Arvoitus: Kuinka monta Mazdan mallia on 30tekisteröidyimmän auton joukossa?

Anonyymi

19

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mätzä on hyvin harvinainen top listalla?♻️♻️

    • Anonyymi

      Muualla maailmassa Mazda on yksi myydytyimmiatä automerkeistä. Aliarvostettu paras japsi Suomessa.

      • Anonyymi

        Jep aivan varmasti. Kutsutaan Japanin ladaksi muistaakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep aivan varmasti. Kutsutaan Japanin ladaksi muistaakseni.

        En ole kuullut Mazdan olevan mikään lada, en ikinä.... olen kuullut että sinua on kutsuttu tyhmäksi kade-ihmiseksi. Et halua myöntää sitä, voi sinua parkaa, säälittävää vastustelua. Olen kuullut että Tojotia on kutsuttu Japanin ladaksi , ja Tojota onkin Japanin Lada, Mazda on paras japanilainen autovalmistaja , mutta sinä et halua sitä myöntää, voi sinua rukkaa... säälin oikein sinua....... Esim... Amerikassa Mazda on yksi suosituimmista automerkeistä. Mazdassa on parempi ulkonäkö kuin saksalaisissa jopa.....Sinä olet ihan omissa maailmoissas, säälin sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep aivan varmasti. Kutsutaan Japanin ladaksi muistaakseni.

        Osaat siis japania?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullut Mazdan olevan mikään lada, en ikinä.... olen kuullut että sinua on kutsuttu tyhmäksi kade-ihmiseksi. Et halua myöntää sitä, voi sinua parkaa, säälittävää vastustelua. Olen kuullut että Tojotia on kutsuttu Japanin ladaksi , ja Tojota onkin Japanin Lada, Mazda on paras japanilainen autovalmistaja , mutta sinä et halua sitä myöntää, voi sinua rukkaa... säälin oikein sinua....... Esim... Amerikassa Mazda on yksi suosituimmista automerkeistä. Mazdassa on parempi ulkonäkö kuin saksalaisissa jopa.....Sinä olet ihan omissa maailmoissas, säälin sinua

        Mulla on ollut 2 GH 6:ta, molemmat oli hienoja autoja. BM 3:nen oli edellisten kokoinen, muta rehellisesti aikamoinen tiemelun lähde. Dieselinä vikkelä.

        Nykyinen 6 eli GL on oikeasti iso auto. Hyvä, jopa liiankin hyvä ajaa. Kaarteissa tuolla vetää uskomattomia nopeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullut Mazdan olevan mikään lada, en ikinä.... olen kuullut että sinua on kutsuttu tyhmäksi kade-ihmiseksi. Et halua myöntää sitä, voi sinua parkaa, säälittävää vastustelua. Olen kuullut että Tojotia on kutsuttu Japanin ladaksi , ja Tojota onkin Japanin Lada, Mazda on paras japanilainen autovalmistaja , mutta sinä et halua sitä myöntää, voi sinua rukkaa... säälin oikein sinua....... Esim... Amerikassa Mazda on yksi suosituimmista automerkeistä. Mazdassa on parempi ulkonäkö kuin saksalaisissa jopa.....Sinä olet ihan omissa maailmoissas, säälin sinua

        Parempi ulkonäkö😂😂😂mazdassa..japsininneri…aivan kamalan näköisiä kippoja vailla tehoa ja ominaisuuksia..


    • Anonyymi

      Vaikea arvioida, mutta valmistusmäärä on 1,3 MRD mazdaa/v eikä ne jää varastoihin vaan tilattuja autoja autoliikkeen asiakkaille.
      No toiset haluaa Yariksen...

    • Anonyymi

      Saabin tilalle tuli Tesla, kaikkea sontaa työntävät markkinoille urpojen koeajoon?😏😏

    • Anonyymi

      Onnistuin ostamaan viimeisen diesel6sedanin, joku farkku oli kilvetetty tuon jälkeen 2018.

      150 hepan diesel ja automaatti oli naurettava yhdistelmä. 220 hepan maatillakin kaipaisi alempia kierroksia. Ohituksiin kannattaa lähteä vasta 110 nopeuksilla, silloin nelonen vetää 180:n vauhtiin.

      Matukka ei lähde paikaltaan... joo-o, täysi teho tulee vasta nelosvaihteella kun mittarissa on 90.

      Ohjelmoitu 2,2 lähtee paikaltaan ihan riittävästi. Etuvetoista on turha rääkätä.

