Jan Vapaavuori oli ministerinä päättämässä ydinvoimalasta nyt ei taida vastuu

Anonyymi

Kuulua vaikka on aloitteen teheny rakentamisen aloittamisesta 2013
Onkin nyt joku urheilu rahojen käyttöpäällikö

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin ja peruskepu vihaajat (= demarit)ovat sitä mieltä, muuta kuin eivät keksi, että kepussahan se syy kaikkeen on. Melko tietämätöntä ja varsin idiootti porukkaa nämä demarit!!

      • Anonyymi

        Mitäs toukohousulle muuta kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs toukohousulle muuta kuuluu?

        Jahas, sieltäkö se demari, paskaisen tehtaan varjoista kuikistaa, eikä ymmärrä muuta kuin, että mistä saumurin saa päälle ja kiinni! Voi vittu näitä sosialisteja!

        Siinä jäis vasemmistollakin kotimainen leipä, maito ja juusto syömättä, ilman maatilallisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, sieltäkö se demari, paskaisen tehtaan varjoista kuikistaa, eikä ymmärrä muuta kuin, että mistä saumurin saa päälle ja kiinni! Voi vittu näitä sosialisteja!

        Siinä jäis vasemmistollakin kotimainen leipä, maito ja juusto syömättä, ilman maatilallisia!

        No eipä hääviä kuulunut toukohousulle. Eikö olekin harmi ettei me kaikki olla maanviljelijöitä, voitas palata vaihtokauppatalouteen. Vai onko sittenkin parempi että sullakin on tehtaassa työskenteleviä rahaa ansaitsevia asiakkaita? Mene kylvämään ja koita toipua👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä hääviä kuulunut toukohousulle. Eikö olekin harmi ettei me kaikki olla maanviljelijöitä, voitas palata vaihtokauppatalouteen. Vai onko sittenkin parempi että sullakin on tehtaassa työskenteleviä rahaa ansaitsevia asiakkaita? Mene kylvämään ja koita toipua👍

        No nyt demarille kävi luonteelle,heh, no niin pitikin, vittumaisia kun olette!
        Kyllä, on todellakin HYVÄ, että ette TE kaikki ole maanviljelijöitä, luojalle kiitos!

        Ei muutakuin, tervemenoa tehtaan varjoihin ja tee niin maan per......sti töitä, että saat leipäs päälle jotain edes! Ja hei, vedä syvään henkeä ja rauhoitu, kyllä aurinko paistaa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt demarille kävi luonteelle,heh, no niin pitikin, vittumaisia kun olette!
        Kyllä, on todellakin HYVÄ, että ette TE kaikki ole maanviljelijöitä, luojalle kiitos!

        Ei muutakuin, tervemenoa tehtaan varjoihin ja tee niin maan per......sti töitä, että saat leipäs päälle jotain edes! Ja hei, vedä syvään henkeä ja rauhoitu, kyllä aurinko paistaa jne.

        Mieti uusiksi ketä otti luonnolle. Minä pidän työstäni. Kurja juttu että sinä olet noin katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti uusiksi ketä otti luonnolle. Minä pidän työstäni. Kurja juttu että sinä olet noin katkera.

        Niin ja minä en ole demari.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe