Thaimaa yksi turvallisimmista turistimaista

Anonyymi

38

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toveri Saarikirroosi raottaa kohta Ladan ikkunaa Savonlinnan ABC:n parkkiksella sen verran, että sieltä tulee ensin mahorkan savua, sitten kovakuntoisia ysköksiä, jonka jälkeen hän kertoo Thaimaan liikenteestä ja ruusunpunaisista laseista, jotka häneltä on täällä thaimaassa lähtenyt suunnilleen samoihin aikoihin, kun talo mummon kanssa päikseen vaihdeltiin.

    • Mielenkiintoista, jutussa viitataan Berkshire Hathaway Travel protection:in listaukseen ja se on nyt sitten tuossa kokonaisuudessaan:
      https://www.bhtp.com/blog/safest-places-to-travel

      Ja eipä tuossa kyllä Thaimaa Top 10 listalla näytä olevan...

      Noita maiden turvaillisuuslistauksia turismin kannalta löytyy netistä hyvinkin monta, ja harvassa niiden kärkipaikoista löytyy Thaimaa, mutta yllätys yllätys, monessakin kyseisistä listauksista suomi löytyy turvallisimpien maiden top10 joukosta...

      • Anonyymi

        Totta, paikkakuntarakkaille se nettikirjoitus mikä palvelee tarkoitushakuisuutta, valitaan ainoaksi oikeaksi.

        Päivän aiheina ollut rasismi suomi vs. thaimaa nuorten keskuudessa ja ohessa huomasin tämän linkistäsi.

        People of Color Safety
        1. Israel
        2. Iceland
        3. Thailand
        4. Canada
        5. Ireland
        6. Bahamas
        7. Japan
        8. Switzerland
        9. Sweden
        10. France

        Thaimaassa siis ihon väri ei ole yhtä vaikuttava kuin suomessa, koska thaimaassa ymmärretään ja hyväksytään erilaisuus, vaan ei suomessa riittävässä määrin.


    • Anonyymi

      Riippuu onko turistina vai vaikka ammattiautoilijana. Itse arvostan rauhaa ja sitä riittää Pattayallakin. Paljon rauhallisempaa kuin stadissa, saati sitten Välimeren nuorisokohteissa.

      Saaret on Thaimaassakin vaarallisia, mutta vain niille jotka liikkuu päihteissä yksin yömyöhään viidakkopoluilla tai hiljaisilla rannoilla, mopoilla ilman kypärää kännissä jne. Saaret on villi länsi ja mafian otteessa.

      Rasismia on kitketty Thaimaassakin. N-sanaa käytetään kouluissa tummemmista edelleen, mutta siihen puututaan voimakkaasti.

      T 2010

      • Anonyymi

        Oliko hyvä elokuva?


      • Kuten huomasit aloituksesta, niin se koski nimenomaan eri maiden turvallisuutta turistin näkökulmasta, ei maassa vakituisesti asuvan taikka työskentelevän henkilön näkökulmasta, koska he eivät ole turisteja, turistin/tursmin määritelmän mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä elokuva?

        Mikä niistä minkä olet nähnyt näkemääsi "ymmärtäen"?


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kuten huomasit aloituksesta, niin se koski nimenomaan eri maiden turvallisuutta turistin näkökulmasta, ei maassa vakituisesti asuvan taikka työskentelevän henkilön näkökulmasta, koska he eivät ole turisteja, turistin/tursmin määritelmän mukaisesti.

        Minä asun täällä vakituisesti ja sinä olet saarimulkku.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä asun täällä vakituisesti ja sinä olet saarimulkku.

        T 2010

        Saarimulkku??

        Niin, oman käsitykseni mukaisesti kun ollaan palstalla jonka aihe on "Matkailu", niin siilloin on palstalla tarkoitus keskustella asioita matkailun näkökulmasta.
        Wikpedia määrittelee matkailun seuraavalla lailla:
        "Matkailu tarkoittaa sitä, että ihmiset matkustavat pois päivittäisestä asuin- ja työympäristöstään mieleisiinsä matkailukohteisiin. Matkailu liittyy useimmiten lomaan ja virkistäytymiseen, mutta voidaan puhua myös työmatkailusta. Matkailu käsittää työhön liittyvien ja lomamatkojen lisäksi muun muassa kilpailu-, opinto-, pyhiinvaellus- ja terveysmatkat.
        Turismi on eräs matkailun muoto. Turismin käsite otettiin käyttöön Englannissa 1700–1800-luvun vaihteen tienoilla. Turisti on matkailija, joka kiertää katselemassa paikkoja, ja turismi on tyypillisesti teollistuneen ajan matkailua. Massaturismilla tarkoitetaan suurten ihmisjoukkojen matkustamista yleensä samankaltaisilla, standardisoiduilla pakettimatkoilla.[1"

        Se että asut vakituisesti Thaimaassa ja katsot asioita kyseiseltä näkökannalta, ei välttämättä palvele asiaa palstan virallisen aihealueen mukaisesti.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Saarimulkku??

        Niin, oman käsitykseni mukaisesti kun ollaan palstalla jonka aihe on "Matkailu", niin siilloin on palstalla tarkoitus keskustella asioita matkailun näkökulmasta.
        Wikpedia määrittelee matkailun seuraavalla lailla:
        "Matkailu tarkoittaa sitä, että ihmiset matkustavat pois päivittäisestä asuin- ja työympäristöstään mieleisiinsä matkailukohteisiin. Matkailu liittyy useimmiten lomaan ja virkistäytymiseen, mutta voidaan puhua myös työmatkailusta. Matkailu käsittää työhön liittyvien ja lomamatkojen lisäksi muun muassa kilpailu-, opinto-, pyhiinvaellus- ja terveysmatkat.
        Turismi on eräs matkailun muoto. Turismin käsite otettiin käyttöön Englannissa 1700–1800-luvun vaihteen tienoilla. Turisti on matkailija, joka kiertää katselemassa paikkoja, ja turismi on tyypillisesti teollistuneen ajan matkailua. Massaturismilla tarkoitetaan suurten ihmisjoukkojen matkustamista yleensä samankaltaisilla, standardisoiduilla pakettimatkoilla.[1"

        Se että asut vakituisesti Thaimaassa ja katsot asioita kyseiseltä näkökannalta, ei välttämättä palvele asiaa palstan virallisen aihealueen mukaisesti.

        Invahomohimarunkkari.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Invahomohimarunkkari.

        T 2010

        Ihanan aikuismaista ja rakentavaa keskustelua taasen...
        välillä mietityttää miksi tänne edes tulee kirjoitettua.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Saarimulkku??

        Niin, oman käsitykseni mukaisesti kun ollaan palstalla jonka aihe on "Matkailu", niin siilloin on palstalla tarkoitus keskustella asioita matkailun näkökulmasta.
        Wikpedia määrittelee matkailun seuraavalla lailla:
        "Matkailu tarkoittaa sitä, että ihmiset matkustavat pois päivittäisestä asuin- ja työympäristöstään mieleisiinsä matkailukohteisiin. Matkailu liittyy useimmiten lomaan ja virkistäytymiseen, mutta voidaan puhua myös työmatkailusta. Matkailu käsittää työhön liittyvien ja lomamatkojen lisäksi muun muassa kilpailu-, opinto-, pyhiinvaellus- ja terveysmatkat.
        Turismi on eräs matkailun muoto. Turismin käsite otettiin käyttöön Englannissa 1700–1800-luvun vaihteen tienoilla. Turisti on matkailija, joka kiertää katselemassa paikkoja, ja turismi on tyypillisesti teollistuneen ajan matkailua. Massaturismilla tarkoitetaan suurten ihmisjoukkojen matkustamista yleensä samankaltaisilla, standardisoiduilla pakettimatkoilla.[1"

        Se että asut vakituisesti Thaimaassa ja katsot asioita kyseiseltä näkökannalta, ei välttämättä palvele asiaa palstan virallisen aihealueen mukaisesti.

        "Se että asut vakituisesti Thaimaassa ja katsot asioita kyseiseltä näkökannalta, ei välttämättä palvele asiaa palstan virallisen aihealueen mukaisesti."

        Mikä mahtanee ollen palstan virallinen aihealue ja miten sitä asiallisesti tulisi palvella?


      • Anonyymi

        Lienee viisasta mieltä minkä suhteen Thaimaa on turvallinen ja minkä suhteen taas ei ole, jos otetaan liikennekuolemat, thaimaa on yksi maailman vaarallisimmista, ja minulle on aivan sama mitä pattayarakkaat miltä mieltä tahansa, törmään ongelmaan viikottain, Suomessa kerran vuodessa... sitten tuo rasismi siitäkin neiti 2010 on täysin väärässä, Thaimaa on erittäin rasistinen, esimerkkejä on monta, 90 vrk, kaksoishintajärjestelmä... Aikaisemmin 2010 väitteisiin otin kantaa, luokkayhteiskunnasta... thaimaassa on luokkayhteiskunta, mietin vaan miten minä näen nämä ongelmat, pattayaan rakastuneet ja 2010 eivät näe, johtuu varmaan siitä että asun täällä, pattaya rakkaat savossa, pattayan savossa, missä se sitten lieneekin.
        Hyvää päivän jatkoa kaikille jos omat ei riitä.
        By NumBall 61v. Hua hin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se että asut vakituisesti Thaimaassa ja katsot asioita kyseiseltä näkökannalta, ei välttämättä palvele asiaa palstan virallisen aihealueen mukaisesti."

        Mikä mahtanee ollen palstan virallinen aihealue ja miten sitä asiallisesti tulisi palvella?

        Nythän tästä keskustelusta puuttuu enää Zapho, otahanuriinpoju ja taxitero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se että asut vakituisesti Thaimaassa ja katsot asioita kyseiseltä näkökannalta, ei välttämättä palvele asiaa palstan virallisen aihealueen mukaisesti."

        Mikä mahtanee ollen palstan virallinen aihealue ja miten sitä asiallisesti tulisi palvella?

        Oletko lukutaidoton?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Se että asut vakituisesti Thaimaassa ja katsot asioita kyseiseltä näkökannalta, ei välttämättä palvele asiaa palstan virallisen aihealueen mukaisesti."

        Mikä mahtanee ollen palstan virallinen aihealue ja miten sitä asiallisesti tulisi palvella?

        Palstan virallinen aihealue näyttää palstajokojen mukaisesti olevan "Matkailu" ja siitä sitten Aasia (Matkailu) - Thaimaa (matkailu) - Pattaya (matkailu). Eli siinähän se keskustelun perusjuonne pitäisi mennä.

        Siis ei kannata käsittää väärin, monelta jossain matkailukohteessa vakituisesti asuvalta henkilöltä voi tulla erittäinkin hyviä matkailuvinkkejä taikka muita ohjeita.
        Mutta kun ollaan matkailua käsittelevällä palstalla, niin lähtökohtaisesti näkökulma keskusteluissa olisi ensisijaisesti tuo matkailu-näkökulma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se että asut vakituisesti Thaimaassa ja katsot asioita kyseiseltä näkökannalta, ei välttämättä palvele asiaa palstan virallisen aihealueen mukaisesti."

        Mikä mahtanee ollen palstan virallinen aihealue ja miten sitä asiallisesti tulisi palvella?

        Näillä nyt vaan mennään 24/7.


    • Anonyymi

      Minä asun täällä vakituisesti ja sinä olet saarimulkku.
      T 2010

      En voi välttyä ajatukselta, kun puolustat Thaimaan negatiivisia asioita joita ei voi puolustaa, että olet rahallisesta rikkaudestasi huolimatta onneton ja et tiedä siitä ulos pääsyä.

      Otat kantaa aina Turisti asioihin vaikkka et ole ollut oikea turisti kymmeniin vuosiin. Et kai osaa Englantiakaan joten et seuraa kansainvälisiä foorumeita jotka ovat täynnä asia tietoa. Esim aseannow. com.

      Asut Thaimaan "TakaHikiällä" jossa ei itsesikään mukaan "ole mitään". Ei edes hotellia/motellia tai huvituksia tai nähtävyyksiä.
      Se, että asut siellä, ei ole negatiivistä. Jos asuisin Thaimaassa pysyvästi asuisin jollakin kauniimmalla aluella, kuten Chian Rai'n vuoret. Isan on samaa harmaata pusikkoa, nakemäni mukaan.

      Thaimaassa parasta ovat ihanat ihmiset! Siitä linee kaikki samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Numerosensei katkeruuspäissään käytellyt nimimerkkiäni, pahoittelen hänen puolestaan. 63 vuotiaaksi ei usko kyllä kukaan tuota Savon helmeä.

      En tiedä oliko tuo edellinen katkera vuodatus minulle? Ensinnäkin olen puhunut englantia hyvin kouluajoista lähtien ja molemmat sisarukseni ovat puolisoidensa vuoksi puhuneet aina kotona englantia. Oltiin paljon aikoinaan tekemisissä ja heidän kautta englanti hioitui hyväksi.

      Nyt puhun sellaista riittävää thain kieltä. Kirjoitustaito on aika heikko, osasyynä siihen lähes tunnottomat "kynänpito" sormet rannevamman vuoksi. Samasta syystä puikoilla syönti on vaikeaa.

      Pattayan meininki on hyvinkin tuttua. Ensin kymmenkunta matkaa turistina, sitten talvia seitsemän kappaletta. Itse asiassa en ole kokonaista vuotta ollut koskaan Pattayalla, käymättä Suomessa ja korona-ajan olin jo landella.

      Muualla Thaimaassa ollut Pattayan ja Nangrongin lisäksi pari vuotta yhteensä, useita kuukausia tienpäällä, joista noin puolet moottoripyörällä. Isolla, eikä millään mopedilla.

      Kuten tuhat kertaa olen sanonut, niin olemalla ja ajelemalla ei tulla minkään paikan asiantuntijaksi, eikä se ole matkailun ideakaan. Omakohtaisia kokemuksia tulee, mutta et voi muutaman ihmisen ja parin hotellin perusteella vetää mitään suuria johtopäätöksiä mistään.

      Kaksoishintajärjestelmä ei ainakaan minua loukkaa, eikä se että juhlien hankinnat suoritan pääasiassa minä, tai ainakin lihat, juomat, kakut jne. Minun kukkarossa ne ei tunnu ja se on ihan luontevaa. En tee siitä numeroa.

      Luokkayhteiskunta ei näy millään muulla tavalla meilläpäin paitsi että kuningashuonetta kunnioitetaan, mutta muuten ollaan kyläpäällikköä myöten tasa-arvoisia. Myös lapset. Heilläkin on mielipide ja vaikutusvaltaa.

      Kuten olen sanonut, minua ei koskaan ole ryöstetty Thaimaassa, kukaan ei ole koskaan käynyt kimppuuni Thaimaassa, en ole lyönyt kehän ulkopuolella ketään Thaimaassa, olen nähnyt vain yhden tappelun ja sekin hoitui rauhallisesti.

      Yksi kaulaketju katosi 12 vuotta sitten hotellihuoneesta, sekin oli vain Kalevala- koru. En ole nähnyt kenelläkään laitonta asetta, kukaan ei ole uhkaillut eikä kiristänyt minua.

      Kukaan tuttavani ei käytä kannabista kovempia huumeita, eikä minulle ole koskaan edes tarjottu muuta kuin heinää. Koskaan ei ole huijattu mopon vuokrauksissa eikä vesijettivuokrauksissa, eikä kannata yrittääkään.

      Joskus maksanut pientä ylihintaa jostakin ihan sen takia kun en ole jaksanut alkaa tinkiä. Vielä tuosta väkivallasta, niin en edes tunne ketään joka olisi joutunut tappeluun Thaimaassa, mitä nyt joku mustasukkainen nainen on saattanut vähän muksia, mutta ei pahasti.

      Yksi ainoa ruokamyrkytys noin kymmenen vuoden oleskelun aikana. Pari poskiontelotulehdusta.

      Minun näkökulmastani Thaimaa on superturvallinen.

      T 2010

      • Anonyymi

        Minunkin näkökulmasta thaimaa on turvallinen, mutta ei olekaan kyse sinun eikä minunkaan näkökulmasta, vaan kokonaisuustotuudesta.

        Et siis ole täällä thaimaassa käyttänyt väkivaltaasi.
        Olet kirjoittanut ilmanyrkkeilijästä mm. joka kulki katua huitoen aina terassin puolelle ja ennenkuin ilmanyrkkeili seuralaistasi kohti niin latasit yhdellä tatamiin nukkumaan ja sait poliiselta kiitosta teostasi.
        Juttusi on muuttuvaisia koska olet idiootti, joten en ota aiheeseen enempää kantaa.

        S


      • Anonyymi

        Annas kun iskä vertailun vuoksi kertoo muualla Thaimaassa tapahtuneista ikävyyksistä. Niihin en laske nuoruuden tappeluita, koska tarinasta tulisi liian pitkä.

        Minut on ryöstetty kolmasti aseella uhaten. Pariisissa, Nizzassa ja Prahassa. Pariisissa sain vielä kaasut silmille. Kaksi taksikuskia on uhannut minua aseella ulkomailla. Suomessa haulikkomies etsi minua, mutta ampui sitten itsensä.

        Riikassa maksulliset tytöt varasti kännykkäni yöllä. Lompakon jemmasin patjan alle. Phnom Penhissä riepottelin baarimikkoa, joka juotti myrkkyviinaa. Siem Reapissa taltutin huumeissa riehuvan arabin. Poliisit kiitteli avusta.

        Egyptissä minua uhattiin kahdesti aseella, toinen oli huijaava taksikuski ja toinen basaarimyyjä. Oli vaimo mukana, muuten olisin ottanut riskin ja piessyt basaarimyyjän tietäen että muut tulee kimppuun.

        Samalla reissulla pyramidin vartija takavarikoi kamerani ja piti maksaa 40 euroa että sen saa takaisin. Saman teki kamelimies, se maksoi 30 euroa. Espanjan aurinkorannalla taitava sormuksenmyyjä vaihtoi sormuksen rihkamaan ja katosi paikalta ennenkuin sen huomasin.

        Suomessa sain kerran tyrmäystippoja keskellä päivää ravintolassa. Myöhemmällä aikuisiällä jouduin parikymmentä kertaa tappeluun ravintolassa ja pari kertaa kadulla. Syynä se että menen aina väliin, jos jotakuta hakataan tai uhkaillaan. Olen aina mennyt, enkä ole hävinnyt kertaakaan.

        Pelastanut useita naisia Suomessa väkivaltaiselta mieheltä. Se muuttaa kummasti väkivaltaisen miehen luonnetta, kun kaivaa sorakuopalla itkien itselleen kuoppaa yömyöhään. Broidin kanssa hoideltiin kolme vastaavaa tapausta. Yksi "hurjista" oli pommimies joka aikoi räjäyttää perheeni, kun olin antanut hänelle huumehipille potkut.

        Suomessa ja varsinkin Lahdessa sellainen kapakkailta oli harvinainen, ettei nähnyt yhtään tappelua tai kuullut erittäin kovaäänistä riitelyä. Thaimaassa en ole nähnyt sellaista kuin youtubessa.

        Perinteisiin tyttöbaarihuijauksiin olen joutunut myös kolmasti Thaimaan ulkopuolella. Yksi niistä oli kallis, kahdesta selvisi puhumalla. Toisessa tapauksessa tuijoteltiin gorillan kokoisen portsarin kanssa viisi minuuttia toisiamme. Poke avasi oven vasta siinä kohtaa kun riisuin valkoiset lenkkarit jaloista ja sanoin etten halua niiden likaantuvan verelläsi.

        Maailmassa on paljon pahoja paikkoja ja tilanteita, mutta minun Thaimaassani sellaisia ei ole tullut vastaan.

        Ai niin ja nolla liikenneonnettomuutta, vaikka autolla ja prätkällä sellainen 200tkm ajeltu. Pisin yksittäinen prätkäreissu oli Thaimaassa 8000km ja tapahtui häämatkalla viiden viikon aikana.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin näkökulmasta thaimaa on turvallinen, mutta ei olekaan kyse sinun eikä minunkaan näkökulmasta, vaan kokonaisuustotuudesta.

        Et siis ole täällä thaimaassa käyttänyt väkivaltaasi.
        Olet kirjoittanut ilmanyrkkeilijästä mm. joka kulki katua huitoen aina terassin puolelle ja ennenkuin ilmanyrkkeili seuralaistasi kohti niin latasit yhdellä tatamiin nukkumaan ja sait poliiselta kiitosta teostasi.
        Juttusi on muuttuvaisia koska olet idiootti, joten en ota aiheeseen enempää kantaa.

        S

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annas kun iskä vertailun vuoksi kertoo muualla Thaimaassa tapahtuneista ikävyyksistä. Niihin en laske nuoruuden tappeluita, koska tarinasta tulisi liian pitkä.

        Minut on ryöstetty kolmasti aseella uhaten. Pariisissa, Nizzassa ja Prahassa. Pariisissa sain vielä kaasut silmille. Kaksi taksikuskia on uhannut minua aseella ulkomailla. Suomessa haulikkomies etsi minua, mutta ampui sitten itsensä.

        Riikassa maksulliset tytöt varasti kännykkäni yöllä. Lompakon jemmasin patjan alle. Phnom Penhissä riepottelin baarimikkoa, joka juotti myrkkyviinaa. Siem Reapissa taltutin huumeissa riehuvan arabin. Poliisit kiitteli avusta.

        Egyptissä minua uhattiin kahdesti aseella, toinen oli huijaava taksikuski ja toinen basaarimyyjä. Oli vaimo mukana, muuten olisin ottanut riskin ja piessyt basaarimyyjän tietäen että muut tulee kimppuun.

        Samalla reissulla pyramidin vartija takavarikoi kamerani ja piti maksaa 40 euroa että sen saa takaisin. Saman teki kamelimies, se maksoi 30 euroa. Espanjan aurinkorannalla taitava sormuksenmyyjä vaihtoi sormuksen rihkamaan ja katosi paikalta ennenkuin sen huomasin.

        Suomessa sain kerran tyrmäystippoja keskellä päivää ravintolassa. Myöhemmällä aikuisiällä jouduin parikymmentä kertaa tappeluun ravintolassa ja pari kertaa kadulla. Syynä se että menen aina väliin, jos jotakuta hakataan tai uhkaillaan. Olen aina mennyt, enkä ole hävinnyt kertaakaan.

        Pelastanut useita naisia Suomessa väkivaltaiselta mieheltä. Se muuttaa kummasti väkivaltaisen miehen luonnetta, kun kaivaa sorakuopalla itkien itselleen kuoppaa yömyöhään. Broidin kanssa hoideltiin kolme vastaavaa tapausta. Yksi "hurjista" oli pommimies joka aikoi räjäyttää perheeni, kun olin antanut hänelle huumehipille potkut.

        Suomessa ja varsinkin Lahdessa sellainen kapakkailta oli harvinainen, ettei nähnyt yhtään tappelua tai kuullut erittäin kovaäänistä riitelyä. Thaimaassa en ole nähnyt sellaista kuin youtubessa.

        Perinteisiin tyttöbaarihuijauksiin olen joutunut myös kolmasti Thaimaan ulkopuolella. Yksi niistä oli kallis, kahdesta selvisi puhumalla. Toisessa tapauksessa tuijoteltiin gorillan kokoisen portsarin kanssa viisi minuuttia toisiamme. Poke avasi oven vasta siinä kohtaa kun riisuin valkoiset lenkkarit jaloista ja sanoin etten halua niiden likaantuvan verelläsi.

        Maailmassa on paljon pahoja paikkoja ja tilanteita, mutta minun Thaimaassani sellaisia ei ole tullut vastaan.

        Ai niin ja nolla liikenneonnettomuutta, vaikka autolla ja prätkällä sellainen 200tkm ajeltu. Pisin yksittäinen prätkäreissu oli Thaimaassa 8000km ja tapahtui häämatkalla viiden viikon aikana.

        T 2010

        Kiitos Tyttö ( Isi ) Neitinen 2010.

        Katsos kun asia on niin että koet kaiken oman toimintasi oman näkemyksesi mukaan olevan ok, niin kerron että kaikilla ei ole sinusta samaa näkökantaa kuin sinulla itsellasi itsestäsi.

        Ensinnäkin olet tehnyt erittäin selväksi sanavarastosi ja käytösmallisi, varsinkin erimielisyystilanteissa, joita tämä forkka pääasiassa on.

        Sinun voimavarasi on mahtipontinen hyökkääväisyys erittäin epäkohteliaasti, sekä turvautuminen väkivaltaiseen olemukseesi ja gorillamaiseen kehoosi.

        Normaali-ihmiset ei elämänsä aikana joudu tilanteisiin joista sinä vastavuoroisesti voisit kirjan kirjoittaa, eli sinä joudut ja jopa hakeudut ongelmatilanteisiin, siksi sinulla on niitä kerrottavana joka lähtöön.

        Piruilit aiheesta että me olisimme muuttaneet tänne thaimaahan perusteella että poikaamme olisi honpsuteltu, joten yksi esimerkki omastasi:
        Olet kertonut suomikakaroittesi luottavan sinuun ja turvautuen sinuun kun heitä on kiusattu, koska tiesivät että iskä puuttuu asiaan heti.
        Kerroit että olet aina omien lastesi kiusaamistilanteessa heti mennyt "Keskustelemaan" kiusaajalasten isän kanssa ja hän on heti ymmärtänyt että sinun kanssasi ei kannata olla "Eri mieltä", eli sinun lapsesi on kullanmuruja eikä he ole mitään tehnyt vaan heitä on kiusattu aivan syyttä.

        En viitsi muuta, sinä olet kaikkien edustamiesi urheilulajien alinta pohjasakkaa ja häpeäksi.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Tyttö ( Isi ) Neitinen 2010.

        Katsos kun asia on niin että koet kaiken oman toimintasi oman näkemyksesi mukaan olevan ok, niin kerron että kaikilla ei ole sinusta samaa näkökantaa kuin sinulla itsellasi itsestäsi.

        Ensinnäkin olet tehnyt erittäin selväksi sanavarastosi ja käytösmallisi, varsinkin erimielisyystilanteissa, joita tämä forkka pääasiassa on.

        Sinun voimavarasi on mahtipontinen hyökkääväisyys erittäin epäkohteliaasti, sekä turvautuminen väkivaltaiseen olemukseesi ja gorillamaiseen kehoosi.

        Normaali-ihmiset ei elämänsä aikana joudu tilanteisiin joista sinä vastavuoroisesti voisit kirjan kirjoittaa, eli sinä joudut ja jopa hakeudut ongelmatilanteisiin, siksi sinulla on niitä kerrottavana joka lähtöön.

        Piruilit aiheesta että me olisimme muuttaneet tänne thaimaahan perusteella että poikaamme olisi honpsuteltu, joten yksi esimerkki omastasi:
        Olet kertonut suomikakaroittesi luottavan sinuun ja turvautuen sinuun kun heitä on kiusattu, koska tiesivät että iskä puuttuu asiaan heti.
        Kerroit että olet aina omien lastesi kiusaamistilanteessa heti mennyt "Keskustelemaan" kiusaajalasten isän kanssa ja hän on heti ymmärtänyt että sinun kanssasi ei kannata olla "Eri mieltä", eli sinun lapsesi on kullanmuruja eikä he ole mitään tehnyt vaan heitä on kiusattu aivan syyttä.

        En viitsi muuta, sinä olet kaikkien edustamiesi urheilulajien alinta pohjasakkaa ja häpeäksi.

        S

        Aloitetaan satuilusi vaikka siitä että et ole muuttanut mihinkään thaimaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin näkökulmasta thaimaa on turvallinen, mutta ei olekaan kyse sinun eikä minunkaan näkökulmasta, vaan kokonaisuustotuudesta.

        Et siis ole täällä thaimaassa käyttänyt väkivaltaasi.
        Olet kirjoittanut ilmanyrkkeilijästä mm. joka kulki katua huitoen aina terassin puolelle ja ennenkuin ilmanyrkkeili seuralaistasi kohti niin latasit yhdellä tatamiin nukkumaan ja sait poliiselta kiitosta teostasi.
        Juttusi on muuttuvaisia koska olet idiootti, joten en ota aiheeseen enempää kantaa.

        S

        Yllättävästi Numba jatkaa Senssuna samasta teemasta samaa mieltä ollen.

        Millähän tavalla se mahtaa se "thaimaalainen kokonaistotuus" koetella sinun elämääsi, varsinkin siellä suomalaisessa palvelutalossa? Vai tunkeutuuko myös Ukrainan sota Numban vuokrabetonilohkareeseen myös samalla logiikalla?

        Ne asiat tapahtuu ihmisten ilmoilla, eikä neljän seinän sisällä.

        Juu mainitsinkin tuon tyrmäyksen tuossa jatko-osassa, mutta se tapahtui Siem Reapissa, joka ei ole Thaimaassa. Minä olen laittanut väkivaltaisia pellejä varhaiseläkkeelle enemmän kuin kansaneläkelaitos.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävästi Numba jatkaa Senssuna samasta teemasta samaa mieltä ollen.

        Millähän tavalla se mahtaa se "thaimaalainen kokonaistotuus" koetella sinun elämääsi, varsinkin siellä suomalaisessa palvelutalossa? Vai tunkeutuuko myös Ukrainan sota Numban vuokrabetonilohkareeseen myös samalla logiikalla?

        Ne asiat tapahtuu ihmisten ilmoilla, eikä neljän seinän sisällä.

        Juu mainitsinkin tuon tyrmäyksen tuossa jatko-osassa, mutta se tapahtui Siem Reapissa, joka ei ole Thaimaassa. Minä olen laittanut väkivaltaisia pellejä varhaiseläkkeelle enemmän kuin kansaneläkelaitos.

        T 2010

        Mene nyt Tyttö Neitinen 2010 sinne ulkotöihin.

        Nappaa foto Eedenistäs räps ja tervetuloa tänne Chiang Maihin saamaan elämäsi selkäsauna.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Tyttö ( Isi ) Neitinen 2010.

        Katsos kun asia on niin että koet kaiken oman toimintasi oman näkemyksesi mukaan olevan ok, niin kerron että kaikilla ei ole sinusta samaa näkökantaa kuin sinulla itsellasi itsestäsi.

        Ensinnäkin olet tehnyt erittäin selväksi sanavarastosi ja käytösmallisi, varsinkin erimielisyystilanteissa, joita tämä forkka pääasiassa on.

        Sinun voimavarasi on mahtipontinen hyökkääväisyys erittäin epäkohteliaasti, sekä turvautuminen väkivaltaiseen olemukseesi ja gorillamaiseen kehoosi.

        Normaali-ihmiset ei elämänsä aikana joudu tilanteisiin joista sinä vastavuoroisesti voisit kirjan kirjoittaa, eli sinä joudut ja jopa hakeudut ongelmatilanteisiin, siksi sinulla on niitä kerrottavana joka lähtöön.

        Piruilit aiheesta että me olisimme muuttaneet tänne thaimaahan perusteella että poikaamme olisi honpsuteltu, joten yksi esimerkki omastasi:
        Olet kertonut suomikakaroittesi luottavan sinuun ja turvautuen sinuun kun heitä on kiusattu, koska tiesivät että iskä puuttuu asiaan heti.
        Kerroit että olet aina omien lastesi kiusaamistilanteessa heti mennyt "Keskustelemaan" kiusaajalasten isän kanssa ja hän on heti ymmärtänyt että sinun kanssasi ei kannata olla "Eri mieltä", eli sinun lapsesi on kullanmuruja eikä he ole mitään tehnyt vaan heitä on kiusattu aivan syyttä.

        En viitsi muuta, sinä olet kaikkien edustamiesi urheilulajien alinta pohjasakkaa ja häpeäksi.

        S

        Edelleenkin Senssuhomppeli sinun käsityksesi taistelulajeista perustuu Karate Kid 1-3 elokuviin.

        Väkivalta lopettaa vittuilun, se on ainoa totuus näissä asioissa. Se on niinkuin Mike Tyson sanoi, että jokaisella on suunnitelma kehään noustessaan, mutta se suunnitelma menettää merkityksensä välittömästi kun makaat selälläsi kanveesilla.

        Samaten öykkärillä astuessaan kapakkaan on kuvitelma että on kova jätkä, kun on onnistunut pari humalaista ruipeloa joskus pieksemään. Kun ravintolan kattovalot näyttää olevan vastakkaisella seinällä, niin tiedät ettet sä niin kova jätkä sittenkään ollut.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nyt Tyttö Neitinen 2010 sinne ulkotöihin.

        Nappaa foto Eedenistäs räps ja tervetuloa tänne Chiang Maihin saamaan elämäsi selkäsauna.

        S

        Onko sinun kamera edelleen huollossa siellä "chiang main" kamerakorjaamossa kuten on ollut viimeiset 15 vuotta. Räps Räps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin Senssuhomppeli sinun käsityksesi taistelulajeista perustuu Karate Kid 1-3 elokuviin.

        Väkivalta lopettaa vittuilun, se on ainoa totuus näissä asioissa. Se on niinkuin Mike Tyson sanoi, että jokaisella on suunnitelma kehään noustessaan, mutta se suunnitelma menettää merkityksensä välittömästi kun makaat selälläsi kanveesilla.

        Samaten öykkärillä astuessaan kapakkaan on kuvitelma että on kova jätkä, kun on onnistunut pari humalaista ruipeloa joskus pieksemään. Kun ravintolan kattovalot näyttää olevan vastakkaisella seinällä, niin tiedät ettet sä niin kova jätkä sittenkään ollut.

        T 2010

        Osoita Tyttö uskottavuutesi niin olet tervetullut kokemaan reaalielämää .... öykkäri apina.

        S


      • Anonyymi

        Onneksi arvovaltainen ja aikuismainen lumputtelija, 63 vuotias kolmen danin Senssu antaa hänelle elämänsä selkäsaunan kunhan vaan 2010 uskaltautuu Chiang Maihin. ;)


    • Anonyymi

      2010 - ole onnellinen ettet ole ollut Jenkeissä tappelemassa;

      Olisit ammuttu 100x....

      Siellä nyrkkitappelut loppui 50v sitten ja siirryttiin aseisiin.

      • Anonyymi

        Arvovaltainen ja aikuismainen lumputtelija, 63 vuotias kolmen danin Senssu antaa kaikille elämänsä selkäsaunan kunhan vaan uskaltautuvat Chiang Maihin napsautettavaksi peukalon hangalla. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvovaltainen ja aikuismainen lumputtelija, 63 vuotias kolmen danin Senssu antaa kaikille elämänsä selkäsaunan kunhan vaan uskaltautuvat Chiang Maihin napsautettavaksi peukalon hangalla. ;)

        Muistan että jo hanuristiaikoina Hiekkaharjun mies uhitteli laittavansa pilliruokintaan kaikki pattajan pojat. Sensei sitten haastoi pattajan pojat makkaratalon edustalle hesaan taistelemaan maineesta ja kunniasta kertoen tuntevansa pesisjoukkueen. Hua Hinissa sitten kertoi asuvansa väkivallan ammattilainen Saari-jotakin, joka oli kouluttanut erikoisjoukkoja Yhdysvalloissa. Chiang Main mies taas kutsui kaikki "vedonlyöjät" kokoon pahoinpideltäväksi luokseen. Nyt sitten lupailee "elämänsä selkäsaunoja" ihmisille tuntemattomasta syystä ja lopuksi kertoo uhkailun olevan lapsellista....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan että jo hanuristiaikoina Hiekkaharjun mies uhitteli laittavansa pilliruokintaan kaikki pattajan pojat. Sensei sitten haastoi pattajan pojat makkaratalon edustalle hesaan taistelemaan maineesta ja kunniasta kertoen tuntevansa pesisjoukkueen. Hua Hinissa sitten kertoi asuvansa väkivallan ammattilainen Saari-jotakin, joka oli kouluttanut erikoisjoukkoja Yhdysvalloissa. Chiang Main mies taas kutsui kaikki "vedonlyöjät" kokoon pahoinpideltäväksi luokseen. Nyt sitten lupailee "elämänsä selkäsaunoja" ihmisille tuntemattomasta syystä ja lopuksi kertoo uhkailun olevan lapsellista....

        Hanuristiaikoina, oletko päässyt eroon hanuristimieltymyksestä nykyisellään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanuristiaikoina, oletko päässyt eroon hanuristimieltymyksestä nykyisellään?

        Tyylinäyte ajoilta, jolloin numeromies oli vielä Hiekkaharjun hanuristina nimimerkillä
        Otahanuriinpoju ja kirjoitteli 29.09.2015 kello 14:28 näin:
        "eihän nämä räkänokat edes ymmärrä naista mitään, heidän aitinsä on nimenomaan tuollainen ryhävalas, yh äiti lähihoitaja joka on pienellä palkalla elättänyt nämä kakaransa, kun faija on hävinnyt pattayalle 10 vuotta sitten, näille pitäisi hieman opettamiten suomalaisesta naisesta kirjoitetaan, ensin hieman nyrkillä nenää, ja sterilisointi ettei näitä paskiaisia tule lisää, saatanan pattayaboyssit... kusta päässä monta litraa..."

        Samaa tekstiä kuin nykyäänkin ja katkeruus "pattayaboysseja" kohtaan, jotka jo silloin olivat hänen päässään yksi ainoa henkilö, jonka hän rakensi stereotypiseksi vihamieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanuristiaikoina, oletko päässyt eroon hanuristimieltymyksestä nykyisellään?

        Otahanuriinpoju
        29.09.2015 09:13

        iHanko ferrarilla, eikö haittaa että sinun "Ferrarissa" on kilometrejä on monta sataa, jopa tuhansia, luulempa että olet sosiaalisesti rajoittunut pikkupoika, vailla ihmiskontakteja, paitsi nämä idän ihme autot, muuten ennemmin minä ajelen ladalla, kun läpirunkatulla ferrarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanuristiaikoina, oletko päässyt eroon hanuristimieltymyksestä nykyisellään?

        Se alkoi se Pattayaboyssien syöttäminen doppareille jo 2015:

        oTahanuriinpoju
        29.09.2015 11:09
        "ai jaa sillähän onkin linjoilla Pattayaboys, taitaa olla synonyymi tuo heikko lahjakkuus, ja jopa yhdistävä tekijä, nyt on pb:llä aikaa hakea sossusta matkalippu rahaa, että pääset käymään hiekkaharjun ostarille , katsomaan kumpi meistä tykkää pojista, olen siellä taas perjantaina ja lauantaina, voisit ottaa vaikka pari kaveria mukaan, rolle on vähän nälkäinen, kun meni kaikki rahat viinaan viikonloppuna, mutta ei haittaa teistä tulee sopivaa koiranruokaa"

        Yllättäen fasen perusteella saarisankarin koiran nimi oli Rolle.


    • Anonyymi

      Onko tosiaan hulluus ollut vallalla 7 vuotta???

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe