Tämä on ehkä vähän klassikko.
Exä oli kova flirttailemaan kaikille, kutsutaan häntä tässä vaikkapa Minnaksi. Erittäin hyvän näköinen mimmi olikin, vaikka ei sillä nyt ehkä ole tässä mitään merkitystä. Flirttaili myös parhaalle frendilleni Jarkolle.
Kyselin joskus, että haluaako hän Jarkkoa, koska usein puhui hänestä. Ei kuulemma halunnut. Sanoin, että voidaan ottaa mukaan, jos haluaa. Ei halunnut.
Nyt se klassikko. Tulin kerran paria tuntia aikaisemmin himaan, koska sairastuin kesken iltavuoron. Heti kun avasin oven, kuulin, että meillähän nussitaan. Saman tien pamahti itselläni pystyyn, kun kuulin sen Minnan tutun "aaa...joooo....aaaa..." jne. saundin.
Hiippailin varovasti kurkistamaan, ja Jarkkohan se oli asialla. Katsoin hetken aikaa salaa, sitten lähdin lähibaariin. Olin ihan älyttömän kiihottunut siitä näystä. Soitin Minnalle matkalla himaan, että oon tulossa, mutta kävin ottamassa yhden duunin jälkeen.
Asiasta ei ikinä puhuttu, eikä kumpikaan tiedä vieläkään, että näin.
Yövuoroista tullessa tiesin aina, että siellä on taas käyty, koska Minna oli niin iloinen ja vaihtanut toisinaan lakanat. Mulla pamahti heti kyrpä pystyyn, ja se sopi Minnalle myös hyvin.
Toinen yllättävä kiihottuminen oli se, kun Minnan jälkeen seurustelin itseäni vähän vanhemman mimmin kanssa. Hän oli viikot veke ja pidin 14v. tyttärestään huolta, tein safkat ja kyselin kouluhommat jne.
Kerran se likka tuli suihkusta ihan normisti, kävi huoneessaan ja tuli juttelemaan aivan kuten aina ennenkin. Yhtäkkiä mun teki mieli vaan ottaa sitä tyttöä kädestä ja pakottaa koskettamaan mun munaa.
Niin ei ikinä tapahtunut. Se tunne vaan yllätti.
Ois kiva kuulla teidän yllätyksistä.
Yllättävin asia josta kiihotuit?
15
370
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin makuuhuoneenne peilistä, että katselit, ja se oli ihan helvetin kiihottavaa. t: ”Jarkko”
- Anonyymi
Tuo parhaan kaverin kanssa vaimon jakaminen on kyllä kiihottava ajatus, mutta sillä twistillä, että kaksi miestä pitää vaimoa hyvänä samaan aikaan. Ihan kuten olit ex-vaimollesikin ehdottanut.
- Anonyymi
joo kyllä mutta käyttää mua kans hyvänä peppu huutaa kyrpää
- Anonyymi
kiihotuin kaverini saunassa hänen vaimostaan ja sain myös panot mutta mies munans myös mun peppuunn tosi kiihkeäää
- Anonyymi
ex-tyttikseni kanssa oltiin rannalla ja komee kaveri tuli siihen tyttikseni otti käteen kalun joka pullisteli housuissa pyysi mut mukaan yhdessä runkattiin ja imettiin
- Anonyymi
yllätetty oma kalu vaimon suussa kaverini tuli lähelle näin kuinka suuri oli kumarruin ja otin suihin tunsin sykkeen spermaa suun täydeltä siitä jatkettiin
Mahtavaa kuulla.
Ihmeen kiihottavaa, kun omaa naista pannaan salaa.!Itsellä on jäänyt mieleen hetki monen vuoden takaa. Olin työkaverin järkkäämissä illanistujaisissa. Siellä oli työpaikan ulkopuolisiakin ihmisiä. Itse olin tuolloin päälle 20v. Juhlissa oli minua puolet vanhempi nainen joka oli aivan saatanan seksikäs. Suurinpiirtein hetero ihmisenä saman sukupuolen kokeminen kiihottavana oli yllätys. En saanut silmiäni irti naisesta. Kuvittelin minut hänen kanssaan kahden ja mietin mitä hän tekisi. Tämän jälkeen olen aina silloin tällöin muistanut hänet ja muistan tarkalleen miltä hän näytti.
Mulle on jäänyt myös joitain mimmejä hyvin mieleen, siis sellaisia, joita olen jossain sattumalta nähnyt vain kerran. Jokin heissä on vaan säväyttänyt...
Viimeisimpänä varmaan ehkä 25-30v, eli ehkä mua n. puolet nuorempi, mimmi metrossa. Kauniit sääret mustissa sukkahousuissa ja lyhyehkö skottiruutuhame, joka näyttää aina hyvältä. Sinänsä hänessä ei ollut mitään, mikä poikkeaisi monista muistakin, mutta se tyyli yhdistettynä sen hetken katseeseen sai aikaan hetkessä hillittömän panetuksen, ja olikin suht nihkeää lähteä metrosta kalu kovana. Noh...siitä muistikuvasta on ollut yhä toisinaan monin tavoin iloa itsekseni ilakoidessani, mutta myös, mm. siten, että kerroin asiasta rakkaalleni, ja hän taasen alkoi kuvittaa sitä, mitä se mimmi olisi mulle halunnut tehdä... :)
Välillä nimenomaan melko heterona yllätyn, kun näen jossain jonkun hemmetin komean miehen, ja alan miettiä esim. sitä, millainen varustus miehellä mahtaakaan olla, ja haluisikohan nykyinen naisystäväni häntä, tai toisinpäin, jonka jälkeen saatan kuvitella heidät panemassa ja itseni menoon mukaan. Saatan sitten naiseni kanssa ottaa asian puheeksi, ja sellainenhan johtaa useimmiten vähän normia kiihkeämpään sessioon. Siinä touhutessa saatetaan samalla jutella, mitä kenties tekisivät tuon tuntemattoman kanssa. Mukavaa vaihtelua rakkaudelliseen seksiimme, joka myös hienoa.
Kerran naiseni sai erittäin voimakkaan orgasmin, vaikka orgasmin saaminen yhdynnässä on hänelle hieman harvinaisempaa. Kertoi sen johtuneen siitä, että kuvitteli mua panemassa entistä työkaveriaan ja nykyistä ystävätärtään.
Eräs mieleenpainuva rajumpi panomme oli se, kun kertoi nähneensä yleisessä naisten saunassa jonkun vähän yli parikymppisen mimmin, jolla oli pienet pystyt rinnat, ja kertoi kiihottuneensa ajatuksesta, että imisi niitä terhakoita nännejä samalla kun ottaisin tytön takaapäin. Mielikuva ja kiihottunimen siitä oli ollut hänelle melkoinen yllätys.
Mukavia hetkiä taatusti luvassa kaikille, mikäli suhde on kunnossa, ja uskaltaa senkin vuoksi leikitellä mielikuvilla, yhdessä tai erikseen...suosittelen lämpimästi! :)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810