu ja ei tarvii olla juhannus eikä joulu. -aloittaja-

        On niin sekavaa nonsenseä. Siis juurikin joulun ja juhannuksen lisksi myös vappuna, ja nyt on vappu. Siis mikä sulla on aina sama juttu? Aloittaa sama ahdistus juuri vappuna. Noh, ethän sinä sille mitään voi.. sehän siinä surkeaa onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin sekavaa nonsenseä. Siis juurikin joulun ja juhannuksen lisksi myös vappuna, ja nyt on vappu. Siis mikä sulla on aina sama juttu? Aloittaa sama ahdistus juuri vappuna. Noh, ethän sinä sille mitään voi.. sehän siinä surkeaa onkin

        Niin että aikalailla samat ajatukset olkoon juhlapäivät, pyhät tai arki, siis jos tällä tarkoitetaan ajatuksia eikä erehdy olemaan vähääkään todellisuuden ulkopuolella. Ei mitään surkeutta tai ahdistusta vaan pää vahvasti maanpinnalla pitämistä. Tämä palsta käy välillä purkupaikkana omille ajatuksille ja välillä voi pyöritellä niitä ajatuksia ulos. -aloittaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että aikalailla samat ajatukset olkoon juhlapäivät, pyhät tai arki, siis jos tällä tarkoitetaan ajatuksia eikä erehdy olemaan vähääkään todellisuuden ulkopuolella. Ei mitään surkeutta tai ahdistusta vaan pää vahvasti maanpinnalla pitämistä. Tämä palsta käy välillä purkupaikkana omille ajatuksille ja välillä voi pyöritellä niitä ajatuksia ulos. -aloittaja-

        No nyt selvisi se sama juttu, mutta kuten olen tässä asiaa tankkaillut, nyt juurikin on vappu kun jotain hyvästejä kirjoitat. No tietysti arkena on kiireitä monella mut silti. Juuri nyt kuvitellun yleisen juhlahumun alla tai päällä sinä olet tuon väkertänyt. Noh, kaikkea pirteämpää mieltä nyt sulle kun siellä suukkikset hieman makkaralla surkuttelet. Kyllä se siitä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt selvisi se sama juttu, mutta kuten olen tässä asiaa tankkaillut, nyt juurikin on vappu kun jotain hyvästejä kirjoitat. No tietysti arkena on kiireitä monella mut silti. Juuri nyt kuvitellun yleisen juhlahumun alla tai päällä sinä olet tuon väkertänyt. Noh, kaikkea pirteämpää mieltä nyt sulle kun siellä suukkikset hieman makkaralla surkuttelet. Kyllä se siitä taas.

        Kuten tuossa sanoin niin huumoria huumoria hyvästeineen eiköhän ne ns. hyvästit ole jo mielessä aika päiviä sitten koettu ja suurimmat asiat mielen kopukoissa käsitelty. Kiitos toivotuksesta kyllä tässä ihan ookoo mieli on ja muutenkin kun aurinkokin pilkahtelee taivaalla. -aloittaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuossa sanoin niin huumoria huumoria hyvästeineen eiköhän ne ns. hyvästit ole jo mielessä aika päiviä sitten koettu ja suurimmat asiat mielen kopukoissa käsitelty. Kiitos toivotuksesta kyllä tässä ihan ookoo mieli on ja muutenkin kun aurinkokin pilkahtelee taivaalla. -aloittaja-

        Näin on. Vappu on ohi. Nyt ei ole taas suorituspakkoa tai -paineita, ennen kuin juhannuksena :)


    • Anonyymi

      Kaikilla lepakoilla on yksi ihan oikea reikä.

    • Anonyymi

      Ymmärrän jos olet pettynyt ja haluat ikuisesti unohtaa minut.

      • Anonyymi

        En ole keneenkään pettynyt, miksi olisin sillä ei minulla olisi edes sellaiseen oikeutta. Jos olet tuota mieltä niin sinun kannattaa sille kohteellesi kertoa ymmärryksesi jos vain pystyt ,ihan näin ulkopuolisen vinkkinä sanon.- aloittaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole keneenkään pettynyt, miksi olisin sillä ei minulla olisi edes sellaiseen oikeutta. Jos olet tuota mieltä niin sinun kannattaa sille kohteellesi kertoa ymmärryksesi jos vain pystyt ,ihan näin ulkopuolisen vinkkinä sanon.- aloittaja-

        Bätmännillä ei ole paljoa aikaa sinulle. Muista tämä. Hänen aikansa menee roistojen kiinniottamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bätmännillä ei ole paljoa aikaa sinulle. Muista tämä. Hänen aikansa menee roistojen kiinniottamisessa.

        Jaa onhan sillä se Robini niin voi sitten välillä tuuraa, jos tarve vaatii ja varmaan sitten myöhemmin pääsee jo eläkkeellekin ellei rollaraattorin kanssa lentele pitkin katuja. -aloittaja-


    • Anonyymi

      Battiskin on kyllästynyt naisiin, keskittyy mielummin puuhamaan suunnitelmia gothamin rikollisten pysäyttämiseksi.

    • Anonyymi

      Eräälle miehelle tiedoksi:
      Minä en pyydystä, se on sun hommia ;)
      Näkemiin!
      - sivusta

      • Anonyymi

        En sano pahasti, vaan hyvästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sano pahasti, vaan hyvästi!

        No niin kai sitten - hyvästi!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe