Kun kerroit olevasi valmis muuttamaan luokseni.
En alkuunkaan uskonut että olit tosissasi.
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muuttoauto peruuttaa parhaillaan sun pihaan 😳 Voitko vähän siirtää niitä rojujasi edestä. Niin mahtuu kaikki.
- Anonyymi
Luulin sen olevan jokin huutokauppakeisarin lasti, kun näytti olevan paljon mummuilta huijattuja kuparipannuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin sen olevan jokin huutokauppakeisarin lasti, kun näytti olevan paljon mummuilta huijattuja kuparipannuja.
Eiköhän ne mahdu kun tehdään jonkinlainen kompromissi. Varmaankin jotain reilua niinkuin hävitetään sun tavaroita. Myös Aki ja Heli taulut tulee sängynpäätyyn. Markku olohuoneeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne mahdu kun tehdään jonkinlainen kompromissi. Varmaankin jotain reilua niinkuin hävitetään sun tavaroita. Myös Aki ja Heli taulut tulee sängynpäätyyn. Markku olohuoneeseen.
Minun tavaroista joutaisikin suurin osa hävittää. Nuo taulusi laitettaisiin kyllä riihenseinälle ja Markun kuva koristaisi tallinseinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tavaroista joutaisikin suurin osa hävittää. Nuo taulusi laitettaisiin kyllä riihenseinälle ja Markun kuva koristaisi tallinseinää.
Ei vit.u laiteta Markkua talliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tuota ja muutin mieltäni lähdenkin Markun matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tuota ja muutin mieltäni lähdenkin Markun matkaan.
Kahdestaanhan siellä tallissa tietenkin mukavampi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdestaanhan siellä tallissa tietenkin mukavampi olla.
Markun kanssa missä vaan.
- Anonyymi
Älä heitä ihan kaikkia tavaroita parvekkeelta tällä kertaa.
- Anonyymi
No eikö tunnustelu nyt ole ihan suotavaa, että heittää ajatuksia ilmaan. Miten sitä nyt muutenkaan oikein voisi hitaammin lämpeävä. Asioista tulee tosia pikkuhiljaa jos on tullakseen, on kai se nyt parempi kuin äkkipäätös jota sitten katuu melkein heti tehtyään.
- Anonyymi
Hitaasti lämpiävä kuin savusauna, mutta löylyä sitten riittää pitkään? Parempi sekin kuin ainavalmis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaasti lämpiävä kuin savusauna, mutta löylyä sitten riittää pitkään? Parempi sekin kuin ainavalmis.
Savusauna hakkaa sähkösaunan mennen tullen.
- Anonyymi
Hän ei todellakaan osaa arvata mihin kaikkeen olisin hänen vuokseen valmis. Kaikkeen.
- Anonyymi
Lupaat vaan.
- Anonyymi
Sama täällä, tai olin valmis. Enää en ole varma haluanko olla hänen jäännöspala..
- Anonyymi
Ai koska olen niin luvannut? Jospa oot käsittänyt väärin. Kotootani en lähde mihinkään.
- Anonyymi
Ei kannata päissäänkään luvata, kun toinen voi ottaa sen todesta.
- Anonyymi
No enhän minä ollutkaan, kun tiesin, että et ota asiaa kovin vakavasti, niin luovuin haaveesta.
- Anonyymi
Tilkku
Tilkkanenkin käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k432474Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482040Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91986Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien501712Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1401455Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241126Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68925Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119908Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62903- 67896