Itse ajattelin, että en muista minkä kanssa join viimeksi pienen purkin tropicana appelsiinimehua. Grillikylki se ei ollut, sen kanssa sopii parhaiten maito.
Mutta ei haittaa - ostan uuden. Sitten vedän sen sushin kanssa.
Yksin? Mitä ajattelet juuri nyt?
8
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelen, että maailma on masentava paikka, mutta se lakkaa kyllä näillä näkymin olemasta. Sitä ennen vois kyllä vielä syödä ja juoda hyvin. Kylmä on ulkona niin taidan pysyä kotona,
- Anonyymi
Maapallon pitäis pyöriä 2t hitaammin kun tuntuu, että päivä menee liian nopeasti. Sitä se Mars 6. huoneessa teettää... Olen tehny omaehtoista työtä vuosia, enkä ole vielä päässyt loppuun. Ehkä se onnstuu 20:n vuoden päästä. Ja kaikki tietokoneella.
- Anonyymi
Sama vika, ikinä ei ehdi mitään.
- Anonyymi
Ajattelin just että miten yksin olen. Itsekseni telkkaria tuijotan ja puhelinta räplään. Tammostä perjantai-iltaa.
- Anonyymi
Ajattelen että onneksi tämäkin pitkä päivä on jo lopuillaan ja yöksi pääsen pois pienen pillerin avulla.
- Anonyymi
Haaveilen ja toivon elämän loppumista että pääsisi pois täältä kärsimästä. Itsemurha ei ole vaihtoehto joten elämäni on kuoleman odottamista.
- Anonyymi
Mietin pitäisikö tosiaan uskaltaa laittaa reppu selkään ja lähtee tanskaan kuukaudeksi etsii keittiöalan töitä työmarkkinatuella?Onko miestä? vai ostanko pullon koskenkorvaa?
- Anonyymi
Yksinäisyydessä on yksin. Silloin kun olen yksinäinen kuuntelen suosikkiyhtyeideni musiikkia, Deftones ja Stam1na. Tykkään myös ajella autolla ja pohtia autokulttuuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091230
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1661102Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148946Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945