Voisiko nuorempi mies vanhempi nainen asetelma toimia?

Anonyymi

Naisen tarkkaa ikää en tiedä, mutta arvioisin n.10 vuotta vanhempi. Vähän kyllä epäilen, että ei naisia nuoremmat miehet kiinnosta, mutta en vaan saa naista ajatuksistani!

205

4413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin toimii 20v ikäero😄 ihan parasta seksiä ainakin. Kummatkin nautitaan. Ei ole estoja.
      Toinen saa mennä kun on nuori. Ja toinen haluaa olla rauhassa😇

      • Anonyymi

        kyllä 50 vuotta oltu naimisissa olen 4vuotta buorempi mutta kyllä seksi pelaa hyvin
        parhaimmillaan 5 kertaa päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä 50 vuotta oltu naimisissa olen 4vuotta buorempi mutta kyllä seksi pelaa hyvin
        parhaimmillaan 5 kertaa päivässä

        Minä olen ollut aviossa 35v ja mies melkeen kolme vuotta nuorempi.


    • Anonyymi

      Sehän on ihan ihmisistä kiinni. Joku voi olla sua lapsellisempi vaikka on 10 vuotta vanhempi. Ei tietyn ikäiset ole tietynlaisia.

    • Anonyymi

      Vai et saa ajatuksistasi oletko kauankin naista ajatellut?

    • Anonyymi

      Kun olin 25v en voinut ajatella 20v poikaystävää. Kun olin 30-35v alle 30v mies tuntui kakaralta.

      Kun täytin 40v kymmenen vuotta nuorempi mies olisi mietityttänyt, mutta se ei olisi ollut mikään este. Ja silloin jo tiesin, että kiinnostun vain aikuiseksi kasvaneista miehistä; 25v heitä on pieni osuus, 30v vähän useampi ja 35v jo suurin osa.

      Nyt 45-50v ikäisenä 10v ikäero ei mietitytä mitenkään, vaikka seurustelu- ja tapailusuhteet on aina olleet samanikäisiä tai vanhempia. Luulen, että tällä hetkellä minulla olisi jopa enemmän yhteistä nuoremman miehen kanssa. Elän elämäntilanteessa, joka on tyypillinen hieman nuoremmalle kuin mitä itse olen. Kaupungeissa näissä ikäluokissa ei ole suinkaan kummallista, että nainen on vanhempi.

      • Anonyymi

        Mutta arvaa kiinnostaako vakavasti 10 vuotta nuorempaa miestä sinä 45 - 50 ikäinen nainen, joka muistuttaa mummoa, jos ei nyt, niin viimeistään 10 vuoden kuluttua. 10 vuotta nuorempi mies voi haluta vielä lapsiakin ja sinusta ei ole siihen.
        Ehkä tuollaista suhdetta haluavia miehiä on, mutta he kuuluvat siihen sarjaan, etteivät muuta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arvaa kiinnostaako vakavasti 10 vuotta nuorempaa miestä sinä 45 - 50 ikäinen nainen, joka muistuttaa mummoa, jos ei nyt, niin viimeistään 10 vuoden kuluttua. 10 vuotta nuorempi mies voi haluta vielä lapsiakin ja sinusta ei ole siihen.
        Ehkä tuollaista suhdetta haluavia miehiä on, mutta he kuuluvat siihen sarjaan, etteivät muuta saa.

        Voi kuule nykyisin 50-kymppiset ja ylikin olevat naiset pitävät hyvää huolta terveydestään kunnostaan ja ulkonäöstään. Usein voi ja näyttää paljon freesimmältä kuin 40-vuotias ylipainoinen mukavuudenhaluinen nuori. Eikä se sitäpaitsi olekaan ulkonäöstä kiinni vaan ihan muista asioista ja lapset on voitu jo tehdä kummallakin puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arvaa kiinnostaako vakavasti 10 vuotta nuorempaa miestä sinä 45 - 50 ikäinen nainen, joka muistuttaa mummoa, jos ei nyt, niin viimeistään 10 vuoden kuluttua. 10 vuotta nuorempi mies voi haluta vielä lapsiakin ja sinusta ei ole siihen.
        Ehkä tuollaista suhdetta haluavia miehiä on, mutta he kuuluvat siihen sarjaan, etteivät muuta saa.

        Tuossa puhuu taas vähäinen elämänkokemus. Odotetaan nyt jahka kasvat aikuiseksi ja opit tuntemaan enemmän ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arvaa kiinnostaako vakavasti 10 vuotta nuorempaa miestä sinä 45 - 50 ikäinen nainen, joka muistuttaa mummoa, jos ei nyt, niin viimeistään 10 vuoden kuluttua. 10 vuotta nuorempi mies voi haluta vielä lapsiakin ja sinusta ei ole siihen.
        Ehkä tuollaista suhdetta haluavia miehiä on, mutta he kuuluvat siihen sarjaan, etteivät muuta saa.

        Sivusta tämä. Olen 42 ja mieheni 29 ja meistä molemmat saisi helposti muitakin, mutta me halutaan toisemme 🥰 kun toiseen rakastuu, ikäero menettää merkityksensä. Meistä minä olin se, jota tämä alkuun häiritsi, mutta ei häiritse enää. Olemme onnellisia yhdessä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta tämä. Olen 42 ja mieheni 29 ja meistä molemmat saisi helposti muitakin, mutta me halutaan toisemme 🥰 kun toiseen rakastuu, ikäero menettää merkityksensä. Meistä minä olin se, jota tämä alkuun häiritsi, mutta ei häiritse enää. Olemme onnellisia yhdessä 😊

        Onnellisuus on kaikista tärkeintä elämässä. Onnellisuus tulee siitä että elää elämää joka tuntuu itsestä hyvältä. Jos kysymys olisi niin päin että mies olisi kymmenen vuotta vanhempi ei asiaa edes pohdittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arvaa kiinnostaako vakavasti 10 vuotta nuorempaa miestä sinä 45 - 50 ikäinen nainen, joka muistuttaa mummoa, jos ei nyt, niin viimeistään 10 vuoden kuluttua. 10 vuotta nuorempi mies voi haluta vielä lapsiakin ja sinusta ei ole siihen.
        Ehkä tuollaista suhdetta haluavia miehiä on, mutta he kuuluvat siihen sarjaan, etteivät muuta saa.

        Voi haluta tai olla haluamatta. Eivät kaikki miehet(kään) omia lapsia halua.

        Tuokin on minusta niin mielenkiintoista, miten osa miehistä valittaa kuinka "naiset aina haluavat lapsia" ja he itse eivät siis haluaisi. Toisaalta löytyy sitten aina myös sinunkaltaisesi, jotka kuvittelevat miesten aina haluavan lapsia. Ei kai se niin vaikeasti tajuttavaa ole, että ette te miehetkään ole kaikki samanlaisia. Itse esimerkiksi tunnen parikin miestä, jotka työskentelevät lasten ja nuorten parissa, mutta eivät ole koskaan halunneet omia lapsia. He eivät vain ole koskaan halunneet sitä kokopäiväistä vastuuta, vaikka olisivat taatusti olleet hyviä isiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta tämä. Olen 42 ja mieheni 29 ja meistä molemmat saisi helposti muitakin, mutta me halutaan toisemme 🥰 kun toiseen rakastuu, ikäero menettää merkityksensä. Meistä minä olin se, jota tämä alkuun häiritsi, mutta ei häiritse enää. Olemme onnellisia yhdessä 😊

        Poikkeus vahvistaa säännön. Äärimmäisen harvinaista tuollainen, en tiedä yhtään vastaavaa tapausta, enkä tunne ainuttakaan miestä joka haluaisi suhdetta 10 vuotta vanhempaan naiseen, joka on 50.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arvaa kiinnostaako vakavasti 10 vuotta nuorempaa miestä sinä 45 - 50 ikäinen nainen, joka muistuttaa mummoa, jos ei nyt, niin viimeistään 10 vuoden kuluttua. 10 vuotta nuorempi mies voi haluta vielä lapsiakin ja sinusta ei ole siihen.
        Ehkä tuollaista suhdetta haluavia miehiä on, mutta he kuuluvat siihen sarjaan, etteivät muuta saa.

        Kyllä sinäkin, kirjoittaja, nuori nainen tulet vielä olemaan 45-50 vuotias "mummo".
        Älä ole kateellinen, jos nuoret miehet tykkää vanhemmista. Olen itse 40v. ja voi kuule.. 😄
        Aika usein 25-35 vuotiaat yrittää iskeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeus vahvistaa säännön. Äärimmäisen harvinaista tuollainen, en tiedä yhtään vastaavaa tapausta, enkä tunne ainuttakaan miestä joka haluaisi suhdetta 10 vuotta vanhempaan naiseen, joka on 50.

        Minä ainakin tiedän vaikka kuinka monta! 🤣
        En ole siis tämä 42 vuotias. Itselläni on vuosia vanhempi mies, mutta tunnen kyllä useamman parin jossa mies on 10-15 vuotta nuorempi ja nimenomaan oli aloitteen tekijä suhteessa, koska halusi NAISEN, eikä epävarmaa itsekeskeistä tyttöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinäkin, kirjoittaja, nuori nainen tulet vielä olemaan 45-50 vuotias "mummo".
        Älä ole kateellinen, jos nuoret miehet tykkää vanhemmista. Olen itse 40v. ja voi kuule.. 😄
        Aika usein 25-35 vuotiaat yrittää iskeä.

        Heh heh, älä kuvittele, että ne sinua suhteeseen haluaa :D

        Nuoret miehet hakee helppoa naista, vanhempia naisia ei tarvitse edes iskeä, heiltä haetaan seksikokemuksia ja opettajaa. On sitten mukavampaa, kun löytää sen ikäisensä naisen aitoon suhteeseen.
        Nimim. Kokemusta on ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, älä kuvittele, että ne sinua suhteeseen haluaa :D

        Nuoret miehet hakee helppoa naista, vanhempia naisia ei tarvitse edes iskeä, heiltä haetaan seksikokemuksia ja opettajaa. On sitten mukavampaa, kun löytää sen ikäisensä naisen aitoon suhteeseen.
        Nimim. Kokemusta on ;)

        Naisviha myös joiltain naisilta on näköjään tosiasia. Että pelkää vanhenemista NOIN paljon. Huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeus vahvistaa säännön. Äärimmäisen harvinaista tuollainen, en tiedä yhtään vastaavaa tapausta, enkä tunne ainuttakaan miestä joka haluaisi suhdetta 10 vuotta vanhempaan naiseen, joka on 50.

        Minä tunnen parikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, älä kuvittele, että ne sinua suhteeseen haluaa :D

        Nuoret miehet hakee helppoa naista, vanhempia naisia ei tarvitse edes iskeä, heiltä haetaan seksikokemuksia ja opettajaa. On sitten mukavampaa, kun löytää sen ikäisensä naisen aitoon suhteeseen.
        Nimim. Kokemusta on ;)

        Kuka sanoi että yli nelikymppinen haluaa nuoren kossin suhteeseen? 🤣
        Ehkä hänkin haluaa vaan seksiä ja sitten kypsemmän miehen suhteeseen. Hitto te nuoret kuvittelette aina että kaikki yli nelikymppiset on jotenkin epätoivoisia ja nuoruuden kaipuisia. Höpö höpö!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeus vahvistaa säännön. Äärimmäisen harvinaista tuollainen, en tiedä yhtään vastaavaa tapausta, enkä tunne ainuttakaan miestä joka haluaisi suhdetta 10 vuotta vanhempaan naiseen, joka on 50.

        Kyllä näitä on ja hän on nimenomaan sanonut, ettei tämä ikäero haittaa yhtään ja jos se jotakin haittaa, niin se on hänen ongelmansa 😊 Minua luullaan usein reilusti nuoremmaksi ja huolehdin ulkonäöstäni. Kaikki eksät on myös olleet minua nuorempia, mutta nyt ikäeroa on selvästi reilummin, kun koskaan aikaisemmin. T. Se 42 vuotias 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi että yli nelikymppinen haluaa nuoren kossin suhteeseen? 🤣
        Ehkä hänkin haluaa vaan seksiä ja sitten kypsemmän miehen suhteeseen. Hitto te nuoret kuvittelette aina että kaikki yli nelikymppiset on jotenkin epätoivoisia ja nuoruuden kaipuisia. Höpö höpö!!

        Meikä on tehnyt lapset vasta 41 ja 43 vuotiaana ja mieheni on minua kuusi vuotta nuorempi, hänellä yksi lapsi aiemmasta liitostaan, minulla vain hänen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arvaa kiinnostaako vakavasti 10 vuotta nuorempaa miestä sinä 45 - 50 ikäinen nainen, joka muistuttaa mummoa, jos ei nyt, niin viimeistään 10 vuoden kuluttua. 10 vuotta nuorempi mies voi haluta vielä lapsiakin ja sinusta ei ole siihen.
        Ehkä tuollaista suhdetta haluavia miehiä on, mutta he kuuluvat siihen sarjaan, etteivät muuta saa.

        No nyt täytyy kommentoida.ite oon 46 ja äsken sain kuulla miten nuorekas oon..näillä mennään..onko ihmiset kateellisia ku näuyttää hyvälle.laihdutuksen jälkeen..t.ljp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeus vahvistaa säännön. Äärimmäisen harvinaista tuollainen, en tiedä yhtään vastaavaa tapausta, enkä tunne ainuttakaan miestä joka haluaisi suhdetta 10 vuotta vanhempaan naiseen, joka on 50.

        Missä korvessa asut?Minä olen tähän ikään asti tuntenut monia huomattavasti nuorempi mies ja vanhempi nainen suhteita ja osa on olleet sivusuhteita,avoimesti olleet.Ajatella et Kaupungeissa on tuo avoin monisuhteilu on ollut jo 30v.sitten "muodissa".Ihmiset hyväksyy avoimet ihmiset ..niin no en tiedä miten junttiloissa sitte???En kuulu itse tuohon kategoriaan mutta olen aika lapsellinen ja olen aina pitänyt itseäni nuoremmista miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, älä kuvittele, että ne sinua suhteeseen haluaa :D

        Nuoret miehet hakee helppoa naista, vanhempia naisia ei tarvitse edes iskeä, heiltä haetaan seksikokemuksia ja opettajaa. On sitten mukavampaa, kun löytää sen ikäisensä naisen aitoon suhteeseen.
        Nimim. Kokemusta on ;)

        Älä yleistä ja älkää nuoret miehet yleistäkö tuota seksikokemus asiaa.Yleistäminen on ääliömäistä.


    • Anonyymi

      Ei se 10 v varmaan haittaa riippuu ihmisistä. Voi sitä naista kiinnostaakin ei kait se ole iästä kiinni, jos kemiat mätsää.
      Sinä saatat pelkästään kiinnostaa ko. naista ei ne muut 10v nuoremmat. Ota selvää.

    • Anonyymi

      Toimii jos nainen on antelias ja varakas.

      • Anonyymi

        Torttua ja rahaa siis olet vailla?


    • Anonyymi

      Nuorempi mies tabu. Ihan turhaan!

      Kun olin 19v minuun ihastui 16v poika. 23v, minuun rakastui 19v perheen isä. Kun olin 26v minuun ihastui 17v poika. Yritin hoitaa tilanteet asiallisesti, kauniisti ja loukkaamatta. En tietenkään alkanut teinin kanssa suhteeseen, tosin 19v en mieltänyt teiniksi elämänkokemuksen takia. Olin 25v saakka varsin babyface, enkä päässyt baariin ilman papereita.

      Nyt huomaan taas vähän alle 50v, että noin 10v nuoremmat flirttailee. Flirtti toki on vain flirttiä, mutta kyllä se silti mieltä lämmittää kun mieleisellä taholta tulee. ♥️

    • Anonyymi

      Hyvin toimii 20 v ikäero meillä minulla ja naisella. Sivusta

    • Anonyymi

      Voi toimia. Oma mieheni on minua 8 vuotta nuorempi, eikä tuota ikäeroa normielämässä huomaa mistään. -10 vuotta on ihan sama, jos nyt et ole tyyliin just 20 täyttänyt.

    • Anonyymi

      Laita viestiä ja kysy, koskaan ei voi tietää mitä toinen ajattelee.
      Ties vaikka se toinenkin sua ajattelisi.

    • Anonyymi

      No sehän riippuu ihan sinusta ja siitä naisesta. Kannattaa ottaa selvää...

    • Anonyymi

      Ei varmaankaan kun pitää miettiä että toimisiko.

      • Anonyymi

        Eiköhän epävarmuuden tunne ole ihan normaalia kaikissa suhteiden alussa kunnes päästään vauhtiin. Sama koskee, jos on nuorempi, vanhempi tai saman ikäinen. Epävarmuus haihtuu kun huomaa, että kelpaa toiselle omana itsenään. S


      • Anonyymi

        Eihän sitä voi tietää ennenkuin kokeilee. Kyllä minä voisin ottaa seurakseni Huom! Kymmenen vuotta nuoremman könsikkään. Tietysti, jos siisti, kiva, kohtelias ei juoppo liikunnallinen herrasmies pitäisi olla. En tietysti muuttelis yhteen, mutta seuraksi kelpaava miksei sillointällöin jees-mies kyllä sopisi. Ei olis aikaakaan könsikkäälle paljoa, mutta voisin tykätä hänestä kuitenkin ihan kunnolla siis.


    • Anonyymi

      Voihan olla että nainen on enemmän kuin sen 10 vuotta vanhempi.

      • Anonyymi

        Niin ja voi olla myös 60v. nainen ja 45v.mies.
        Outoa että 50-vuotiaat naiset on täällä haukuttu kaikin tavoin.Ei 40v.Eikä 60v.-80v. naisia.Taitaa olla joku katkero joko ex mies tai nuorempi nainen mustiksena jostain miehestä tällä palstalla???


    • Anonyymi

      Itseä mietityttää vähän sama asia. Minäkään en miehen tarkkaa ikää tiedä, mutta vajaa 10v hän on nuorempi minua.
      Haluaisin häneen tutustua, mutta en uskalla tehdä asian eteen mitään. En voi uskoa, että sellainen nuori mies voisi ihastua tämmöiseen vanhaan kurppaan...
      Taisin muutenkin jo pilata mahdollisuuteni, kun ujous ottaa vallan, niin yritän vain piilottaa tunteeni. Vaikutan varmaan todella tylyltä ja välinpitämättömältä..

      • Anonyymi

        Mies hei, oliko tää sun kirjoittama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies hei, oliko tää sun kirjoittama?

        Pientä esittämistä vain... 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä esittämistä vain... 8)

        Ei nainen kutsu itseään kurpaksi. Sinä mies joka kirjoitit tämän, suosittelen että unohdat nyt tämän vanhemman naisen ja katselet vaan niitä itsesi ikäisiä naisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen kutsu itseään kurpaksi. Sinä mies joka kirjoitit tämän, suosittelen että unohdat nyt tämän vanhemman naisen ja katselet vaan niitä itsesi ikäisiä naisia...

        Se on yleensä toinen nainen joka toista naista haukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yleensä toinen nainen joka toista naista haukkuu.

        Tai katkera/mustasukkainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies hei, oliko tää sun kirjoittama?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Olipas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas!

        Aloitus taitaa olla tekaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies hei, oliko tää sun kirjoittama?

        Sivusta
        Alussa oli maininta josta päättelin itse tekstin olevan naiselta. "Minäkään en miehen tarkkaa ikää tiedä..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen kutsu itseään kurpaksi. Sinä mies joka kirjoitit tämän, suosittelen että unohdat nyt tämän vanhemman naisen ja katselet vaan niitä itsesi ikäisiä naisia...

        Mikä sinä olet toisia neuvomaan?

        Onhan Saulilla ja Jennilläkin suurempi ikäero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet toisia neuvomaan?

        Onhan Saulilla ja Jennilläkin suurempi ikäero.

        Niimpä ja Ranskan presidentillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet toisia neuvomaan?

        Onhan Saulilla ja Jennilläkin suurempi ikäero.

        Mulla ei ole mitään ikäeroja vastaan. Olen rakastunut itseäni nuorempaan mieheen ja olen ollut suhteessa myös itseäni paljon vanhemman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yleensä toinen nainen joka toista naista haukkuu.

        Niin ei minustakaan tunnu kurjalta eikä kurpalta vaikka saan huomionosoituksia jopa yli 20-vuotta nuoremmilta miehiltä jatkuvasti. Todellista flirttiä, mutta minua se vaan hymyilyttää välillä tyrmistyttää jopa, että menes nyt siitä äitis helmoihin! En kylläkään ole lähtenyt vastailemaan niihin... niin no yhdestä en muuta tiedä, kuin on minua nuorempi sitä en tiedä paljonko luulen 10-vuotta nuoremmaksi, mutta välillä pyörii päässä ajatukset hänestä. Hänhän on tietysti Hän😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei minustakaan tunnu kurjalta eikä kurpalta vaikka saan huomionosoituksia jopa yli 20-vuotta nuoremmilta miehiltä jatkuvasti. Todellista flirttiä, mutta minua se vaan hymyilyttää välillä tyrmistyttää jopa, että menes nyt siitä äitis helmoihin! En kylläkään ole lähtenyt vastailemaan niihin... niin no yhdestä en muuta tiedä, kuin on minua nuorempi sitä en tiedä paljonko luulen 10-vuotta nuoremmaksi, mutta välillä pyörii päässä ajatukset hänestä. Hänhän on tietysti Hän😄

        Olisihan hänessä ainesta könsikkääksi kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen kutsu itseään kurpaksi. Sinä mies joka kirjoitit tämän, suosittelen että unohdat nyt tämän vanhemman naisen ja katselet vaan niitä itsesi ikäisiä naisia...

        Miksi ei voisi kutsua? Kyllä nainen(kin) voi tuntea itsensä "kurpaksi" tai "haahkaksi" tai vaikka "korppikotkaksi". Ei ikä ja naiseus tee immuuniksi itsetunto-ongelmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai katkera/mustasukkainen mies.

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


    • Anonyymi

      Miten häntä olet ajatellut?

    • Anonyymi

      10 vuoden ikäero on vähän 20 vuotta paljon.

    • Anonyymi

      Harvoin toimii, erittäin harvoin, no joo tiedän kolme tälläistä ja joo toimii, mutta nuoret miehet ovat sanoissaan ajattelemattomia, ja lapsellisia, yksi tapaus, mies nosti yleisellä paikalla naisen hametta..no mitä siitä seuras, nauru naisten kesken ja miehen jättäminen. Toinen tapaus hän ärsytti naistansa exällä, mitä seuras riita ja ero. Yhdellä on onnistunut...monesti miehet tulee kehityksessä jäljessä ja on suurin syy miksei onnistu. Olin itse joskus kiinnostunut hetken 9v nuoremmasta, se jäi sitten lapsellisen käytöksen vuoksi..ei viitsinyt katsoa sitä esittämistä ja "pullistelua", eikä niitä roskien heittämistä, kuin koripalloa..ouu....
      Jos on ikäistään kypsempi niin maybi...

      • Anonyymi

        Niin riippuu paljon ihmisestä että toimiiko vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin riippuu paljon ihmisestä että toimiiko vai ei.

        Joo tottakai riippuu, mutta näin yleisellä tasolla ei, suurinosa on lapsellisia. Miehet käyttäytyy niin lapsellisesti muutenkin, mua on yrittänyt puoli leikillään niin moni 20v nuorempi, että niitä joutuu ihan pukkaan pois, kun en voisi kuvitella edes leikki pusuja niiden kanssa, hetken juttelee, tulee heti mieleen äidin rooli.. mutta tottakai poikkeuksia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tottakai riippuu, mutta näin yleisellä tasolla ei, suurinosa on lapsellisia. Miehet käyttäytyy niin lapsellisesti muutenkin, mua on yrittänyt puoli leikillään niin moni 20v nuorempi, että niitä joutuu ihan pukkaan pois, kun en voisi kuvitella edes leikki pusuja niiden kanssa, hetken juttelee, tulee heti mieleen äidin rooli.. mutta tottakai poikkeuksia on.

        Nykyisin nuorten miesten ja poikien valtaosan on hankala saada seksiä tai seurustelua ikäistensä tyttöjen/nuorten naisten kanssa. Muuttuneet asenteet, feminismi, media, lehdet tv ja internet, mature, milf ja granny porn on valtavirtaa viihdeteollisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin nuorten miesten ja poikien valtaosan on hankala saada seksiä tai seurustelua ikäistensä tyttöjen/nuorten naisten kanssa. Muuttuneet asenteet, feminismi, media, lehdet tv ja internet, mature, milf ja granny porn on valtavirtaa viihdeteollisuudessa.

        Jotkut tykkää vanhemmista naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin nuorten miesten ja poikien valtaosan on hankala saada seksiä tai seurustelua ikäistensä tyttöjen/nuorten naisten kanssa. Muuttuneet asenteet, feminismi, media, lehdet tv ja internet, mature, milf ja granny porn on valtavirtaa viihdeteollisuudessa.

        Niih..mutta kyllä järkikin sanoo, että nuoret miehet eivät saa vanhempia naisia, käytös=
        ei naisia kiinnosta, joku baari hetukka voi niitä ehkä ottaakkin yhdeksi illaksi, tiedän tälläisenkin naisen 47 ja mies oli 22. Yhden illan p... ja se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih..mutta kyllä järkikin sanoo, että nuoret miehet eivät saa vanhempia naisia, käytös=
        ei naisia kiinnosta, joku baari hetukka voi niitä ehkä ottaakkin yhdeksi illaksi, tiedän tälläisenkin naisen 47 ja mies oli 22. Yhden illan p... ja se siitä.

        En tiedä ei ole tuommoisesta kokemusta mutta onhan niitä rakkaus tarinoita että miehellä ja naisella paljon ikäeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ei ole tuommoisesta kokemusta mutta onhan niitä rakkaus tarinoita että miehellä ja naisella paljon ikäeroa.

        On joo, eiks vaa ylläpito? Anteeks😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo, eiks vaa ylläpito? Anteeks😅

        Naimisissa oleviakin ja lapsia on heillä monia sellaisia pareja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut tykkää vanhemmista naisista.

        Helpoin nuorelle miehelle kellistää, olin itse useinkin nuorempana niillä teillä. Suhteiden kesto jäi yöhön jiskus pariin, muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta, osin järkisyistä, ja osin seksin. Liika ikäero ei kiinnytä eikä myöhemmin kiihota kun saanut laukeilla. Kymmenkin vuotta alkaa usein olla jo aika paljon. Ihmiset ovat eri elämänvaiheissa ja kehityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naimisissa oleviakin ja lapsia on heillä monia sellaisia pareja.

        Kyllä kait tähän maailmaan mahtuu vaikkas mitä..jokainen tekee mit itse haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpoin nuorelle miehelle kellistää, olin itse useinkin nuorempana niillä teillä. Suhteiden kesto jäi yöhön jiskus pariin, muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta, osin järkisyistä, ja osin seksin. Liika ikäero ei kiinnytä eikä myöhemmin kiihota kun saanut laukeilla. Kymmenkin vuotta alkaa usein olla jo aika paljon. Ihmiset ovat eri elämänvaiheissa ja kehityksessä.

        Kaikki eivät harrasta yhden illan juttuja on sitten nuori tai vanhempi kyseessä.
        Se että sinä olet niin elellyt kertoo vain sinusta.
        Minä en tutustu ihmisiin sänkyn kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpoin nuorelle miehelle kellistää, olin itse useinkin nuorempana niillä teillä. Suhteiden kesto jäi yöhön jiskus pariin, muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta, osin järkisyistä, ja osin seksin. Liika ikäero ei kiinnytä eikä myöhemmin kiihota kun saanut laukeilla. Kymmenkin vuotta alkaa usein olla jo aika paljon. Ihmiset ovat eri elämänvaiheissa ja kehityksessä.

        Hyvin moni nuorikin nainen "kellistyy helposti". Jokainen saa ihan itse keskenään päättää onko se hyvä vai huono asia, vai vain tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin moni nuorikin nainen "kellistyy helposti". Jokainen saa ihan itse keskenään päättää onko se hyvä vai huono asia, vai vain tosiasia.

        Nainen ja mies kumpainenkin jos yhden illan juttuja harrastaa niin kellistyy. Mies antaa myös se on tosiasia vai mitä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ja mies kumpainenkin jos yhden illan juttuja harrastaa niin kellistyy. Mies antaa myös se on tosiasia vai mitä. 😂

        Yleensä ja tosiaan on yksilökysymys, ei ikäkysymys.

        Tosin noin yleisesti nuoremmat tuppaavat harrastamaan enemmän yhden illan juttuja ja erilaisia kokeiluja. Se usein kuuluu enemmän nuoruuteen se, kokeileminen. Joku toki voi kokeilla vanhempanakin, jos on jäänyt nuorena vaikka kokeilematta. Jos omaa ystäväpiiriäni mietin niin ihan jokikinen tuntemani nainen (jonka tunnen siis niin hyvin, että jotain heidän seksielämästään tiedän) on ollut "kevytkenkäisimmillään" siinä parinkympin molemmin puolin. Vaan siis tosiaan jokainen päättäköön keskenään mikä on hyvä ja mikä huono.


      • Anonyymi

        Kyllä kaiken ikäisissä on ns. "pikkuvanhoja" oli kyseessä mies tai nainen.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin moni nuorikin nainen "kellistyy helposti". Jokainen saa ihan itse keskenään päättää onko se hyvä vai huono asia, vai vain tosiasia.

        Kellistyy, kellistyy, itsellä se oli nuorempana miehenä hieman laidasta laitaan, lähes kaiken ikäisiä, mutta esim. jo 7-8 vuotta ikäeroa alkoi tuntua paljolta, vaikka joskus saattoi sitten olla enemmänkin sitä ikäeroa. Oman ikäiset tuntui kaikista luonnollisimmalle vaikka heitä oli satunnaisesti vain vähemmistönä, heidät koki jotenkin tylsiksi ja ajatteli vain vakiintumismielessä suhteeseen. Nuoremmat ei silloin kiinnostaneet ollenkaan, mitä nyt muutama hairahdus oli, kun taas nyt sitten hupina kiinnostaa nuoremmat ja joku saman ikäinen vakavammassa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellistyy, kellistyy, itsellä se oli nuorempana miehenä hieman laidasta laitaan, lähes kaiken ikäisiä, mutta esim. jo 7-8 vuotta ikäeroa alkoi tuntua paljolta, vaikka joskus saattoi sitten olla enemmänkin sitä ikäeroa. Oman ikäiset tuntui kaikista luonnollisimmalle vaikka heitä oli satunnaisesti vain vähemmistönä, heidät koki jotenkin tylsiksi ja ajatteli vain vakiintumismielessä suhteeseen. Nuoremmat ei silloin kiinnostaneet ollenkaan, mitä nyt muutama hairahdus oli, kun taas nyt sitten hupina kiinnostaa nuoremmat ja joku saman ikäinen vakavammassa mielessä.

        Eli joo, suht samanikäinen varmasti paras ja luonnollisin. Jos vakavuuksia meinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ja mies kumpainenkin jos yhden illan juttuja harrastaa niin kellistyy. Mies antaa myös se on tosiasia vai mitä. 😂

        Se antaa vanhemmille ja saa nuoremmilta. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaiken ikäisissä on ns. "pikkuvanhoja" oli kyseessä mies tai nainen.
        Sivusta

        Näin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellistyy, kellistyy, itsellä se oli nuorempana miehenä hieman laidasta laitaan, lähes kaiken ikäisiä, mutta esim. jo 7-8 vuotta ikäeroa alkoi tuntua paljolta, vaikka joskus saattoi sitten olla enemmänkin sitä ikäeroa. Oman ikäiset tuntui kaikista luonnollisimmalle vaikka heitä oli satunnaisesti vain vähemmistönä, heidät koki jotenkin tylsiksi ja ajatteli vain vakiintumismielessä suhteeseen. Nuoremmat ei silloin kiinnostaneet ollenkaan, mitä nyt muutama hairahdus oli, kun taas nyt sitten hupina kiinnostaa nuoremmat ja joku saman ikäinen vakavammassa mielessä.

        Se nyt on ihan normaalia, että nuorena tuollainen ikäero tuntuu suurelta. Ja sehän on ihan faktisesti suurempi nuorena, sekä kehitystasollisesti että prosentuaalisesti. Vuosina toki täysin sama, mutta tuntuu paljon isommalta. Sitten kun on oikeasti aikuinen niin asia on kummasti paljon pienempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt on ihan normaalia, että nuorena tuollainen ikäero tuntuu suurelta. Ja sehän on ihan faktisesti suurempi nuorena, sekä kehitystasollisesti että prosentuaalisesti. Vuosina toki täysin sama, mutta tuntuu paljon isommalta. Sitten kun on oikeasti aikuinen niin asia on kummasti paljon pienempi.

        Tuo juuri. Sen jälkeen kun ihminen on aikuinen niin se ikäero on lähinnä korvienvälikysymys ja yksilöllistä. Osan ihmisistä kanssa -10 vuotta ei tunnu edes vuodelta ja toiset vaikuttavat ihan lapsilta/vanhuksilta, vaikka olisivat päivälleen samanikäisiä.

        Toisinaan nuoremmalla on enemmän elämänkokemusta ja toisinaan vanhemmalla. Kymmenen vuoden ikäerolla hyvin moni asia elämässä on voinut ehtiä mennä samalla tavalla ja jopa samantahtisuus on vielä mahdollista. Joidenkin ihmisten kanssa ikäeron huomaa aidosti vasta, jos alkaa kysellä ja pohtia minkä ikäinen toinen oli jonain tiettynä vuonna tai jonkin tapahtuman hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt on ihan normaalia, että nuorena tuollainen ikäero tuntuu suurelta. Ja sehän on ihan faktisesti suurempi nuorena, sekä kehitystasollisesti että prosentuaalisesti. Vuosina toki täysin sama, mutta tuntuu paljon isommalta. Sitten kun on oikeasti aikuinen niin asia on kummasti paljon pienempi.

        Kyllä vain. Ja elämänkokemukset, niin negatiiviset kuin positiiviset, vaikuttavat suuresti ajatteluumme siitä vastakkaisestakin sukupuolesta.


      • Anonyymi

        Monestihan ongelman voi tuottaa se, että toiseen pitää kuitenkin kyetä suhtautumaan tasavertaisena (jos tämä niin haluaa ja usein haluaa). Se ikäero täytyy kyetä omassa mielessään häivyttämään ja olla esittämättä toiselle aikuista ja olla väheksymättä tätä.


    • Anonyymi

      Olen 41v. nainen ja ihan hyvin voisin olla 30 miehen kanssa

    • Anonyymi

      Mä oon aivan hullaantunut itseäni noin 10 vuotta nuorempaan mieheen. Hurmaava <3

    • Anonyymi

      Voisi toimia itse olen 20 vuotta yhtä miestä vanhempi mutta hänellä taitaa olla joku muu nainen mielessään?

      • Anonyymi

        Ei se mulle kuulu kyllä noin komealla miehellä varmasti onkin.


    • Anonyymi

      Jos aikuiset ihmiset kyseessä, niin miksi ihmeessä 10 vuoden ikäero olisi ongelma, ellei sitten siitä itse tee sellaista. Eihän se ole edes puolta sukupolvea.

      Itse olen nainen ja olen ollut itseäni nuoremmasta miehestä kiinnostunut. Aloitetta en tehnyt, koska sosiaalisten normien mukaan aloitteen tekevä vanhempi nainen on säälittävä surkimus, enkä aio profiloitua sellaiseksi. Tätä nuoremmat miehet eivät tajua. Kuulostaa ristiriitaiselta alkulauseeseen verrattuna, mutta jos mies tekee aloitteen, ei ongelmaa ole.

      • Anonyymi

        Teki aloitteen kumpi vaan niin kumpikaan ei ole surkimus mutta en usko että kumpikaan aloitusta tekee.


      • Anonyymi

        Hmmm..en ota kantaa, mutta mun mielestä ei ole yhtään soveliasta lähentyä nuorempaa miestä, ei minkään surkimuksen kannalta, mutta ei ja ei..koko suhde ei ole yhtään soveliasta, mutta minkäpä sille jollekkin ihastumiselle tms voi tehdä🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm..en ota kantaa, mutta mun mielestä ei ole yhtään soveliasta lähentyä nuorempaa miestä, ei minkään surkimuksen kannalta, mutta ei ja ei..koko suhde ei ole yhtään soveliasta, mutta minkäpä sille jollekkin ihastumiselle tms voi tehdä🤷‍♀️

        Samapa mulle mitä mieltä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samapa mulle mitä mieltä olet.

        Mikä alkoi puristaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä alkoi puristaa?

        Ei mikään sanoin vain mitä ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään sanoin vain mitä ajattelen.

        Ihan totta, jokainen saa olla mitä mieltä haluaa ja mistäkin, liikaa ei kannata muitakaan kuunnella. Pieniä tuntosarvia on vaan aina hyvä pitää mukanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta, jokainen saa olla mitä mieltä haluaa ja mistäkin, liikaa ei kannata muitakaan kuunnella. Pieniä tuntosarvia on vaan aina hyvä pitää mukanaan.

        Saan minäkin olla mitä mieltä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm..en ota kantaa, mutta mun mielestä ei ole yhtään soveliasta lähentyä nuorempaa miestä, ei minkään surkimuksen kannalta, mutta ei ja ei..koko suhde ei ole yhtään soveliasta, mutta minkäpä sille jollekkin ihastumiselle tms voi tehdä🤷‍♀️

        Sivusta ... saahan sitä elämästä vaikean, kun tekee siitä itselleen vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... saahan sitä elämästä vaikean, kun tekee siitä itselleen vaikeaa.

        Kukas on tehnyt elämästään vaikean?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... saahan sitä elämästä vaikean, kun tekee siitä itselleen vaikeaa.

        Jaa miten se tähän liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... saahan sitä elämästä vaikean, kun tekee siitä itselleen vaikeaa.

        Toinen henkilö sivusta
        Samaa mieltä.
        Ja täällä olevat ihmiset ovat tehneet siitä vaikean.
        Me kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm..en ota kantaa, mutta mun mielestä ei ole yhtään soveliasta lähentyä nuorempaa miestä, ei minkään surkimuksen kannalta, mutta ei ja ei..koko suhde ei ole yhtään soveliasta, mutta minkäpä sille jollekkin ihastumiselle tms voi tehdä🤷‍♀️

        Kautta aikain on naiset menneet naimisiin nyorempien ja vanhempien miesten kanssa hajonta on sukututkijan näkökulmasta -10v
        Ihan yleinen normi vanhaan aikaa näköjään. Eli 10v ikäero toimii jos persoonat kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen henkilö sivusta
        Samaa mieltä.
        Ja täällä olevat ihmiset ovat tehneet siitä vaikean.
        Me kaikki.

        Millä tavalla me kaikki muka olemme tehneet elämästämme vaikeaa? Mä ainakin koen elämäni hyvinkin helpoksi, ilman turhia kommervenkkejä.


    • Anonyymi

      Miksi teet aloituksen kun selvästi ajattelet niin ettei toimi.

      • Anonyymi

        Pitäähän sitä kysellä ..ja sivuust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän sitä kysellä ..ja sivuust

        Voit lopettaa naisen ajattelun kun et halua ajatella.


    • Anonyymi

      Jos jotain on tullakseen se tulee.
      Uskon hänen olevan herrasmies.
      Olen voinut ymmärtää jotain väärinkin ja sitten unohdan vain osaan olla huomaamaton en häiritse ketään.

    • Anonyymi

      Ainakin tätä naista kiinnostaa noin 10 vuotta nuorempi mies. Kaikki on niin kiinni yksilöistä. Ei siinä ikänumerot merkitse mitään, jos toinen saa sukat pyörimään jaloissa. Vaikka katseita kummempaa ei ole toistaiseksi juurikaan tapahtunut, niin olen jo niin onnellinen tästä olotilasta, jonka toinen sai aikaan. Toivottavasti vielä törmäämme tilanteessa, jossa aloitteen teko olisi mahdollista. Ja toivottavasti en ollut tunteeni kanssa yksin.

      • Anonyymi

        Yleisesti ottaen, osaa miehistä ei kiinnosta muutenkaan edes vakiintua kovin varhaisessa iässä, etenkään asetelmassa jossa nainen olisi nyt vaikka sitten sen 7-10 vuottakin vanhempi. Kyllä ne nuoret kollit edelleenkin kumminkin katselee niitä joitain lähes samanikäisiään tai mieluiten paria - kolmea vuotta itseään nuorempia siihen parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti ottaen, osaa miehistä ei kiinnosta muutenkaan edes vakiintua kovin varhaisessa iässä, etenkään asetelmassa jossa nainen olisi nyt vaikka sitten sen 7-10 vuottakin vanhempi. Kyllä ne nuoret kollit edelleenkin kumminkin katselee niitä joitain lähes samanikäisiään tai mieluiten paria - kolmea vuotta itseään nuorempia siihen parisuhteeseen.

        En sinänsä ota kantaa, vaikka otankin. Harmittavaa on, että harvoin se onnistuu oli kumminpäin vaan ikäero. Se asia kaappautuu hyvinkin yksilöiden kemiaa, samankaltaisuuteen niin, kuin kaikki suhteet. Nuorena vaan ei osaa valita oikein, kun miten sen sanoisi ..aivot ei oo kehittynyt, asioita näkee niin tyhmänlailla. Ikä ei sinäänsä ole este parisuhteille, se vaan altistaa sille tyhmälle käytökselle, mikä nuorella johtuu kehityksestä.
        Parisuhteen toimivuus ei sinäänsä ole ikäriippuvainen, mutta monesti se nuorempi ei vaan ole kehittynyt, eikä toimi sen vuoksi. Nuoret miehet kattelevat nuoria, tietenkin ne ovat sieviä, mutta monesti nuoret tytötkään eivät ole kehittyneet aivoiltaan. Vaikeaa..henkilökemia kannatan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sinänsä ota kantaa, vaikka otankin. Harmittavaa on, että harvoin se onnistuu oli kumminpäin vaan ikäero. Se asia kaappautuu hyvinkin yksilöiden kemiaa, samankaltaisuuteen niin, kuin kaikki suhteet. Nuorena vaan ei osaa valita oikein, kun miten sen sanoisi ..aivot ei oo kehittynyt, asioita näkee niin tyhmänlailla. Ikä ei sinäänsä ole este parisuhteille, se vaan altistaa sille tyhmälle käytökselle, mikä nuorella johtuu kehityksestä.
        Parisuhteen toimivuus ei sinäänsä ole ikäriippuvainen, mutta monesti se nuorempi ei vaan ole kehittynyt, eikä toimi sen vuoksi. Nuoret miehet kattelevat nuoria, tietenkin ne ovat sieviä, mutta monesti nuoret tytötkään eivät ole kehittyneet aivoiltaan. Vaikeaa..henkilökemia kannatan.

        Mutta missä nämä parisuhteet joissa mies 7-10 vuotta nuorempi ovat sitten nähtävissä päivänvalossa katukuvassa kuhertelemassa ja käsikynkkää kulkien? Jos nyt siis lehtijuttuja ja Holly Woodista tulleita poseerauksia ei lasketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sinänsä ota kantaa, vaikka otankin. Harmittavaa on, että harvoin se onnistuu oli kumminpäin vaan ikäero. Se asia kaappautuu hyvinkin yksilöiden kemiaa, samankaltaisuuteen niin, kuin kaikki suhteet. Nuorena vaan ei osaa valita oikein, kun miten sen sanoisi ..aivot ei oo kehittynyt, asioita näkee niin tyhmänlailla. Ikä ei sinäänsä ole este parisuhteille, se vaan altistaa sille tyhmälle käytökselle, mikä nuorella johtuu kehityksestä.
        Parisuhteen toimivuus ei sinäänsä ole ikäriippuvainen, mutta monesti se nuorempi ei vaan ole kehittynyt, eikä toimi sen vuoksi. Nuoret miehet kattelevat nuoria, tietenkin ne ovat sieviä, mutta monesti nuoret tytötkään eivät ole kehittyneet aivoiltaan. Vaikeaa..henkilökemia kannatan.

        Sivusta ... Se, että toinen on kymmenisen vuotta nuorempi, ei automaattisesti tarkoita kummankaan osapuolen välttämättä olevan kovin nuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... Se, että toinen on kymmenisen vuotta nuorempi, ei automaattisesti tarkoita kummankaan osapuolen välttämättä olevan kovin nuori.

        Ei tarkoita, mutta kun ihminen muuttuu kokoajan niin se 30 /40 näkyy ,tai 40/ 50 näkyy..ihminen kasvaa käytännössä kokoajan. Mitä vanhemmaksi esim. Ite tuun ,oon kokoajan tyytyväisempi ja näen ne nuoruuden hölmöilyt. Esim. 60/ 40 eron huomaa selkeästi, mutta tässäkin pointi= luonne..on 50 joiden kanssa en tuu toimeen, on 50 joiden kanssa tulen toimeen enemmän, kuin hyvin....nää on vähän vaikeita, mun entinen mies oli 17v ja mä 21, kaikki kauhisteli, meidän suhteessa ei ikinä näkynyt ikä, vaan kaikki sanoi miten yö ja päivä voi olla yhdessä.
        Kyllä ne luonteenpiirteet on tärkeimmät, mutta joskus se lapsellisuus näkyy iän takia, kun ihminen muuttuu vuosi vuodelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta missä nämä parisuhteet joissa mies 7-10 vuotta nuorempi ovat sitten nähtävissä päivänvalossa katukuvassa kuhertelemassa ja käsikynkkää kulkien? Jos nyt siis lehtijuttuja ja Holly Woodista tulleita poseerauksia ei lasketa.

        Hmm..ei vanhemmat ihmiset kuhertele kadulla, se on lähes oksettavaa, aikuinen on aikuinen ja lapsi on lapsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarkoita, mutta kun ihminen muuttuu kokoajan niin se 30 /40 näkyy ,tai 40/ 50 näkyy..ihminen kasvaa käytännössä kokoajan. Mitä vanhemmaksi esim. Ite tuun ,oon kokoajan tyytyväisempi ja näen ne nuoruuden hölmöilyt. Esim. 60/ 40 eron huomaa selkeästi, mutta tässäkin pointi= luonne..on 50 joiden kanssa en tuu toimeen, on 50 joiden kanssa tulen toimeen enemmän, kuin hyvin....nää on vähän vaikeita, mun entinen mies oli 17v ja mä 21, kaikki kauhisteli, meidän suhteessa ei ikinä näkynyt ikä, vaan kaikki sanoi miten yö ja päivä voi olla yhdessä.
        Kyllä ne luonteenpiirteet on tärkeimmät, mutta joskus se lapsellisuus näkyy iän takia, kun ihminen muuttuu vuosi vuodelta.

        Kuulostaa kovin yksinkertaiselta ihmiskuvalta, jos ajattelee iän oikeasti olevan aikuisuuden mitta. Harva ihminen lopulta henkisesti muuttuu kovinkaan paljon enää aikuisuuden jälkeen. Toisaalta esim. elämässä tapahtuvat menetykset voivat ihmistä paljonkin. Osalle ne isot menetykset voivat tulla parikymppisenä (osalle aiemminkin)ja toiset kokevat ne vasta kuusikymppisinä. Ihmisten elämä kulkee niin eri latuja ja se vaikuttaa väistämättä kehitykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kovin yksinkertaiselta ihmiskuvalta, jos ajattelee iän oikeasti olevan aikuisuuden mitta. Harva ihminen lopulta henkisesti muuttuu kovinkaan paljon enää aikuisuuden jälkeen. Toisaalta esim. elämässä tapahtuvat menetykset voivat ihmistä paljonkin. Osalle ne isot menetykset voivat tulla parikymppisenä (osalle aiemminkin)ja toiset kokevat ne vasta kuusikymppisinä. Ihmisten elämä kulkee niin eri latuja ja se vaikuttaa väistämättä kehitykseen.

        En tarkoittanut niin, mutta silti tarkoitin, on 20 joiden seurassa viihdyn, on 20 joiden seura 30min riittää. Ikä näkyy kaikessa ja jokainen kehittyy eri tahtia. Myös ne kuuskymppiset..luonne ehkä säilyy jossain muodossa, mutta kyllä kaikki muuttuu iän mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut niin, mutta silti tarkoitin, on 20 joiden seurassa viihdyn, on 20 joiden seura 30min riittää. Ikä näkyy kaikessa ja jokainen kehittyy eri tahtia. Myös ne kuuskymppiset..luonne ehkä säilyy jossain muodossa, mutta kyllä kaikki muuttuu iän mukaan.

        Tooset muuttuva ja toiset eivät. Tunnen monta ihmistä, jotka ovat pohjimmiltaan täysin samoja kuin kaksikymppisinä, vaikka aika on kulunut parikymmentä vuotta. Itsekin kuulun noihin ihmisiin, enkä ajatellut koskaan kasvaakaan tämän aikuisemmaksi. En näe siihen mitään tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tooset muuttuva ja toiset eivät. Tunnen monta ihmistä, jotka ovat pohjimmiltaan täysin samoja kuin kaksikymppisinä, vaikka aika on kulunut parikymmentä vuotta. Itsekin kuulun noihin ihmisiin, enkä ajatellut koskaan kasvaakaan tämän aikuisemmaksi. En näe siihen mitään tarvetta.

        Oikeastaan voisi sanoa, että olin huomattavasti "aikuisempi" vielä tuossa kymmenisen vuotta sitten. Tai siis yritin esittää sitä, mitä aikuisen kuuluisi mukamas olla. Yksi kuolemantapaus lähipiirissä muutti tuon ja totesin haluavani olla ihan oma lapsellinen ja keskenkasvuinen itseni ja että mulla on lupa olla juuri sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..ei vanhemmat ihmiset kuhertele kadulla, se on lähes oksettavaa, aikuinen on aikuinen ja lapsi on lapsi

        Kauniina kevät- ja kesäpäivinä rakastavaiset nuoret ja nuorekkaat parit kulkevat avoimesti käsikynkkää ja kuhertelevat. He haluavat elää näköistänsä elämää, kainostelematta ja häpeilemättä. Katuindikaattorista voi jokainen suoraan itse laskea otannan mikä on aloituksessa mainittujen parien määrä julkisesti päivänvalossa. Pitäkäähän siis silmät auki kun jätskejänne syötte! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tooset muuttuva ja toiset eivät. Tunnen monta ihmistä, jotka ovat pohjimmiltaan täysin samoja kuin kaksikymppisinä, vaikka aika on kulunut parikymmentä vuotta. Itsekin kuulun noihin ihmisiin, enkä ajatellut koskaan kasvaakaan tämän aikuisemmaksi. En näe siihen mitään tarvetta.

        Hö sitä ei päätä ihminen itse. Voisin intää vaikka loputtomuuteen, et muuttuu, et ole sama ihminen 40, kuin 20, osittain joo, arvot, luonne voi pysyä, ethän sä ulkoisestikkaan ole samannäköinen, vaikka mulle aina sanotaan, ettet ole muuttunut juurikaan, mutta olen, ihminen muuttuu vuosi vuodelta sekä henkisesti ja fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hö sitä ei päätä ihminen itse. Voisin intää vaikka loputtomuuteen, et muuttuu, et ole sama ihminen 40, kuin 20, osittain joo, arvot, luonne voi pysyä, ethän sä ulkoisestikkaan ole samannäköinen, vaikka mulle aina sanotaan, ettet ole muuttunut juurikaan, mutta olen, ihminen muuttuu vuosi vuodelta sekä henkisesti ja fyysisesti.

        * inttää😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hö sitä ei päätä ihminen itse. Voisin intää vaikka loputtomuuteen, et muuttuu, et ole sama ihminen 40, kuin 20, osittain joo, arvot, luonne voi pysyä, ethän sä ulkoisestikkaan ole samannäköinen, vaikka mulle aina sanotaan, ettet ole muuttunut juurikaan, mutta olen, ihminen muuttuu vuosi vuodelta sekä henkisesti ja fyysisesti.

        Mitä ulkonäkö tähän liittyy? Hyvin moni seniori-ikäinen sanoo, etteivät he itse mitenkään jatkuvasti ikäänsä tiedosta, vaan ovat sisäisesti ihan sama ihminen kuin nuorempana. Mulla ei ole mitään tarvetta kyseenalaistaa heitä, kunnen itsekään tosiaan ole sisäisesti juuri muuttunut. Itsetunto on noin 100% parempi kuin se nuorena oli, eikä elämäni ole enää muiden sanomisista kiinni. Oikeastaan se ainoa aidosti muuttunut asia on juuri tuo, että nykyään sitä paskat nakkaa mitä muut ajattelevat ja voi olla juuri tasan se, joka parikymppisenä ei uskaltanut avoimesti olla. Piilossa katseilta siitä kuitenkin oli tasan juuri tämä mikä nytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniina kevät- ja kesäpäivinä rakastavaiset nuoret ja nuorekkaat parit kulkevat avoimesti käsikynkkää ja kuhertelevat. He haluavat elää näköistänsä elämää, kainostelematta ja häpeilemättä. Katuindikaattorista voi jokainen suoraan itse laskea otannan mikä on aloituksessa mainittujen parien määrä julkisesti päivänvalossa. Pitäkäähän siis silmät auki kun jätskejänne syötte! ;)

        Hmm, mun mielipide on se, että nuorille se kuuluu kuitenkin, mutta muistan, kun olin itse alle 20v ja pussailin yhden kanssa, hänen veli oli 10v vanhempi, kun se sanoi, menkääpä nyt muualle kuhertelee, ei julkisesti. Nyt näin jälkeenpäin voi örkki on sitä ollut niin lapsi, ei ihan tänä päivänä tulis mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, mun mielipide on se, että nuorille se kuuluu kuitenkin, mutta muistan, kun olin itse alle 20v ja pussailin yhden kanssa, hänen veli oli 10v vanhempi, kun se sanoi, menkääpä nyt muualle kuhertelee, ei julkisesti. Nyt näin jälkeenpäin voi örkki on sitä ollut niin lapsi, ei ihan tänä päivänä tulis mieleen

        Jaa, no minusta taas on ihan yhtä mukavaa nähdä tosi vanhojenkin ihmistenkin olevan rakastuneita ja onnellisia. Pusuttelu ja käsi kädessä kulkeminen on aina yhtä mukavaa. Toisaalta viimeisen päälle nuoleskelu ja toistensa kähmiminen taas on nuoremmiltakin yhtä asiatonta julkisella paikalla. Nuoremmilla vaan useammin on itsehillintäongelmia ja jopa tarve "järkyttää", vaikka todellisuudessa muut tuntevat lähinnä myötähäpeää.

        Tuo tuommoinen "örkkeily" tuossa asiassa tuppaa kuulumaan juuri tuohon 25-35 ikävuoden haarukkaan. Siinä moni kuvittelee olevansa ja esittää olevansa niin kovin aikuista ja "järkevää". Vaan se tunne ja pätemisen tarve menee valtaosalla kyllä ohitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no minusta taas on ihan yhtä mukavaa nähdä tosi vanhojenkin ihmistenkin olevan rakastuneita ja onnellisia. Pusuttelu ja käsi kädessä kulkeminen on aina yhtä mukavaa. Toisaalta viimeisen päälle nuoleskelu ja toistensa kähmiminen taas on nuoremmiltakin yhtä asiatonta julkisella paikalla. Nuoremmilla vaan useammin on itsehillintäongelmia ja jopa tarve "järkyttää", vaikka todellisuudessa muut tuntevat lähinnä myötähäpeää.

        Tuo tuommoinen "örkkeily" tuossa asiassa tuppaa kuulumaan juuri tuohon 25-35 ikävuoden haarukkaan. Siinä moni kuvittelee olevansa ja esittää olevansa niin kovin aikuista ja "järkevää". Vaan se tunne ja pätemisen tarve menee valtaosalla kyllä ohitse.

        Ihan järkevä kirjoitus. Nuoret elää kuolematonta, ei huolen häivää elämää. Paitsi mun mielestä, julkisella paikalla ei kähmi nuoret eikä vanhat, jos halu yllättää niin paikan sille kyllä löytää, mutta nuorten aivot ei osaa ajatella niin pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ulkonäkö tähän liittyy? Hyvin moni seniori-ikäinen sanoo, etteivät he itse mitenkään jatkuvasti ikäänsä tiedosta, vaan ovat sisäisesti ihan sama ihminen kuin nuorempana. Mulla ei ole mitään tarvetta kyseenalaistaa heitä, kunnen itsekään tosiaan ole sisäisesti juuri muuttunut. Itsetunto on noin 100% parempi kuin se nuorena oli, eikä elämäni ole enää muiden sanomisista kiinni. Oikeastaan se ainoa aidosti muuttunut asia on juuri tuo, että nykyään sitä paskat nakkaa mitä muut ajattelevat ja voi olla juuri tasan se, joka parikymppisenä ei uskaltanut avoimesti olla. Piilossa katseilta siitä kuitenkin oli tasan juuri tämä mikä nytkin.

        Se, että ihminen muuttuu ulkoisesti ja sisäisesti, mutta niin , kuin sanoin jotku piirteet voi jäädä, silti muuttuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että ihminen muuttuu ulkoisesti ja sisäisesti, mutta niin , kuin sanoin jotku piirteet voi jäädä, silti muuttuu!

        Eivät kaikki muutu. Oman kokemukseni mukaan tuollainen tietty muuttumattomuus tuntuu olevan jopa, "pitkän iän salaisuus". Oikeastaan kaikki tietämäni hyvin iäkkääksi eläneet ovat olleet tuollaisia loppuun saakka mieleltään nuoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ulkonäkö tähän liittyy? Hyvin moni seniori-ikäinen sanoo, etteivät he itse mitenkään jatkuvasti ikäänsä tiedosta, vaan ovat sisäisesti ihan sama ihminen kuin nuorempana. Mulla ei ole mitään tarvetta kyseenalaistaa heitä, kunnen itsekään tosiaan ole sisäisesti juuri muuttunut. Itsetunto on noin 100% parempi kuin se nuorena oli, eikä elämäni ole enää muiden sanomisista kiinni. Oikeastaan se ainoa aidosti muuttunut asia on juuri tuo, että nykyään sitä paskat nakkaa mitä muut ajattelevat ja voi olla juuri tasan se, joka parikymppisenä ei uskaltanut avoimesti olla. Piilossa katseilta siitä kuitenkin oli tasan juuri tämä mikä nytkin.

        Aijaa nyt on yli 40-kymppiset siis jo seniori-ikäisiä? Okei... 😅
        Yleensä senioriksi on kutsuttu 60-70 plus vuotiaita, mutta näin se muuttuu, kukaanhan ei halua olla enää vanhukseksi kutsuttu. 😂

        Kymppiuutisten kevennys ilta,pari sitten: 80-vuotiaat astelivat vihille. Morsian oli kaunis ja sulhanen komea. Kyllä se lempi kuulkaa leiskuu missä iässä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki muutu. Oman kokemukseni mukaan tuollainen tietty muuttumattomuus tuntuu olevan jopa, "pitkän iän salaisuus". Oikeastaan kaikki tietämäni hyvin iäkkääksi eläneet ovat olleet tuollaisia loppuun saakka mieleltään nuoria.

        Oon silti erimieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa nyt on yli 40-kymppiset siis jo seniori-ikäisiä? Okei... 😅
        Yleensä senioriksi on kutsuttu 60-70 plus vuotiaita, mutta näin se muuttuu, kukaanhan ei halua olla enää vanhukseksi kutsuttu. 😂

        Kymppiuutisten kevennys ilta,pari sitten: 80-vuotiaat astelivat vihille. Morsian oli kaunis ja sulhanen komea. Kyllä se lempi kuulkaa leiskuu missä iässä tahansa.

        40 parasikä ikinä✌..just kaverin kanssa puhuttiin, et miten ite näki 20 elämää, mutta hei e nainenkin oli mummo, nyt kun kattoo, olihan sitä itse kakara, hävettää😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa nyt on yli 40-kymppiset siis jo seniori-ikäisiä? Okei... 😅
        Yleensä senioriksi on kutsuttu 60-70 plus vuotiaita, mutta näin se muuttuu, kukaanhan ei halua olla enää vanhukseksi kutsuttu. 😂

        Kymppiuutisten kevennys ilta,pari sitten: 80-vuotiaat astelivat vihille. Morsian oli kaunis ja sulhanen komea. Kyllä se lempi kuulkaa leiskuu missä iässä tahansa.

        Mainitsinko seniori-ikäisen ikää? En tietenkään ja näyit tietävän sen itsekin, joten miksi olisi tarvinut erikseen mainita? Riitti.kun puhui senioreista ja tiesit hyvin mistä puhuttiin. Hyvä sinä 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon silti erimieltä.

        Ole vapaasti eri mieltä. Toiset muuttuvat, toiset eivät. Ehkä sinä kuulut heihin, jotka muuttuvat. Ei siinä(kään) mitään pahaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsinko seniori-ikäisen ikää? En tietenkään ja näyit tietävän sen itsekin, joten miksi olisi tarvinut erikseen mainita? Riitti.kun puhui senioreista ja tiesit hyvin mistä puhuttiin. Hyvä sinä 👍.

        Itse tosin en pidä kuusikymppisiä vielä senioreina, mutta sinä toki saat pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsinko seniori-ikäisen ikää? En tietenkään ja näyit tietävän sen itsekin, joten miksi olisi tarvinut erikseen mainita? Riitti.kun puhui senioreista ja tiesit hyvin mistä puhuttiin. Hyvä sinä 👍.

        Ihan sama minkä ikäinen ihminen on , kunnostaan ja hyvinvoinnistaan pitää huolehtia , kun työelämässä pitää olla 70 v asti, sitte vasta n senioreita ja sillon on vielä eläkeikää jäljellä 20vuotta ehkä ylikin jos hyvin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..ei vanhemmat ihmiset kuhertele kadulla, se on lähes oksettavaa, aikuinen on aikuinen ja lapsi on lapsi

        No hoh !!!mikä sinä olet päättämään kuka pussailee ja pitää kädestä kiinni julkisesti??? Minä kuljin kauniin isoäitini perrässä, kun oli jo 70v leski ja tapasi 10v nuoremman nuoruudenaikaisen ihailijansa. Kyllä ! kulkivat käsikädessä pussailivat ja menivät vielä naimisiin ja elivät onnellisina kuolemaansa asti! että silleen sun mielestäkö ei saisi olla onnellinen yli 40-vuotiaana? voi olla et minäkin teen vielä mummit olen ihastunut 10v nuorempaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hoh !!!mikä sinä olet päättämään kuka pussailee ja pitää kädestä kiinni julkisesti??? Minä kuljin kauniin isoäitini perrässä, kun oli jo 70v leski ja tapasi 10v nuoremman nuoruudenaikaisen ihailijansa. Kyllä ! kulkivat käsikädessä pussailivat ja menivät vielä naimisiin ja elivät onnellisina kuolemaansa asti! että silleen sun mielestäkö ei saisi olla onnellinen yli 40-vuotiaana? voi olla et minäkin teen vielä mummit olen ihastunut 10v nuorempaan!

        Elämä on juuri tuossa iässä onnellisinta, sä tiedät jo elämästä, tiedät kuka olet, mitä haluat..mutta mutta..ei julkinen kuhertelu kuulu aikuisille ihmisille.


    • Anonyymi

      Joo ota toi 10 vuotta vanhempi sovitte varmaan paremmin yhteen.

    • Anonyymi

      On kokeiltu ja ei toiminut. Ei koskaan enää.

    • Anonyymi

      Mitä varten pitäisi miettiä toisten suhteiden onnistumisisa. Eikö jokaisen pitäisi keskittyä vain omiin suhteisiin ja niiden toimimisiin! Kannattaa miettiä mikä on tärkeintä elämässä. Hölmöä tuhlata elämänsä toisarvoisiin asioihin.

    • Anonyymi

      Tietysti voisi jos ei luovuta kesken matkan. Hän joka pelin aloittaa voi sen myös voittaa.
      https://youtu.be/yv5YgL3SkX8
      Silkalla ystävyydellä, ei muuten. Ja niitä näitä🤣😂😅

      • Anonyymi

        Ei edes ystäväksi koskaan paljon nuorempaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes ystäväksi koskaan paljon nuorempaa!!

        Luonne luonne, muistakaa aina se.


    • Anonyymi

      Aloitukseen vastaus, EI toimi.

    • Anonyymi

      Olisi myös syytä määritellä mitä sillä "asetelman toimimisella" lopulta tarkoitetaan. Kukaan ei voi varmaksi kertoa elämää eteenpäin. Kukaan ei oikeasti voi luvat "aina ja iankaikkisesti, aamen". Elämässä voi tapahtua kaikenlaista, joka on täysin riippumatonta ikäerosta.

    • Anonyymi

      Kyllä toimii erittäin hyvin 🥰 mun kulta (mies) on 13 vuotta nuorempi ja koskaan ei ole näin hyvin mennyt. Seksi toimii todella hyvin ja muutenkin kemiat kohtaa ☺

      • Anonyymi

        No, teillä luistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, teillä luistaa

        Kyllä liukkarit on kovassa käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, teillä luistaa

        Kyllä luistaa ihan kaikin tavoin ja ilman liukkareita 😂 eikä tämä perustu pelkkään seksiin, vaikka sekin on meillä ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luistaa ihan kaikin tavoin ja ilman liukkareita 😂 eikä tämä perustu pelkkään seksiin, vaikka sekin on meillä ihanaa

        Riippuu kyllä vastapuolesta onko hiekkaa tortussa. T. Kymmenen vuotta vanhempi😀


    • Anonyymi

      Miehet on aina ja vain vailla pillua. Iästä viis. Kuka siihen tykkää lähteä lähteköön.

      • Anonyymi

        Vähän väärä käsitys miehistä, toi on se peruskuva, mutta kuin yllättynyt olenkaan miehet ei todellakaan ole tollaisia läheskään kaikki..itkeviä miehiäkin tiiän paljon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän väärä käsitys miehistä, toi on se peruskuva, mutta kuin yllättynyt olenkaan miehet ei todellakaan ole tollaisia läheskään kaikki..itkeviä miehiäkin tiiän paljon..

        Ne varmaan itkee sitä pillunpuutetta. Nuoremman miehen kanssa suhteessa olleet/olevat on tässäkin kokeneet suhteen ihan hyväksi, vaikka ikäeroa olis ollut yli 10 vuotta. Mutta sitten nämä luulijat luulee ja vakaasti uskoo ja tietää, että suhde ei voi toimia. Toimivuus riippuu varmaan monista tekijöistä, mutta alottajalle sanoisin, että jos sinun tarvii kysyä asiaa täältä ja ilmeisimminkin vähänkin epäilet niin unohda tuollainen. Asia kuin asia on vähän sellainen, että jos siihen ei usko eikä tosissaan halua siihen lähteä niin ei se toimi. Jos on noin vahvat epäilykset niin en lähtis ite ainakaan tommoseen mukaan. Lisäksi jos on ympäristö ja kaverit epäilevällä kannalla ja on ite heikko ja pinnallinen ja kavereiden vietävissä niin ei missään nimessä toimis. Muutoin sanon, että nykypäivänä monet miehet äijääntyy ja plösähtää viiskymppisenä, kun puolestaan naiset on viriilimpiä niin huono juttu, kun monesti miehet on suhteissa vielä naisia vanhempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne varmaan itkee sitä pillunpuutetta. Nuoremman miehen kanssa suhteessa olleet/olevat on tässäkin kokeneet suhteen ihan hyväksi, vaikka ikäeroa olis ollut yli 10 vuotta. Mutta sitten nämä luulijat luulee ja vakaasti uskoo ja tietää, että suhde ei voi toimia. Toimivuus riippuu varmaan monista tekijöistä, mutta alottajalle sanoisin, että jos sinun tarvii kysyä asiaa täältä ja ilmeisimminkin vähänkin epäilet niin unohda tuollainen. Asia kuin asia on vähän sellainen, että jos siihen ei usko eikä tosissaan halua siihen lähteä niin ei se toimi. Jos on noin vahvat epäilykset niin en lähtis ite ainakaan tommoseen mukaan. Lisäksi jos on ympäristö ja kaverit epäilevällä kannalla ja on ite heikko ja pinnallinen ja kavereiden vietävissä niin ei missään nimessä toimis. Muutoin sanon, että nykypäivänä monet miehet äijääntyy ja plösähtää viiskymppisenä, kun puolestaan naiset on viriilimpiä niin huono juttu, kun monesti miehet on suhteissa vielä naisia vanhempia.

        No en kuule sitä tarkoittanut, miehetkin on herkkiä eikä voi yleistää, että kaikki ovat samanlaisia. Mutta aloittajalle tossa sanoit, niin kukapa sitä tietää onnistuuko vai ei, harmikseen olen itse epäilevällä kannalla, jos kaverit tms voi vaikuttaa. Tottakai on aina olemassa pieni mahdollisuus saada homma toimii, riippuu ihmisestä ja kehittyneisyydestä.


    • Anonyymi

      Toimivuushan riippuu alustasta. Matt. 6:24

    • Anonyymi

      Mihin epävarmuutesi perustuu? Perustuuko se omiin tuntemuksiisi vai oletukseen toisen osapuolen ajatuksista? Toisen ajatuksia et voi kysymättä tietää.

    • Anonyymi

      Ei voi toimia, täysin mahdoton ajatus minulle ollut aina.

    • Anonyymi

      Molemmilla siskoilla on ja oli puolivuotta nuorempi mies toinen erosi 25 vuoden jälkeen toinen ollut nyt 25 vuotta yhdessä . Eli 50/50

    • Anonyymi

      Ei voi toimia, kun asiaa pitää palstoilla kysellä. Keskityt vaan ikäisiisi, niin voit olla rauhallisin mielin.

    • Anonyymi

      Joskus on yllättävää, kun saa huomattavasti nuoremmilta naisilta huomiota kuten äsken kävi kauppareissulla.🥑🍏🍎🍌

    • Anonyymi

      Tottakai toimii. Kateelliset ja jätetyt ei ole uskovinaan tähän tietenkään😃

      • Anonyymi

        Ise kuitemkin heti paikkasi ottaisivat


    • Anonyymi

      Joskus voi käydä niinkin, että ihastuu ensin, ja rupeaa ihmettelemään ikäeroa vasta sitten, kun ei oikein usko korviinsa toisen iän kuullessaan.

    • Anonyymi

      Joillakin toimii joillakin ei.
      En ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä. Saman ikäisistä tai vähän vanhemmista.
      Tämä on aikuisiällä ensimmäinen kerta.

    • Anonyymi

      Parikymppinen mies ja kolmekymppinen nainen on aika harvinaista muttei mahdotonta. 30 ja 40 taas jo melkein tavallista. 40 ja 50 ei ole edes ikäero...Tämä on kemiasta riippuvaa. Sitten vähän pitää miettiä että mitä hänestä haluat?

    • Anonyymi

      Ota 40 vuotta vanhempi mies.

    • Anonyymi

      Kun olin 21v olin 60v kanssa pidempäänkin suhteessa. Hyvää seksiä. Molemmat miehiä.

    • Anonyymi

      Kyllä minulla ainakin kiinnostaisi. Mutta se aloite pitää tulla siltä nuoremmalta.

    • Anonyymi

      Täysin ihmisistä kiinni. Kohdallani toiminut 15v ikäero yli 20v

      • Anonyymi

        Vaimo 10v. vanhempi ja elämäni rakkaus yli 20 vuotta. Rakkaus on syvää, ymmärtäväistä yhteistä elämää. Näen naiseni katseesta armollisuuden niin hyvinä kuin huonoina aikoina.


    • Anonyymi

      Voi.

    • Anonyymi

      Minulla toimi melkein 10 vuotta (asuttiin kumpikin omissa taloissamme), mutta kun mies alkoi vaatia että muuttaisimme yhteen niin ilmoitin, että ero tuli nyt! En halunnut miehen lapsia joka toinen viikko talouteeni. Jotenkas näin parhaaksi erota.

      • Anonyymi

        Mikset myönnä, että parasta ennen meni umpeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset myönnä, että parasta ennen meni umpeen.

        Parata ennen ei ole viimeinen käyttöpäivä! Kai sen tiedät? Ja usein voi olla parasta mitä saat, vaikka olisi "parasta ennen" päivä mennyt jo .


    • Anonyymi

      Riippuu ihan siitä, kauanko naisen rahat riittävät.

    • Anonyymi

      Hyvin toimii Ranskan presidentilläkin.

      • Anonyymi

        Niin, ja Katri Helenalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja Katri Helenalla.

        Juu, ja Antti Lindman , poliitikko, jolla myös yli 20 vuotta vanhempi vaimo.


    • Anonyymi

      Jos mies saa mennä ja vapaasti nauttia muistakin naisista, niin miksipä ei?

      • Anonyymi

        Tyhmää, mieskö? Samalla myös nainen😂..tiedän monta avointa suhdetta, mutta miten kävi? Ha ha ha miehet oli niitä, jotka ei kestänyt sitä ...ylläääätyyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmää, mieskö? Samalla myös nainen😂..tiedän monta avointa suhdetta, mutta miten kävi? Ha ha ha miehet oli niitä, jotka ei kestänyt sitä ...ylläääätyyys

        Miehet kestää, naisilla on tunneongelmia!

        Heikompi astia.


    • Anonyymi

      Eihän 10 vuoden ikäero ole mikään ongelma.Minä olen itse yli 50v.Ja minä olen ”hengaillut”yhden miehen kanssa,joka on minua yli 10 vuotta nuorempi.Täytyy sanoa,että olen itsekin yllättynyt siitä kuinka hyvin meidän yhdessäolo ja seksi toimii.Se on niin fantastista!Ja ihanaa.

    • Jos tuo ikä olisi jokin ongelma niin johan sitten tikusta tehdään ongelmaa.
      Kun ihastus saapuu ja sitten Rakastuminen aikuisilla niin siinä ei ikä paina vaakakupissa.
      Rakkaus on suurin kaikista ja se tarkoittaa ,että myös voittaa pienet jutut ja isotkin.

    • Anonyymi

      Näin nuorehkon minulle ennestään tuntemattoman miehen Oulun Pekurin k-marketissa maanantaina 2.5.noin klo 12.30 Meidän tapaaminen jäi minun mieleen.Koska siinä oli kertakaikkiaan jotain ”taikaa.”Olin iloisesti yllättynyt ja samalla myös hämilläni hänestä.Hän itsekin reagoi meidän kohtaamiseen suloisella tavalla.😊Minä pyörin kaupassa ja unohdin jo melkein mitä minun täytyi sieltä ostaa.Hän meni minun ohi ja sanoi minulle ”hei,hei.”Hänen näkemisestä jäi hyvä mieli minulle.Lämpimät terveiset hänelle jos hän näkee tämän minun viestin. ❤️Ps.Elämä on täynnä ihmeitä.Niin pieniä kuin suuria.Kuitenkin jokainen niistä ainutlaatuisia kokemuksia.

      • Anonyymi

        Älä vaan mihinkään maahanmuuttajaan tai ulkomaalaistaustaiseen sekoa. <<<<<<<<<<<<<<<<ne on koiria!


    • Anonyymi

      Enpä tiä olenko jotenkin massasta poikkeava mutta minusta on ihanan vapauttavaa vanheta. Ei tarvii enää miellyttää ketään ,saa miellyttää ihan vaan itseään. Olla ihanasti itsekäs. Ei ole enää minkään narujen vedeltävissä vaan ns. Itsensä herra. Ei tarvii ketään mihinkään. Miestä ja hänen mielipiteitään. Tämä se on vapautta!

      • Anonyymi

        Vanheneminen luo myös toivoa päästä täältä pois


      • Anonyymi

        Miksi nuorena tarvitsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nuorena tarvitsit?

        Kaikki nuoret tarvitsee. Etkö muka itse tarvinnut? Se on elämän aapinen mikä mikä kuljetaan aasta ööhön😉kun olet harmaahapsi sinun kuuluu olla henkisesti se öö. Silloin olet elämässäsi oppinut ja oivaltanut.


      • Anonyymi

        Eihän nyt nuoret sitä ymmärrä ..en minäkään olisi 20v ymmärtänyt, kun en ymmärtänyt muutakaan, herran isä. Mä olen 40 reilu..elän elämäni parasta ikää ja onnellinen siitä..en vaihtaisi yhtäkään päivää nuoruuteen. Kyllä ne parikymppisetkin sitten ymmärtää, kun kasvaa reilusti elämää eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt nuoret sitä ymmärrä ..en minäkään olisi 20v ymmärtänyt, kun en ymmärtänyt muutakaan, herran isä. Mä olen 40 reilu..elän elämäni parasta ikää ja onnellinen siitä..en vaihtaisi yhtäkään päivää nuoruuteen. Kyllä ne parikymppisetkin sitten ymmärtää, kun kasvaa reilusti elämää eteenpäin.

        Näinpä. Elämä opettaa. Kun itse nuoremmille tänne tai jonnekkin joskus kommentoivat 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt nuoret sitä ymmärrä ..en minäkään olisi 20v ymmärtänyt, kun en ymmärtänyt muutakaan, herran isä. Mä olen 40 reilu..elän elämäni parasta ikää ja onnellinen siitä..en vaihtaisi yhtäkään päivää nuoruuteen. Kyllä ne parikymppisetkin sitten ymmärtää, kun kasvaa reilusti elämää eteenpäin.

        JA 60 -kymppisenä, jos elät, ymmärrät vielä himpun verran enemmän. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA 60 -kymppisenä, jos elät, ymmärrät vielä himpun verran enemmän. :)

        Nii, mutta näinhän se menee😀...arvostan aina vanhempia, mutta en tykkää, kun joistain tulee kyynisiä vanhuuttaan.


    • Anonyymi

      Toimii kyllä. Minkä munan toiminnassa menettää sen pankkitilin toiminnassa voittaa.

    • Anonyymi

      Jos asia näin arveluttaa niin vastaus on ei.

      • Anonyymi

        Köh köh🤣...muutin ajatusta😂😂 ei voi tulla ei! Ahdisti, kun eräs nuorempi mies oli seurassani tänää ja eräs toinen sanoi, mitä sä katoit sitä niin ja katsoitte siis mitä, mä ainakaan oo ketään katsonut, ei herran jumala mä mitään pikkupoikia halua, siis ei voi tulla ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köh köh🤣...muutin ajatusta😂😂 ei voi tulla ei! Ahdisti, kun eräs nuorempi mies oli seurassani tänää ja eräs toinen sanoi, mitä sä katoit sitä niin ja katsoitte siis mitä, mä ainakaan oo ketään katsonut, ei herran jumala mä mitään pikkupoikia halua, siis ei voi tulla ei!

        Kaikki mun miehet on ollut nuorempia.minussa joku vika. 😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mun miehet on ollut nuorempia.minussa joku vika. 😒

        Jaa, on munkin miehet ollut mua nuorempia, mutta 1-4 v, tossa tarkoitin ihan hullun isoja ikäeroja, kun ei mua kiinnosta mitkään hoikat, pikkupojan kasvot omaavat miehet, alkoi ihan ärsyttää, kun en häntä katsonut mitenkään normaalia enempää, sit joku tulee kysyyn mikä toi katse teillä oli🤮...kun ei ollut mitään katsetta. Jos olen yhdesti ihastunut nuorempaan niin tarkoittaako se yleisesti, että tykkään kaikista nuorista, hyi saa...na!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köh köh🤣...muutin ajatusta😂😂 ei voi tulla ei! Ahdisti, kun eräs nuorempi mies oli seurassani tänää ja eräs toinen sanoi, mitä sä katoit sitä niin ja katsoitte siis mitä, mä ainakaan oo ketään katsonut, ei herran jumala mä mitään pikkupoikia halua, siis ei voi tulla ei!

        Minä muutin myös en halua mitään sammakkoprinssiä jolta lentää sammakot suusta. Tosin kunnon herrasmies toimii aina, mutta nyt huomasinkin, että olen ihan onnellinen näinkin. Ukkoja kyllä hyppelee jokunen ymprillä vielä, mutta taidan tosiaan nyt viihtyäkin näin. Ei könsikästä😄


    • Anonyymi

      Kaikki on mahdollista. Uskalla olla avoin ja kerro tunteesi. Vain näin tiedät vastauksen.

    • Anonyymi

      80 - 90, mitä väliä?

    • Anonyymi

      Äidit ovat yleensä poikiaan vanhempia…

    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut itseäni nuoremmasta miehestä. Luulen, että hänkin on kiinnostunut minusta. Arvioin, (en tiedä tarkalleen), että mies on minua 8 vuotta nuorempi. Välillä ajattelen, että miten hän voisi kiinnostua minusta, kun olen niin paljon vanhempi.

    • Anonyymi

      Hyvin toimii. Naiseni on 15 -vuotta vanhempi itseäni. Ennen vakiintumista tähän suhteeseen tapailin järjestään 60 naisia. Oman ikäisiin ja sitä nuorempiin tyttöihin en ole vilkaisutkaan vuosiin.

    • Anonyymi

      Olen 53 ja sanotaan että näytän 20:ltä :-)

      • Anonyymi

        Olin 30:sen miehen kanssa sängyssä puoli vuotta sitten eli ei kai tässä ihan seniilejä olla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 30:sen miehen kanssa sängyssä puoli vuotta sitten eli ei kai tässä ihan seniilejä olla :D

        Ekat pano kokemukset ittekkin hankin 47v naisen kanssa jaitte oli reippaasti nuorempi,kivaahan se oli jonkin aikaa,sitten olikin taas nuorempi niin sekin koettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 30:sen miehen kanssa sängyssä puoli vuotta sitten eli ei kai tässä ihan seniilejä olla :D

        Vähän sama tilanne kolmekympoinen on kiinnostunut, voisin vähän rahoittaa kun on niin pieni palkka. Tavallaan saisi vaikka säästää palkkarahat ja eleltäisiin rahoillani. Tämähän ei herättäisi minkäälaista kateutta kenessäkään. Ihmisillähän on tapana pitää ns.mölyt mahassa, mutta rakkaus on.


    • Anonyymi

      Olen 19.v ja rakastunut 31 vuotiaaseen niin neuvo o että anna palaa 🔥

    • Anonyymi

      Paljon puhuttava tämä aloituksen aihe ainakin on!!!!!!Aika jännä miten nykyään vieläkin tabulta vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Jatkuu ,Antaa mennä vaan myös mun neuvo.Olkaa avoimia niin ettei saa ka*kaa niskaan niin paljoa!!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe