Muutama näkemisen arvoinen auto ja sitten kymmenen skodaa. Taipaleen yhdenmiehen kerho ylitti tsensä.
Paskin vappucruising ikinä
12
578
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, aika säälittävä kusinauha. Nauratti nuo Skodat.
- Anonyymi
Kusiruisku-Skodat helvettiin noista letkoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusiruisku-Skodat helvettiin noista letkoista.
Skoda- simply clever. Ei ole taloudellisempaa ja parempaa ajettavaa autoa kuin on koko Skoda-perhe. Siitä löytyy mallia kummallekkin perheen huoltajalle. Ei ole Olli kujassa, eikä kettu vinossa, kun skoda-man lyö tillin kuskiin.
- Anonyymi
Eikö hiekkalaatikossa ollut yhtään legoautoa?
- Anonyymi
Bensa niin kallista ettei voi ajaa muulla kuin vanhalla skodalla.
- Anonyymi
Näin se alkaa maailma parantumaan, turhat jenkkilotja ajelut vähenee. Polttoaineiden hinnat yhä ylemmäs.
- Anonyymi
Vappu cruising -kulkueeseen ei pitäisi päästää alle 6 litran "pörriäisiä". Ainoastaan kunnon jenkkilullia ja -rohjakkeita, mielellään isoilla yli 7 litran myllyillä V8...
- Anonyymi
Ikäraja tulisi olla.
- Anonyymi
Pikkupojiksi jääneet päristelevät vappuna.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Tulvatilanne on normaalia pahempi.
- Anonyymi
Tulva on laskemaan päin.
- Anonyymi
Niin oli. Otin kuvaa koko letkasta, mutten viitsinyt laittaa tuubiin. Vanhat autot vähissä, joku muu viittinyt laittaa kuvia.
https://www.youtube.com/watch?v=InDTNuVYmK8
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512