Olen työtön lieksalainen!

Anonyymi

Mut ei se haittaa, ei nimittäin ole minkäänlaisia työhaluja! 😂🤣

28

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      työtön on normaalitila lieksassa

    • Anonyymi

      Kun osta työrukkaset niin työ alkaa luistamaan. Mutta älä osta liian isoja ne on tarkoitettu työhulluille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla työhaluja olisi ollut työpaikkaa en saannut koska olin kotiapulaisena 70-luvulla minua rosvoteltiin perättömästi te-toimistossa sai olla yli 40 vuotta työnhakijana rikostausta kannattaa minulle maksettiin työttömyysturva asumistuet olen kansaneläkkeellä asumistuella paremmin saan yhteiskunnalta rahaa kuin tukipisteen 25 tunnin viikosta kuntouttavassa työtoiminassa oli pakko olihan se 9 euroa/päivä

      • Anonyymi

        Sun osaamisella se 9 euroakin olisi liikaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun osaamisella se 9 euroakin olisi liikaa.....

        samaa mieltä 9 euroa on liikaa onko asunnon vuokrasopimus tehty vuokranantajan kanssa itsenäisesti ihan vitun hölmö siksi olet kansaneläkkeellä


    • Anonyymi

      Ei hätiä mitään rajalla odottaa tekijöitä yllin kyllin jää vielä kotiäidiksikin hellan ja nyrkin väliin.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä työhaluja alkaa löytyä, kunhan joudut kuntouttavaan työtoimintaan! Työhalujasi tulee ylläpitämään muutama raavas mies liuksastusvoidetuubi taskussaan! Änkyrätkin on kaikki asettuneet ja alistuneet, kunhan heidät on ns 'hoideltu vessassa' !Tervetuloa mukaan!

      • Anonyymi

        Ei pelkoa työpaikan työnsaantiin monella työttömällä on rikostausta esim.näpistykset, eli varastaminen Minulla on omakotitalossa valvonta kamera näin miten työtön yritti varastaa polkupyörää että pääsisi töihin varastamalla polkupyörällä rosvojen pitää varoa useamassa paikassa on valvontakameroita eli estän työpaikan saamisen jos näen työpaikassa ja ilmoitan työnantajalle kaikki rikokset eli lopputili rosvolle


    • Anonyymi

      Kukahan siitä lopulta kärsii eniten?

    • Anonyymi

      Onko pakko hakee töitä pötkötän mieluummin kotona

    • Anonyymi

      Lepo tekee hyvää. Ei jaksa olla töissä.

      • Anonyymi

        No, siinä rehti milelipide, ja niin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, siinä rehti milelipide, ja niin totta.

        Olen rehellinen mutta työkkörissä eivät halua uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rehellinen mutta työkkörissä eivät halua uskoa.

        Mitä ne ei usko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne ei usko?

        Ei usko että minusta ei ole työntekijäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei usko että minusta ei ole työntekijäksi

        Ei huvita. Olen mieluiten laiska


    • Anonyymi

      Kaikki rosvothan on syyttömiä, korkeintaan lievä väärinkäsitys.

      • Anonyymi

        Ei terve ruumis työtä kaipaa ja sairaana ei pysty tekemään ja pysyy sitä köyhänä muutenkin, eli ei kannata töitä ahnehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei terve ruumis työtä kaipaa ja sairaana ei pysty tekemään ja pysyy sitä köyhänä muutenkin, eli ei kannata töitä ahnehtia.

        Niin sanoo Raamattu että ei murehdi taivaan linnutkaan miksi pitäisi ihmisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei terve ruumis työtä kaipaa ja sairaana ei pysty tekemään ja pysyy sitä köyhänä muutenkin, eli ei kannata töitä ahnehtia.

        Yhteiskunta on rikki. Toiset joutuu raatamaan itsensä hengiltä, toiset ei kelpaa töihin vaikka miten yrittäisi. Esim. työkykyisiä vammaisia ei kukaan Suomessa palkkaa koska heitä syrjitään kympillä.


    • Anonyymi

      Työ työ mitä vittua se on? Onko se syötävää😄. Pitäkää helvetin Lieksan tyhmät jälkeen jääneet te toimiston työntekijät tunkkinne... sieltä osata tarjota muuta kun kuntouttavaa paska hommaa taikka karensia.

      • Anonyymi

        Olen pannut karenssia 🧔🏻


      • Anonyymi

        Se on sulle oikein kun et muihin töihin kykeniskään, vajakki kun olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sulle oikein kun et muihin töihin kykeniskään, vajakki kun olet.

        Olen sitten vajakki. Hyvä jos sillä tekosyyllä vältyn työltä. Taas uusi maanantai toiset painaa duuniin minä käyn Pirkka olutta Lidlistä ja suuntaan pulipenkille.🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten vajakki. Hyvä jos sillä tekosyyllä vältyn työltä. Taas uusi maanantai toiset painaa duuniin minä käyn Pirkka olutta Lidlistä ja suuntaan pulipenkille.🤩

        Ei lidlistä saa pirkka olutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten vajakki. Hyvä jos sillä tekosyyllä vältyn työltä. Taas uusi maanantai toiset painaa duuniin minä käyn Pirkka olutta Lidlistä ja suuntaan pulipenkille.🤩

        Miksi pitää juoda pirkkaoluen kuraa, kun alkosta saa parempaakin olutta.


    • Anonyymi

      Työttömät ja somalit pitää rattaat pyörimässä, kun muut joutuu raatamaan töissä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe