Niin rehellisesti sanoen en tiedä haluanko sinua. Nyt yksin on ihan hyvä olla. Välillä halusin, mutta jokin sinussa on saanut ajattelemaan toisin. Ne jotkut meediot kyllä sinua lupailee, siksikin olen varuillani. Ja aistin että pidät siitä ryhmästä, jotka minut talloi. Luulen että pidän tuumaustauon. Kaikki nämä vuodet, olisinko selvinnyt jos olisit tehnyt minulle kuten jollekin muulle. Valitettavasti joka päivä olen varmempi ettet välttämättä ole sydämeni arvoinen. Varmasti hyvä, en kiistä. Mutta jokin sinussa mättää. Ei tarvetta vihalle, ei ystävyydelle, saat minut vaan hyvin varovaiseksi, niin sen ei kuuluisi olla.
Hänelle sanoisin, että vaikka erosin
20
618
Vastaukset
- Anonyymi
Okei no ehkä sitten sinun pitää päästää irti.
- Anonyymi
Ei sinun tarvikkan tietää ja pitkä suhde takana joten tarvitkin aikaa yksin. Jos niin olisi tapahtuvaksi me lähennytyäisiin kuin itsestään mutta se että että vaistosi sanoo että ei, niin kertoo sen että näin ei tule tapahtumaan. Enkä ole kyllä vaatinut tai olettanut että minut pitäisi valita, olisi aika yliampuva oletus. Meillä oli tunteet ja nykytilanne on määrittelemätön. Jotenkin hauska että kävin kuitenkin aloituksen verran mielessä. Mukavaa sinkkukesää.
- Anonyymi
Eron jälkeen onkin hyvä olla yksin, ite kun erosin ei ole ollut halua suhteisiin, eikä ole tarvetta ,eikä kyllä haluakaan enää tutustua uusiin ihmisiin, ellei nyt vahingossa sellainen joku hyvä ilmesty kohdalle, joka kirjaimellisesti horjuttaa tasapainoa. Rakastuin yhdesti, en tässä sano milloin, mutta myös ihmiseen, joka vaikuttaa hyvin erikoiselta, mutta hyvin ymmärrän häntä, kun elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, se muokkaa ihmistä ja käytöstä.
- Anonyymi
Voe, voe. Jos on avioliitossa pitkään ollut yksin niin kyllä sitä monet eron jälkeen haluaa kimpassa asioita jonkun kanssa jakaa, mutta ne ei vietä aikaa täällä yksinäisten palstalla.
- Anonyymi
No eihän toisen tallominen ole rakkautta tai se, että katselee jos jollekulle itselle rakkaalle tehdään vääryyttä. Himmeetä porukkaa täällä, ei ihme että on sinkkuja. Ja jotkut uskoo, että ihmiset lähenee ihan itsestään. Minkä ikäsiä te ootte?
- Anonyymi
No kyllä lähenee, mutta ei nyt ihan itsestään, mutta, kun jonkun kanssa menee yhteen niin se on lähes automaattista, niin, kun yhden miehen ja mun ystävyyssuhde, ei siinä kumpikaan mitää erikoista tehnyt, meillä oli vaan hyvä olla yhdessä ja siitä lähtien sen huomasi kumpikin ja homma toimii.
- Anonyymi
Aika häiritsevä ajatus joku meedio sulle minua lupailee koska ei olla koskaan nähtykään.
- Anonyymi
😂....
- Anonyymi
Rakas rakas, tule takas!
- Anonyymi
Nohnoh ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ei ollut sitten minulta, vaikka tänne olen paljon kirjoitellutkin. Hankala tilanne meilläkin tai minulla, en tiedä edes välittääkö hän. Pieni muuri ylitettävänä minulla hänen suuntaan, hänkin tehnyt jotain mikä todella loukkasi ja silti olen kiertänyt häntä kuin kissa kuumaa puuroa ja nyt en välillä uskalla edes moikata saati puhua, hän voisi vähän jeesata..
- Anonyymi
Jos minä sattuisin eroamaan uskon että haluaisin olla yksin en kaipaa ketään ihmistä elämääni.
Ystävät ovat tervetulleita. - Anonyymi
En ole kirjoittanut tuota, t. nainen läheltä
- Anonyymi
Minä tiedän ettet kirjoittaisi minulle noin.
- Anonyymi
Kassalla saa hymyillä kaikille ja muuhun yhteiseen pitää olla demokraattinen.
- Anonyymi
Tämä on hyvin jäsennelty ajatus! Usein eron jälkeen on hyvä pitää tuumaustauko, eikä viedä huonoa oloa uuteen suhteeseen. Ei varovaisuus pahasta ole, mutta rajoittaa elämää ja avoimuutta, uusien ihmisten kohtaamisia. Ja kehen parhaiten voi luottaa kun omaan sydämen sanomaan, se osaa puntaroida mikä mättää tai mihin voi uskoa.
Yksin on hyvä pysähtyä miettimään tai liikkua ajatuksen voimalla, mutta ystävyyttä ja läheisyyden kaipuuta se ei poista, niinkuin vuodetkaan.
https://youtu.be/qkPiK6tKYjY- Anonyymi
En ole aloittaja mutta ystävillä tarkoitan oikeita ystäviä joiden kanssa jutellaan vietetään aikaa.
- Anonyymi
Ei se kiihota enää millään lailla 😁
- Anonyymi
No mitäs vattua täällä nyyhkit. Hanki elämä
- Anonyymi
Sanoisin hänelle et olet ainoa rakas. Olen sen kertonut. Ehkä ei olisi pitäny kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749