En alkuunkaan uskonut että olit tosissasi.

Anonyymi

Kun kerroit olevasi valmis muuttamaan luokseni.

19

398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuttoauto peruuttaa parhaillaan sun pihaan 😳 Voitko vähän siirtää niitä rojujasi edestä. Niin mahtuu kaikki.

• Anonyymi

Luulin sen olevan jokin huutokauppakeisarin lasti, kun näytti olevan paljon mummuilta huijattuja kuparipannuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin sen olevan jokin huutokauppakeisarin lasti, kun näytti olevan paljon mummuilta huijattuja kuparipannuja.

Eiköhän ne mahdu kun tehdään jonkinlainen kompromissi. Varmaankin jotain reilua niinkuin hävitetään sun tavaroita. Myös Aki ja Heli taulut tulee sängynpäätyyn. Markku olohuoneeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne mahdu kun tehdään jonkinlainen kompromissi. Varmaankin jotain reilua niinkuin hävitetään sun tavaroita. Myös Aki ja Heli taulut tulee sängynpäätyyn. Markku olohuoneeseen.

Minun tavaroista joutaisikin suurin osa hävittää. Nuo taulusi laitettaisiin kyllä riihenseinälle ja Markun kuva koristaisi tallinseinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tavaroista joutaisikin suurin osa hävittää. Nuo taulusi laitettaisiin kyllä riihenseinälle ja Markun kuva koristaisi tallinseinää.

Ei vit.u laiteta Markkua talliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin tuota ja muutin mieltäni lähdenkin Markun matkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin tuota ja muutin mieltäni lähdenkin Markun matkaan.

Kahdestaanhan siellä tallissa tietenkin mukavampi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahdestaanhan siellä tallissa tietenkin mukavampi olla.

Markun kanssa missä vaan.

• Anonyymi

Älä heitä ihan kaikkia tavaroita parvekkeelta tällä kertaa.

• Anonyymi

No eikö tunnustelu nyt ole ihan suotavaa, että heittää ajatuksia ilmaan. Miten sitä nyt muutenkaan oikein voisi hitaammin lämpeävä. Asioista tulee tosia pikkuhiljaa jos on tullakseen, on kai se nyt parempi kuin äkkipäätös jota sitten katuu melkein heti tehtyään.

• Anonyymi

Hitaasti lämpiävä kuin savusauna, mutta löylyä sitten riittää pitkään? Parempi sekin kuin ainavalmis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitaasti lämpiävä kuin savusauna, mutta löylyä sitten riittää pitkään? Parempi sekin kuin ainavalmis.

Savusauna hakkaa sähkösaunan mennen tullen.

• Anonyymi

Hän ei todellakaan osaa arvata mihin kaikkeen olisin hänen vuokseen valmis. Kaikkeen.

• Anonyymi

Lupaat vaan.

• Anonyymi

Sama täällä, tai olin valmis. Enää en ole varma haluanko olla hänen jäännöspala..

• Anonyymi

Ai koska olen niin luvannut? Jospa oot käsittänyt väärin. Kotootani en lähde mihinkään.

• Anonyymi

Ei kannata päissäänkään luvata, kun toinen voi ottaa sen todesta.

• Anonyymi

No enhän minä ollutkaan, kun tiesin, että et ota asiaa kovin vakavasti, niin luovuin haaveesta.

• Anonyymi

Tilkku

Tilkkanenkin käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      173
      2925
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      246
      2279
    3. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      113
      1328
    4. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      370
      1280
    5. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      49
      1215
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      107
      1025
    7. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      70
      879
    8. Miksi sä oot noin kylmä?

Mitä tein väärin?
      Ikävä
      43