Mä oon tällä hetkellä lukiossa käymässä toista vuotta ja mulla on 3.5 vuoden pidennyssuunnitelma eli valmistun vasta 2023 syksynä/talvena. Vikat kirjotukset mulla on siis vasta tollon vikana syksynä, eli onko mahollista, että hakisin jo oikikseen (kävisin pääsykokeissa), vaikka mulla silti jatkuis siitä koulua sen puolisen vuotta kesän jälkeen, eli onko tämmönen mahollista? Toki en sillon vielä pystyis osallistumaan todistusvalinnalla pääsyyn (ja jos hakisin tällön 2023 keväällä pääsykokeiden kautta niin kuuluisinko sit 2024 vielä ensikertalaisiin todistusvalinnan kautta?) Vai oiskohan järkevämpää että ootan suoraan vasta sinne 2024 hakuun ja käyttäisin sit sen puolisen vuotta 2023 talvesta 2024 kevääseen vaikka opiskeluun tms valmentavaan nettikurssiin ja töitten tekemiseen pääsykokeita ootellessa?
Oikikseen haku
Anonyymi
3
500
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole hakukelpoinen ennen kuin olet käynyt lukion.
- Anonyymi
Jos valmistut ylioppilaaksi syksyllä 2023, olet yliopistoon hakukelpoinen vasta kevään 2024 haussa. Sitä ennen et voi hakea yliopistoon.
Keksi siis muuta tekemistä väliajaksi! - Anonyymi
Kiitos kaikille vastauksista!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain31811972Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15611107Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2626441Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2295242Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1713702- 1743568
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin522554Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292000Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov121844Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171745