Onko ylivieskassa hyvää autoliikettä jossa myös huolto toimii? Myyntihän kaikilla tietenkin ykkösasia. Mitä mieltä wetteristä? Itse yritin miettiä ja keksiä edes jotain hyvää sanottavaa... ei tullut mitään mieleen.
Autoliikkeet
47
2407
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkein asia on kyniä asiakas
- Anonyymi
No eipä ole koskaan ollut ongelmia wetterin kanssa.
- Anonyymi
Ei oo mullakaan, rahat kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Miten olis nystedt... minkälaisia kokemuksia? Jospa siellä palvelukin toimis, ainakin toyota näkyy olevan suosittu merkki tälläkin seudulla. Josko toyota seuraavaksi autoksi, huolto ja palvelu kuiteski tärkeitä asioita.
- Anonyymi
En voi käsittää jos joku päättää kiusata itseään ja hankkii nopeasti ruostuvan, ajettavuudeltaan mitättömän huonon ja yleisellä tasolla muovisen oloisen Tojo riisikupin. Niiden Tojojen ulkonäkökin on kauhea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi käsittää jos joku päättää kiusata itseään ja hankkii nopeasti ruostuvan, ajettavuudeltaan mitättömän huonon ja yleisellä tasolla muovisen oloisen Tojo riisikupin. Niiden Tojojen ulkonäkökin on kauhea.
Toyota on niin kamala vehje, että sen muoviosatkin ruostuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on niin kamala vehje, että sen muoviosatkin ruostuvat.
Taitaa olla nykypäivänä ainoa merkki jota ei tarvi viikottain viedä huoltoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudet tojot on saatanan kauniita! