Halpa pisuaari

Anonyymi

11

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siitä vaan, vaikka olohuoneeseen, eipä näitä juuri asuntojen wc tiloissa näe..

• Anonyymi

Miksei tekisi ja miksipä ei saisi..? Ei tuo kummempi kytkentä ole kuin vessanpytty. Vesiputken voi vetää pinta-asennuksena, mutta viemäri taitaa olla kinkkisempi juttu. Kenelläpä olisi tyhjä viemäriputken pää vessan lattiassa? Lattiakaivokin tuntuu ainakin äkikseltään väärältä paikalta - hajuhaittaa ajattelen...

Ihan fiksu idea muuten, tuolla voisi vuosien mittaan säästää vettä melkoisesti...

• Anonyymi

Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute.

"Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute."

Mistä sitten ottaa huuhteluvedet?

• Anonyymi

Kuvan perusteella tuosta viemäröinnistä puuttuu vesilukko. Eikä noita voi muutenkaan mihinkään lattiakaivoon liittää, haju olisi aivan sanoin kuvaamaton, etenkin kesähelteillä. Vesilukko toki on halpa hankkia, eli ei sen suhteen mitään.

Mihin tuota edes tarvitsee kotona? Onko sillä väliä, että kuseeko urinanaarion ohi lattialle, vai vessanpöntön ohi lattialle? Itse en koskaan kuse seisaaltaan kaupunkiolosuhteissa (olen siis mies), miksi aloittaja siis tuntee tarvetta kusta seisaaltaan?

Mihinkään yleisten tilojen käyttöön tuo ei sovellu, niihin on sitten vähän eri vehkeet!

• Anonyymi

Kyllä tuossa vesilukko täytyy olla, se on varmaankin integroitu pisuaariin. Ei kai tuossa muuta ideaa ole kuin veden säästäminen.
        Kuseksin myös istualtaan, mutta iso osa miehistä pissailee edelleen seisten.

• Anonyymi

Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sentään aina. Kotona ei tulisi mieleenkään kuseksia muuten kuin istuen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan."

Niin, siihen saakka kun joutuu itse pesemään vessan lattian ja seinät.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan."

Niin, siihen saakka kun joutuu itse pesemään vessan lattian ja seinät.....

Miesten piikkiin kaikki hyvä laittaa.

Joskus tullut huuhdeltua pytty, kun on shortsit jalassa. Sieltähän sitä roiskuu huuhtelun aikana pieniä pisaroita.... mutta onneksi on syypää moiseen tiedossa!

Työpaikolla yms. miesten WC:t likaisempia ihan siitä syystä, ettei siivoojien mielestä niitä tarvi siivota läheskään yhtä hyvin kuin naisten WC:t. Ei siivota -> nää on aina sottaisia -> ei kannasta siivota -> jne.

• Anonyymi

Seisten tottakai, muutoin mulkku huljuu pöntön vedessä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe