Elikkä nykyisessä osoitteessani on telian taloyhtiö laajakaista jonka nopeuden olen itse nostanut 100 megan nopeuteen, maksan siitä 19,90/kk.
No nyt muutan toiseen asuntoon johon ei liittymää saa, ei ole edes johtojakaan.
Mutta tuo irtisanominen näyttää olevan melko ylivoimainen tehtävä, olen laittanut chattin kautta viestiä, ei ole vastattu vaikka lupaavat 2 vuorokauden sisällä vastata.
Puhelimella turha soittaa, vetoavat koko ajan työtaisteluun joten asiakaspalvelu on ruuhkautunut.
Onnistuisikkohan telian myymällässä irtisanominen vai onko ne pelkkiä käynnykkäkauppoja että myydään kyllä muttei muuta.
Telian laajakaista liittymän irtisanominen
21
2854
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pitäis siellä myymälässä onnistua jos et puhelimellakaan pääse läpi. Myyjä laittaa koneella samantien sen irtisanomisen.
- Anonyymi
Okei, pitänee käytä juttelemassa siellä.
- Anonyymi
Ihan tuo Telian sivuilta onnistuu kun sinne kirjautuu..
- Anonyymi
Kokeilin kyllä, kirjautuin ja laitoin viesiä. Näköjään tietävät jo että muutan, ilmeisesti posti juorunnut, tarjoavat että siirrä liittymä uuteen asuntoon, siirtäisinkin mutta ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin kyllä, kirjautuin ja laitoin viesiä. Näköjään tietävät jo että muutan, ilmeisesti posti juorunnut, tarjoavat että siirrä liittymä uuteen asuntoon, siirtäisinkin mutta ei toimi.
Ei varmaan uuteen ole sitä saatavilla.
- Anonyymi
Minä vaihdoin Ubuntuun.
- Anonyymi
Se irtisanotaan telian sivustolla. Kirjaudut sinne tunnuksilla, vaikkapa pankkitunnistein ja sieltä ilmoita että nyt katkaisen tämän liittymän. Samoilta sivuilta joista säädät nykyistä tai ostat lisäpalveluja tai poistat niitä. Kait sinulla asikkaana on se tilikin josta otat yhteyttä. Se palvelu kyllä tunnistaa sinut, vaikka miten kirjaudut, jos voit varmentaa henkilöllisyytesi.
Jos ei tunnistauminen ole mahdollista, niin kipaise lähimmälle telia-pisteelle tjs., niin varmasti sinua palvellaan, ellei ole joku aivan niinku käsi...työntekijä.- Anonyymi
Poista kuitenkin ensin windows!
- Anonyymi
Telian sivulta kyllä koetettu jo viikko sitten, ei olu kuulunut mitään, no käyn huomenna telian liikkeessä kertomassa asian, niin ja sopimus on toistaiseksi voimassa oleva joten lopetus pitäisi onnistua vaikka heti.
- Anonyymi
Jep jokaisella operaattorilla on sama palvelu eli netistä voi irtisanoa muutamalla klikkauksella. Ei tarvitse soitella mihinkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telian sivulta kyllä koetettu jo viikko sitten, ei olu kuulunut mitään, no käyn huomenna telian liikkeessä kertomassa asian, niin ja sopimus on toistaiseksi voimassa oleva joten lopetus pitäisi onnistua vaikka heti.
Siis älä lähetä sillä sivulla mitään viestejä vaan irtosano liittymä suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota huomioon jonotus! Se sopimus katkeaa sillä päivämäärällä johon olet leimasi laittanut. Nopeampi on tosiaan naama-naama -keskustelu, niin asia hoituu hetkessä.
Jos tulee vittuilua ja et saa tarvittavaa tietoa, niin laita ase 'nätisti' aseenkärki poispäin tiskille, niin jopa saat aivan yltäkylläistä palvelua ;-). Se on niiden kutsu, parempaan palveluun!
- Anonyymi
Onko sulla määräaikainen liittymä!
- Anonyymi
Sängyn alla!
- Anonyymi
Et maksa,niin kohta katkeaa luulisin.
- Anonyymi
Tässä tuli se huonoin vaihtoehto.
- Anonyymi
En kehtaa ottaa maksuhäiriö merkintää.
- Anonyymi
No nyt on homma hoidossa, mielelläni olisin pitänyt langallisen liittymän mutta kun ei saa niin ei sitten. a.p
- Anonyymi
Luultavasti. Itse olen yrittänyt kirjautua Minun Teliaan, ja joskus suurella vaivalla onnistunutkin. Nyt ei onnistu. Olen tehnyt e-lasku pyynnön pari kuukautta sitten. Paperilaskuista veloitetaan, vaikka niitäkään ei lähetetä, mutta karhuja kyllä tekstiviestillä. Laskua ei pääse maksamaan, ja sen tiedot puuttuvat, kun ne ovat Minun Teliassa, jonne kirjautuminen ei onnistu. Asiakaspalvelussa ei kerrota jonotusaikaa, mutta vedotaan työtaistelutilanteeseen (mitenhän se heihin oikeasti vaikuttaa?)..., lopulta vaikuttaa todella tarkoitushakuisesti siltä, että asiakkaat halutaan pitää kaikesta palvelusta kaukana, ja rahastaa kyseenalaisesti. Kirjallisiin valituksiin ei saa vastausta. Todella törkeetä, ala-arvoista asiakaskohtelua. En suosittele, ja pyrin itsekin äkkiä eroon tästä operaattorista!
- Anonyymi
Nyt on kyllä vika puhtaasti käyttäjässä, eikä missään muussa. Minun Teliaan voi kirjautua pankkitunnuksilla tunnistautumalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä vika puhtaasti käyttäjässä, eikä missään muussa. Minun Teliaan voi kirjautua pankkitunnuksilla tunnistautumalla.
Jep kuten voi kaikkien operaattoreiden sivuille.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1336520Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782343Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461610Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141361Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881206- 661048
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631032Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271008- 63956