En alkuunkaan uskonut että olit tosissasi.

Anonyymi

Kun kerroit olevasi valmis muuttamaan luokseni.

19

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuttoauto peruuttaa parhaillaan sun pihaan 😳 Voitko vähän siirtää niitä rojujasi edestä. Niin mahtuu kaikki.

• Anonyymi

Luulin sen olevan jokin huutokauppakeisarin lasti, kun näytti olevan paljon mummuilta huijattuja kuparipannuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin sen olevan jokin huutokauppakeisarin lasti, kun näytti olevan paljon mummuilta huijattuja kuparipannuja.

Eiköhän ne mahdu kun tehdään jonkinlainen kompromissi. Varmaankin jotain reilua niinkuin hävitetään sun tavaroita. Myös Aki ja Heli taulut tulee sängynpäätyyn. Markku olohuoneeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne mahdu kun tehdään jonkinlainen kompromissi. Varmaankin jotain reilua niinkuin hävitetään sun tavaroita. Myös Aki ja Heli taulut tulee sängynpäätyyn. Markku olohuoneeseen.

Minun tavaroista joutaisikin suurin osa hävittää. Nuo taulusi laitettaisiin kyllä riihenseinälle ja Markun kuva koristaisi tallinseinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tavaroista joutaisikin suurin osa hävittää. Nuo taulusi laitettaisiin kyllä riihenseinälle ja Markun kuva koristaisi tallinseinää.

Ei vit.u laiteta Markkua talliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin tuota ja muutin mieltäni lähdenkin Markun matkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin tuota ja muutin mieltäni lähdenkin Markun matkaan.

Kahdestaanhan siellä tallissa tietenkin mukavampi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahdestaanhan siellä tallissa tietenkin mukavampi olla.

Markun kanssa missä vaan.

• Anonyymi

Älä heitä ihan kaikkia tavaroita parvekkeelta tällä kertaa.

• Anonyymi

No eikö tunnustelu nyt ole ihan suotavaa, että heittää ajatuksia ilmaan. Miten sitä nyt muutenkaan oikein voisi hitaammin lämpeävä. Asioista tulee tosia pikkuhiljaa jos on tullakseen, on kai se nyt parempi kuin äkkipäätös jota sitten katuu melkein heti tehtyään.

• Anonyymi

Hitaasti lämpiävä kuin savusauna, mutta löylyä sitten riittää pitkään? Parempi sekin kuin ainavalmis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitaasti lämpiävä kuin savusauna, mutta löylyä sitten riittää pitkään? Parempi sekin kuin ainavalmis.

Savusauna hakkaa sähkösaunan mennen tullen.

• Anonyymi

Hän ei todellakaan osaa arvata mihin kaikkeen olisin hänen vuokseen valmis. Kaikkeen.

• Anonyymi

Lupaat vaan.

• Anonyymi

Sama täällä, tai olin valmis. Enää en ole varma haluanko olla hänen jäännöspala..

• Anonyymi

Ai koska olen niin luvannut? Jospa oot käsittänyt väärin. Kotootani en lähde mihinkään.

• Anonyymi

Ei kannata päissäänkään luvata, kun toinen voi ottaa sen todesta.

• Anonyymi

No enhän minä ollutkaan, kun tiesin, että et ota asiaa kovin vakavasti, niin luovuin haaveesta.

• Anonyymi

Tilkku

Tilkkanenkin käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      16
      1741
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      307
      1361
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      998
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe