Olen hankkimassa kotihälytintä. Osui tuollainen https://www.amazon.de/-/en/System-Wireless-Complete-Controls-Doorbell/dp/B08SB7FDT9/ref=sr_1_132?crid=3GU7DDYY7ZYGK&keywords=hausalarmanlagen&qid=1648485365&sprefix=home alarm system,aps,1511&sr=8-132&th=1 wifi-systeemi näkökenttään. Tiedän(?) kai miten se käyttöpaikalla laitetaan toimintakuntoon mutta miten sitä kauko-ohjataan. Kännykälläkö? Pitääkö olla jokin ohjelma vai millä tavoin se hoituu?
Wifi Kauko-ohjaus?
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin tuollaista tarvitset? Suomesta saat turvajärjestelmän kotiisi kuukausimaksullisesti, esimerkiksi Securitas.
Tietysti, jos haluat olla maksamatta kuukausimaksua, voit hankkia kotiisi valvontakameran, joka tarvittaessa hälyyttää kännykkääsi. Toki siinäkin tarvitaan internet-yhteys, joka maksaa noin 5 euroa /kk, mutta on paljon pienempi, kuin kaupallisilla palveluntarjoajilla. - Anonyymi
En hankkisi tuollaista!
- Anonyymi
Itse hankkisin itsenäisen valvontakameran, joka toimii 24/7 ja hälyttää, mikäli havaitsee liikettä. Kamera vaatii tietenkin ns. "laitenetin", joltain palvelujen tarjoajalta mutta sen kustannus on noin 5 euroa/kk, jos olet heidän asiakkaansa, muuten tuplasti.
- Anonyymi
Yleensä kaupalliset turvajärjestelmät ovat kalliita.
Itse hankittu nettiin liitetty kamera on halpa ja tiedonsiirto sisältyy nettisi hintaan. Kamera maksaa jotain, samoin myös liittymä, jos et tahdo käyttää omaa internet-liittymääsi, kuten esimerkiksi WIFI:ä, jolloin se sisältyy kuukausi maksun hintaan.
Mutta erillisen liittymän hinta lienee noin 9 euroa Toki senkin saat puoleen hintaan (esim. DNA), jos olet heidän asiakkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723