Nyt kun ajatus on kirkastunut

Anonyymi

Voisin myös lisätä ette enää hallitse minua syytöksillä olemalla paha ja itsekäs, katkeruudellanne, vihallanne, tai kateudellanne. Ette enää käytä sympatiiani, hyvyttäni, iloani, kehoani tai päätäni. Nyt uskallan ajatella minulle tehtiin väärin ilman huonoa omaatuntoa. Fanaattisuus, manipulointi ja mustuus tuhoaa teidät. Olette "pahuuden kehässä", teille tapahtuu pahaa ja teette aina niin mikä sitä lisää. Ennen ymmärrätte, teemme väärin. Lakkaatte syyllistämästä syyttömiä, ymmärrätte että kukaan kansalainen ei ole oikeutettu hallitsemaan tai määräämään toista aikuista kansalaista, jos ei väärää ole tehty. Kukaan ei ole oikeutettu kajoamaan toisen psyykkeeseen, alistamaan tahtoonsa tai yrittää hallita henkisellä väkivallalla, pelolla, edes omalla pahalla, hakata fyysesti tai muuten. Vaikuttaa ihmisen sosiaaliseen elämään tai töihin, talouteen tai terveyteen, maineeseen, elinympäristöön, arjen tapoihin. Tämän kun sisäistätte huomaatte että elämänne suunta muuttuu. Saatte toki valtaa, mutta oma elämänne on kovin köyhää, huonossa karmassa ja sairauksia täynnä. Kivaa päivää, vähän huonosti nukuin. Nukuin kumminkin. Varokaa lahkoja ja fanaatikkoja. Menevät aina yli, satanisteista puhumattakaan.

6

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisään. Kovin pettynyt moneen suuntasn, erityisesti näitä henki-ihmisiksi itseään kehuviksi, meedioiksi tai parantajiksi. Myös lääkäreihin, poliisiin, moniin viranomaisiin, ihmisiin yleensä. Mutta niinhän niitä "epävalmiita sieluja" on joka paikassa. Jätän katkeruuden pois, nyt kun taas näen, luotan että erotan hyvät jatkossa.

• Anonyymi

Sen sijaan kirkkoihmisille ja lastenhoitajille annan kehuja, positiivisia yllätyksiä. Myös monille rikkaille, pomoille ja hoitajille sekä muutamalle julkkiselle. Kiitos heille. Hyvyttä maailmasta löytyy ❤️ toimittajat, monet sukulaiset, maanomistajat ja työkaverit eivät tuottaneet yllätystä, hyvässäkin. Tulevalta toivon että löydän myös itse hyviä luotettavia uusia ihmisiä elämääni. Läheiseen suhteeseen, ei seksiä, yksityisyyttä kunnioittavaan, ehkä olen siihen myös itse valmiimpi.

• Anonyymi

Korvavaloa ei ole vain otsalamppu.

• Anonyymi

Mikä asia sai tämän valaistumisesi aikaan?

• Anonyymi

Trolli on lukenut ahkerasti toisten kirjoituksia palstalta, nyt käyttää ahkerasti mielikuvitustaan eläytyen toiseksi henkilöksi. Se alkuperäisen tekstin kirjoittajahan ei tee aloituksia, kuten jokainen innokas lienee pikkuhiljaa ymmärtänyt.

Ap käyttää ihmeteltävän paljon energiaansa kumotakseen toisen kirjoittamat tekstit. Mikähän mahtaa olla motiivi?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      361
      3077
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2832
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1480
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1279
    5. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      120
      1140
    6. 60
      1085
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      427
      792
    8. Tänään puhutaan loukkauksista

(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis
      Ikävä
      118
      724
    9. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      224
      723
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      23
      719
    Aihe