Halpa pisuaari

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta tästä, tekeekö tällä pisuaarilla mitään? Halpa hinta epäilyttää. Saako liittää kotimaiseen vesijohtoverkkoon?

https://www.vidaxl.fi/e/vidaxl-seinaan-kiinnitettava-pisoaari-keraaminen-musta/8718475799061.html

Sama taloon.com:
https://www.taloon.com/seinaan-kiinnitettava-pisoaari-keraaminen-musta

11

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siitä vaan, vaikka olohuoneeseen, eipä näitä juuri asuntojen wc tiloissa näe..

• Anonyymi

Miksei tekisi ja miksipä ei saisi..? Ei tuo kummempi kytkentä ole kuin vessanpytty. Vesiputken voi vetää pinta-asennuksena, mutta viemäri taitaa olla kinkkisempi juttu. Kenelläpä olisi tyhjä viemäriputken pää vessan lattiassa? Lattiakaivokin tuntuu ainakin äkikseltään väärältä paikalta - hajuhaittaa ajattelen...

Ihan fiksu idea muuten, tuolla voisi vuosien mittaan säästää vettä melkoisesti...

• Anonyymi

Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute.

"Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute."

Mistä sitten ottaa huuhteluvedet?

• Anonyymi

Kuvan perusteella tuosta viemäröinnistä puuttuu vesilukko. Eikä noita voi muutenkaan mihinkään lattiakaivoon liittää, haju olisi aivan sanoin kuvaamaton, etenkin kesähelteillä. Vesilukko toki on halpa hankkia, eli ei sen suhteen mitään.

Mihin tuota edes tarvitsee kotona? Onko sillä väliä, että kuseeko urinanaarion ohi lattialle, vai vessanpöntön ohi lattialle? Itse en koskaan kuse seisaaltaan kaupunkiolosuhteissa (olen siis mies), miksi aloittaja siis tuntee tarvetta kusta seisaaltaan?

Mihinkään yleisten tilojen käyttöön tuo ei sovellu, niihin on sitten vähän eri vehkeet!

• Anonyymi

Kyllä tuossa vesilukko täytyy olla, se on varmaankin integroitu pisuaariin. Ei kai tuossa muuta ideaa ole kuin veden säästäminen.
        Kuseksin myös istualtaan, mutta iso osa miehistä pissailee edelleen seisten.

• Anonyymi

Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sentään aina. Kotona ei tulisi mieleenkään kuseksia muuten kuin istuen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan."

Niin, siihen saakka kun joutuu itse pesemään vessan lattian ja seinät.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan."

Niin, siihen saakka kun joutuu itse pesemään vessan lattian ja seinät.....

Miesten piikkiin kaikki hyvä laittaa.

Joskus tullut huuhdeltua pytty, kun on shortsit jalassa. Sieltähän sitä roiskuu huuhtelun aikana pieniä pisaroita.... mutta onneksi on syypää moiseen tiedossa!

Työpaikolla yms. miesten WC:t likaisempia ihan siitä syystä, ettei siivoojien mielestä niitä tarvi siivota läheskään yhtä hyvin kuin naisten WC:t. Ei siivota -> nää on aina sottaisia -> ei kannasta siivota -> jne.

• Anonyymi

Seisten tottakai, muutoin mulkku huljuu pöntön vedessä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8630
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1213
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      774
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      69
      731
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe