Miks kaadat liekkeihin bensaa?
Ilmas tuhat kipinää 😉💛
Haluun vaan mitä en saa
12
768
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkahan monet hautajaiset joutuu vielä kokemaan?
- Anonyymi
Sehän riippuu ihan teistä, miten monet olette tai olette yrittäneet järjestää? Ei ole minun peliä, en voi vaikuttaa. Kaikki teot. Miten se meni: "eikö sitten muille tapahdu pahaa, jos yksi sinne laitetaan". Syyttömänä ja ulkopuolisena, vastaamaan teidän jutuista. Minä vain poistin itseni jutusta. Tsemppiä! Myös niille suojatuille naisille 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riippuu ihan teistä, miten monet olette tai olette yrittäneet järjestää? Ei ole minun peliä, en voi vaikuttaa. Kaikki teot. Miten se meni: "eikö sitten muille tapahdu pahaa, jos yksi sinne laitetaan". Syyttömänä ja ulkopuolisena, vastaamaan teidän jutuista. Minä vain poistin itseni jutusta. Tsemppiä! Myös niille suojatuille naisille 😆
Minkälainen on suojattu nainen? En oikein ymmärrä, suojattu nainen?
T; pelkka nainen vaan
- Anonyymi
Mulla on tulityökortti Suhun, rakas naiseni. Olet sen itse mulle myöntänyt, sen kortin nimittäin! Hallitsen hommat ja nuo kipinät Sinusta & minusta ovat hyvästä vain, joten... 95E10 käytän. 💕
- Anonyymi
Aika hyvä vastaus noin niin kuin sivusta totean en ole kohteesi
- Anonyymi
Tämä 🔥 taitaa roihuta ilman bensaakin.
- Anonyymi
Kyllä 95E10:ii tarvii olla aina jemmassa, kun ei tiedä, millainen sadekesä tulee. Syttyy puut märkänäkin sitten! Muuten, aivan oikein, roihuaa 💕 meillä valtoimenaan ilman syttyjäkin, so. ihan varmaa! Ei tarvitse kuin tulla hänen näköpiiriin niin ilmiliekeissä olen häneen eli S:ään. 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 95E10:ii tarvii olla aina jemmassa, kun ei tiedä, millainen sadekesä tulee. Syttyy puut märkänäkin sitten! Muuten, aivan oikein, roihuaa 💕 meillä valtoimenaan ilman syttyjäkin, so. ihan varmaa! Ei tarvitse kuin tulla hänen näköpiiriin niin ilmiliekeissä olen häneen eli S:ään. 😚
Ei. Tämä liekki palaa ilman mitään apuja. Se ei enää sammu, kun se kerran syttyi. Voin sen yrittää tukahduttaa ja se jää kytemään, varmaan loppu elämäseni. Sen kanssa on opittava elämään.
- Anonyymi
Anteeksi mitä?
- Anonyymi
Kaiken saat
Mitä haluat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken saat
Mitä haluatEn halua elää siellä missä sinä nyt elät. Mutta sinut minä kyllä otan jos saan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua elää siellä missä sinä nyt elät. Mutta sinut minä kyllä otan jos saan
Eli missä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912