      Mazda 6 on ajettavuudeltaan yksi parhaista tolppa-autoista.

    • Anonyymi

      Ei Mazdan kauppa käy. Ihan rimpula ja huono ajettava.

      • Anonyymi

        Paras ajettavuus japanilaisista, suomalainen on vaan omituinen ja tyhmä kun ostaa vaan aina sitä samaa surkeinta aasialaista Toyotaa joka on testatusti aina surkein ominaisuuksiltaan, varsinkin ajettavuudeltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras ajettavuus japanilaisista, suomalainen on vaan omituinen ja tyhmä kun ostaa vaan aina sitä samaa surkeinta aasialaista Toyotaa joka on testatusti aina surkein ominaisuuksiltaan, varsinkin ajettavuudeltaan.

        "Paras ajettavuus japanilaisista"

        Niinno, kun tarpeeksi rajataan niin löytyy se paremmuus aina.


      • Anonyymi

        Mazda kuskit on keskivertoa tyytyväisempiä Mazda valintaansa?.... Mielyttävä ajettava ja vakionakin jo merkittävästi varustelua jotka toimivat aina vaan 4ever!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras ajettavuus japanilaisista, suomalainen on vaan omituinen ja tyhmä kun ostaa vaan aina sitä samaa surkeinta aasialaista Toyotaa joka on testatusti aina surkein ominaisuuksiltaan, varsinkin ajettavuudeltaan.

        Keppihevoset on muotia? Kunhan hetken arvioisivat asiaa katsomalla esim.yariksen kolareita niin mieli voisi muuttua...
        Rusinaksi on pientä ilmaisua yariksen kolarit ja jopa ilman omaa syytä!
        Takaosa on konetilassa peräänajoissa, autossa jossa perhe matkustaa?
        Kyseisellä autolla ja vastavoilla ei pitäisi olla lupaa maanteille, ainostaan kaupinkiajoon max. 60km/t nopeuksille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras ajettavuus japanilaisista, suomalainen on vaan omituinen ja tyhmä kun ostaa vaan aina sitä samaa surkeinta aasialaista Toyotaa joka on testatusti aina surkein ominaisuuksiltaan, varsinkin ajettavuudeltaan.

        Ostettiin samaan talouteen 2007 eukolle Auris 1,6 bensa ja itelle Auris 2,2 diesel. Oli aika hilpeää pomppia autosta toiseen, suurin ero oli vaihdekaavio. Bensa oli valmistettu Japanissa ja diesel kursittu kasaan Englannissa, laatuero tuli jo ekana vuonna selväksi.

        Dieselissä oli toki voimaa hitosti ja ajettavuus oli kohdillaan kiitos multilink- taka-akselin. Bensa oli sitä normaalia soutaaveivaa ja huojuucorollaa. Ylävireinen 1,6 ei oikein istunut painavaan koriin, kulutus oli pitkä miinus verrattuna edeltäjärelluun. Riisselilläkään ei päässyt alle 6 lukemiin, jostain syystä sillä piti ajaa alle 1500 kierroksilla jos halusi 5:lla alkavat luvut... nykyinen Euro6 Mazda taputtelee 3:lla alkavia jos ajelee 90-98 haarukassa ja konehuoneessa on enemmän voimaa kuin Toyotan märissä unissa. Ilman ureaa Euro6. Tuplaturbo jee. Ai niin vain saksalainen osaa tehdä dieselin joo ja 2-tahtisen TrttrtTrabantin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras ajettavuus japanilaisista, suomalainen on vaan omituinen ja tyhmä kun ostaa vaan aina sitä samaa surkeinta aasialaista Toyotaa joka on testatusti aina surkein ominaisuuksiltaan, varsinkin ajettavuudeltaan.

        Uusi CX60 sai ajettavuudesta 2 tähteä is tai il testissä tänään…se siitä premium autosta ja ajettavuudesta😀


    • Anonyymi

      Montako Ferraria on 30 joukossa?...

    • Anonyymi

      Mua naurattaa suomalaisten "miljoona kilsaa volkkarilla" -tarinat. EX- työnantaja kehotti puolen miljoonan Passat-ehdokasta lopettamaan työajot firman uskottavuuden takia.

      Mersuilla pitää tottakai ajaa miljuuna. Sopivaa puuhaa maaseudun poikamiehille ja jumankauta ne kehuu toisiaan siitä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe