Teboilin Boikotti !

Anonyymi

Haloo ! Kävin katsastamassa auton ja oli siinä hetki luppoaikaa niin tuli seurattua teboililla tankkajia ja verenpaine nousi ! Ketkä ovat nämä älvänät jotka eivät ymmärrä maailmantilanetta ja tankkavat putinin sotakassaan rahaa ? Kuinka sairas / kouluttamaton pitää olla että toimii näin vastoin kaikkea järkeä ? Itse olen boikotoinnut teboilia siitä saakka kun lukoil tuli puikkoihin ! Lukoil kuuluu putinin roistomafian ja raiskaa luontoa ! ÄLÄ IKINÄ TUE MOISTA SAASTAA !

19

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki vastuulliset järjestöt ja kaupungit on lopettanut yhteistyön teboilin kanssa ! Pitäisi vielä saada kansalaiset lopettamaan sairaan putinin sotakassan kartuttamisen ja siten eivät olisi osallisina viattomien ukrainalaisten murhaamisen ! ! !

• Anonyymi

Hah, ite laitoin teboilin automaattiin kortin, ja näppäilin maksimi summaksi 500 ,€ , eihän mun tankkiin männykkään kun 60 litraa tiisseliä niin sanoin seuraavalle että mää tarjoan tiisselit, jos jää vielä rahaa käyttämättä , niin anna seuraavankin tankata ilimatteeks.

Kyllä siinä yks autoaan katastamassa ollu kyylä kahteli pitkään kun tarjosin parit tankilliset tiisseliä ilmatteeks .

Eipä ole pikkurahan puutetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

juuri näin mistä halvemmalla saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri näin mistä halvemmalla saa

Mää en kato ikinä hintoja, aina tankki täyteen

• Anonyymi

mene lääkäriin

• Anonyymi

mitenkäs sitten käy kun aletaan rahtaamaan kaasua ja öljyä ameriikasta ja jenkit käy sotia ympäri maailmaa

• Anonyymi

Putinistit ja hölmöt tankkaavat TB:llä ja avustavat Venäjää.Onneksi eivät nauti tästä ilosta enää kauaa!Varmasti on siunaus noilla säästetyillä ruplilla.

• Anonyymi

Mina Aanekosken persu tankka Putin hjuvaksi.,

• Anonyymi

Sina kirjota hyva somi, sina taidat ola joki mu maa kuin perussomi

• Anonyymi

Itse en boikotoi kuin ABC-asemia.

• Anonyymi

seudulla asuu paljon puna aatteen ihmisiä,suolahdesta asti ajavat tankille

• Anonyymi

Niinpä, viikonloppuna eka kerta ABC tankille ja autopesulaan.

• Anonyymi

Tue Suomen rosmohintoja.

• Anonyymi

Eik verenpaine muka nouse tästä suomen tyttöhallituksen bensa politiikasta jo ennen Ukrainan kriisiä?

• Anonyymi

suoliahden työväentalolta lähti tänään jonossa autoja tankkaamaan teboilille,hapankaali haisi voimakkaasti ja kalinka soi kovaa

• Anonyymi

Harmittaako kun sun rahat ei riitä teboililla tankaamiseen

• Anonyymi

Seurasitko sitten tuota letkaa kun noin tarkkaan tiedät mihin se meni? Menikö se letka Äänekosken vai Hirvaskankaan Teboilille tankkaamaan?

• Anonyymi

En tue sotaa enkä Lukoilia. Bensaa saa muualtakin. Venäjämielisiä on paljon.

• Anonyymi

Joo, ja loput on peräkammarissa asuvia sossupummeja

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      413
      5970
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      3833
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2180
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1942
    5. 90
      1849
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      173
      1491
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      469
      1004
    8. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      93
      958
    9. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      237
      944
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      27
      933
    Aihe