Mä oon tällä hetkellä lukiossa käymässä toista vuotta ja mulla on 3.5 vuoden pidennyssuunnitelma eli valmistun vasta 2023 syksynä/talvena. Vikat kirjotukset mulla on siis vasta tollon vikana syksynä, eli onko mahollista, että hakisin jo oikikseen (kävisin pääsykokeissa), vaikka mulla silti jatkuis siitä koulua sen puolisen vuotta kesän jälkeen, eli onko tämmönen mahollista? Toki en sillon vielä pystyis osallistumaan todistusvalinnalla pääsyyn (ja jos hakisin tällön 2023 keväällä pääsykokeiden kautta niin kuuluisinko sit 2024 vielä ensikertalaisiin todistusvalinnan kautta?) Vai oiskohan järkevämpää että ootan suoraan vasta sinne 2024 hakuun ja käyttäisin sit sen puolisen vuotta 2023 talvesta 2024 kevääseen vaikka opiskeluun tms valmentavaan nettikurssiin ja töitten tekemiseen pääsykokeita ootellessa?
Oikikseen haku
Anonyymi
3
358
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole hakukelpoinen ennen kuin olet käynyt lukion.
- Anonyymi
Jos valmistut ylioppilaaksi syksyllä 2023, olet yliopistoon hakukelpoinen vasta kevään 2024 haussa. Sitä ennen et voi hakea yliopistoon.
Keksi siis muuta tekemistä väliajaksi! - Anonyymi
Kiitos kaikille vastauksista!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446