Selittäkää miksi persuja liitetään venäjään? Asiahan ei ole niin!

Anonyymi

Perussumalaiset on liki ainoit avoimakkaimmin suome sumena pitäviä isänmaallisia joten mistä ihmestä se jatkuva valehtelu tulee venäläisyyttä ja putuinin suosivaksi? Mistä ihmeestä valhe tulee?
Kertokaa totta ei valheita ja linkkejä missä on persu kremiliä lipomassa eikä yhden ihmisen joka on sekaisin kertomaa sillä YKSI mätä omena aina joka paikassa ja joka asiayhteydessä.

Ilmesesti venäläinen kertoo koska vain venäläiset kääntää asiat juuri päinvastoin.

6

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei:ssa persut kuuluu ryssän kannattajien ryhmään.

      Siksi!

    • Anonyymi

      Kyllähän persut ajavat agendallaan samoja asioita kuin suuri ja mahtava naapurimme. Ei persuja pidä isänmaalisina kuin persut itse. Tämä kertoo hyvin sen, että miksi puhutaan persukuplasta. Persut inhoavat Suomea. Ikinä ei yksikään persu kehu Suomea tai ole ylpeä maastamme - pelkkää katkeraa valitusta kuulee persujen suusta. Purran vappupuhekin oli pelkkää Suomen moittimista ja valittelua siitä miten kaikki on Suomessa huonosti.

      Kokoomus on oppositiossa ja kannatus sen kun nousee, eikä kokoomuslaiset valita kaikesta.

    • Eikö se olisi isänmaallista osata kirjoittaa oman isänmaansa nimi oikein?

      • Anonyymi

        Nykyään "isänmaallisten" venäjäpelkääjien käsitys isänmaallisuudesta on rajat kiinni persujen hallitukseen pääseminen sabotointi ettei ne pääse sulkemaan rajoja jotta Suomelle kävisi samoin kuin Ruotsille. Ainoa vihollinen siis näillä rajat kiinni ääliöoikeistolaisilla rotuopin julistajilla rajat kiinni persut ei rajat auki vihreät tai vasurit.


    • Anonyymi

      No persu on natsi Putin on natsi ei se kummenpaa, itse Jussihan on ihan venäjän asiantuntija ihan esi historiaa myöten. Purra vihaa EU:ta, se vie kuulemma itsenäisyyden, mutta rakastaa Yhtenäistä Venäjää, kun se haluaa viedä koko maan.

      • Anonyymi

        Talvella talikkalan markkinoilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe