Paratiisi, ai mikä?
Tämä ikävä palsta on sellainen.
Särkyneiden toiveiden
8
61
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään näin, huomenna kaikki on toisin.
- Anonyymi
Toivottavasti.
- Anonyymi
Eikä ole vaan kauniiden kaipausten saari.
- Anonyymi
Rölli ei opi sitten millään sitä ettei asiat vain tapahdu kirjottamalla täällä ja odottamalla.
Jokainen unelma jää toteutumatta jos unelmoija ei itse ala tekeen liikkeitä oikeesti sitä kohden.
Mä en ois koskaan uskonu et vuonna 2022 olen masennuksesta parantunut tavallinen työssä käyvä ihminen jolla vieläpä säästöjä yli 15 000 euroo pankkitilillä.
Mutta niin asia on, mutta asiat ei olis näin jos en olis itse toiminut unelmiani kohden.
Jos oisin odottanu et muut hoitaa mut kuntoon ja työpaikka tarjotaan kotiovellani mulle ja voitan lotossa rahani niin eipä mulla näin ois asiat nyt. Mikään ei tuu ilmaseksi. Ei ilman vaivannäköö ja kärsimystä unelman saavuttamisen eteen. - Anonyymi
Niin kuin paratiisi paratiisissa on.
- Anonyymi
Tai haudattavien haaveiden hautausmaa..
Kun kuitenkin IRL maailmassa on se todellinen elämä.- Anonyymi
Eli ei yhtään mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911