Skoda tekee erinomaisen huonoja "autoja". Skoota kulkee kohusta kohuun, rengashuijaus, päästöhuijaus, V8-äänigeneraattori, DSG, TSI... Lista on mittava
ME PYSÄYTÄMME HEIDÄT!
Skoda tekee erinomaisen huonoja "autoja"
11
318
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen minulla oli Sk..... elämäni oli kurjuutta sekä murhetta, minulla oli jopa itsetuhoisia ajatuksia, niin pahaan jamaan olin joutunut. Sitten vaihdoin Sk....... tuon auton irvikuvan, tekniikan erehduksen, kulkneuvojen epäsikiön Toyotaan ja katsokaa, kuunnelkaa, sain elämänilon takaisin, pitkästä aikaa kuulin lintujen laulun, haistoin kukkien huumaavan tuoksun, aloin hymyillä ja nauraa. Totisesti, totisesti minä sanon teille Toyota on pelastus, onni ja autoos.
- Anonyymi
Köyhät itkee ja valittaa laatu autosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät itkee ja valittaa laatu autosta
Skoda kulkee voitosta voittoon. Testivoittoja niin paljon johon Tuhnu ei pysty koskaan, ja kaksinkertainen talviauto testivoittajakin. Meriittejä riittää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda kulkee voitosta voittoon. Testivoittoja niin paljon johon Tuhnu ei pysty koskaan, ja kaksinkertainen talviauto testivoittajakin. Meriittejä riittää..
DSG-voitto.
Laukeaa ennen 50tkm saletisti.
t. saletti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DSG-voitto.
Laukeaa ennen 50tkm saletisti.
t. salettiKymmenettä kertaa noilla kilometreillä. Siis alkaen kymmenettä.
- Anonyymi
Tulipahan sieltä taas katkeroituneen kommarin, toweri Kyykmanin tuorein ulostulo.
Koeta kestää onneton auto valintasi kuin mies., äläkä jatkuvasti ruikuta täällä pettymystäsi.
Kyllä se Toyota on ihan hyvä auto sinulle. - Anonyymi
Hauska poika tuo Kyykman. Hän jaksaa kirjoitella typeriä juttuja vuodesta toiseen.
- Anonyymi
En kestä tota v8 äänigeneraattoria xD
- Anonyymi
Huutista isolohko tuhnukajariäänille xD
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752