Seurakunta

Anonyymi

Mitä ihmettä tapahtuu Polvijärven seurakunnasssa? Kuuluu kerrassaan kummallisia asioita. Ei paljon kannata ihmetellä kirkosta eroamisia.

66

6292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herää kysymys miksi tähän ei kukaan uskalla kommentoida. ..

    • Anonyymi

      Turhanpäiväisen satuilun lisäksi vielä seksiäkin, melkoista menoa löytyy Polvijärven kinkeripiiristä... Sairasta, siksi erosin kirkosta jo 90 luvulla. Sadut ja yliluonnolliset tarinat ei minua varten, seksiä saan kotoa niin paljon kuin haluan...

      • Anonyymi

        Kaksi tervettä kättä varmaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi tervettä kättä varmaan!

        Ja kun terveet kädet niin näppylöhanskat vaan ja hommiin! Kuka sitten mitäkin hommailee. Huh hei!


    • Anonyymi

      Kyllä on tämän seurakunnan uskottavuus mennyt!

    • Anonyymi

      Seurakunta Polvijärvellä toimii kuin salaseura, työt teetetään talkoilla käyttäen aseena uskoa ja seurakuntalaisten hyväntahtoisuutta.

    • Anonyymi

      Missähän mahtaaa olla linkki koko juttuun, vai onko tää vaan keksittyä tarinaa?

    • Anonyymi

      Mitään oikeusjuttua ei edes ole ollut. Oletteko oikeasti näin sekaisin, että tallaista valheellista sontaa täällä jaatte.

      • Anonyymi

        Nyt tulee jo liian paksua tekstiä. Väitätkö että sanomalehti Karjalainen julkaisee valheellisia Uutisia.


    • Anonyymi

      Käräjäoikeudesta saa kuka tahansa epäilijä pöytäkirjat luettavaksi.

    • Anonyymi

      Eipä tuo ihme ole pahempaakin tapahtuu niiden seinien sisällä eipä sinne kaikki ole edes tervetulleita harvat ja valitut eikä ole edes halua.

    • Anonyymi

      Valeuutinen. Sietäisitte hävetä!

    • Anonyymi

      Joko teksti ylikuumenee kun viestejä joudutaan poistamaan.

    • Anonyymi

      Äitienpäivänä on tapana ollut käydä kirkossa oman äidin ja lasteni kanssa..... tämä traditio loppui nyt. Hain kirkosta lohtua ja voimaa jaksamiseen ja nyt usko koko kirkkoon ja sen arvoihin on mennyt.

    • Anonyymi

      Onko kukaan pysynyt laskuissa montako työtekijä vaihdosta on tapahtunut nykyisten talouspäällikön ja kirkkoherran aikana. Sattumaa?

    • Anonyymi

      Tervejärkinen suomalainen ei kuulu kirkkoon eikä usko satuihin.
      Itse kuulun joukkoon ateistit joten en maksa kenellekään ahdistelijalle verojen muodossa palkkaa sekistä tai sekoilusta.

      Suosittelenkin kaikkia vakavasti harkitsemaan sekä kukkarollaan että järjellään eroamista, itse säästän turhissa veroissa noin tonnin vuodessa, vuosikymmenten aikana tonneja on kertynyt kymmeniä...

    • Anonyymi

      Kyllä tämän seurakunnan tilanne on järkyttävä. Joutaisi sulkea koko paikan. Viimeinen sammuttaa valot!

    • Anonyymi

      Eikö kirkon työntekijöiltä vaadita rikosrekisteriä kun työskentelee nuorten kanssa. Muissa työpaikoissa se on edellytys jos aikoo olla työssä. Eettiset säännöt lienee tehty myös kirkon henkilöstölle.

    • Anonyymi

      Tässä seurakunnassa kaikki näyttää olevan mahdollista. Ihan kaikki.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt kirkosta eroamista, tämän ketjun luettuani ei tarvitse enää miettiä.
      Eroilmoitus lähtee nyt

    • Anonyymi

      Tämä seurakunta ei ainakaan ole tarkka maineestaan.

    • Anonyymi

      On kyllä uskottavuus mennyt seurakunnan toimintaan.

    • Anonyymi

      Joo kannattaa kyllä miettiä vapaaehtoisten asemaa. Työpanos kyllä kelpaa, mutta hädässä ei turvaa tule.

    • Anonyymi

      Avoimmuus ja ammattietiikka on vieras käsite Polvijärven ev.lut. seurakunnassa. Minä uskon jumalaan mutta siihen en tarvitse ihmisen itsensä pönkittämistäsi tehtyä Polvijärven seurakuntaa. Tämä tapaus havahdutti minut asian huomaamaan.

    • Anonyymi

      Muutamien ihmisten ylläpitämää hömppää.

      • Anonyymi

        Se onkin salaseura missään ei oo mainintaa montako siihen kuuluu.


    • Anonyymi

      Ennen ajattelin että kirkko puolustaa aina väärinkohdeltua, on heikomman puolella. Enää en ajattele niin!

    • Anonyymi

      Ei toinna pyykille ennee ruveta. Naulovvaa temppelin oven umpeen ja ottaa kyltin pois. Se oli siinä sitten.

    • Anonyymi

      Miksi reippaat työntekijät ei voi haravoida itse vaan tämäkin työ teetetään temppelin jäsenillä.

    • Anonyymi

      Minun pitää kokeilla seurakunnan tapaa , lakaistaan ongelma maton alle ja uskotaan ettei sitä ole..... helppoa. Ajatuksena jo tuntuu pahalta siksipä pysyn entisellä tiellä.

    • Anonyymi

      Säälittävä koko seurakunta....

    • Anonyymi

      Todella säälittävä. Luin että nyt jo hevimessua suunnitellaan.

    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä seurakunta ei ota enää yhtään vapaaehtoista ennen kuin selviää onko koko temppelillä edellytyksiä olla olemassa vai huudetaanko: EI JATKOON!!

    • Anonyymi

      Linja-automatkat naapurikuntien (Ei Outokumpu) kirkkoihin sunnuntaisin olisi kova sana.

      • Anonyymi

        Miksi kirkossa pitää ylipäätään käydä ??

        Itse en ole käynyt noin 30 vuoteen. Olen ateisti ja agnostikko, varsin hyvä ihminen näinkin. Satuja ja veisaamista en tarvitse elämääni millään muotoa...


    • Anonyymi

      Nyt voisi tässä seurakunnassa olla se viimeinen hetki tehdä ryhtiliike jos meinaa toimintaa jatkaa.

    • Anonyymi

      En tiedä miksi kirkkoon pitää kuulua. Usko minulla kuitenkin on johonkin suurempaan. Tämän tapauksen myötä vahvistui päätös erota koko kirkosta. tämä kirkkoherra hoveineen on pistänyt Polvijärven seurakunnan sekaisin.

    • Anonyymi

      Teeppä se herra yksinkirjoittelija, että kerro meille kuka sinä oletkin. Sinäpä et sitten tule unohtumaan.

    • Anonyymi

      Polvijärven seurakuntaa ei tunnu kiinnostavan ihmisten kirkosta eroamiset.

    • Anonyymi

      Asiaa kirjoitat, tämä näytelmä on nähty enkä halua nähdä seuraavaa jaksoa. Harmi kun tuon puljun kirjoista ei pääse irti HETI.

    • Anonyymi

      Lukekaa Outokummun seutu/ tekstarit...

    • Anonyymi

      Erikoista ettei tämän seurakunnan toimiin pysty kukaan puuttumaan.

    • Anonyymi

      Päättäjät istuu kädet ristissä ja rukoilevat oman hyvinvoinnin puolesta. Käyvät seuroissa jos vaikka lehteen pääsisi hurskauttaan esittelemään. Ymmärtäisitte edes hävetä.

    • Anonyymi

      Tässä seurakunnassa saa tehdä ihan mitä vaan!

    • Anonyymi

      Tää seurakunta joutaisi lopettaa kokonaan. Tää on jo nähty. Seurakuntataloon pakolaiskeskus, pappila myyntiin jollekin rikkaalle asunnoksi. Ja kirkko muinaismuistoksi. Hautausmaat " se hoitaa ketä kiinnostaa hoitaa"-periaatteella .

    • Anonyymi

      Huomenna maanantaina on seurakunnan puhelinpäivä. Rimpauta pappilaan ja tiedustele miksi serkun kivi on vinksallaan. Pirautellaan!

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe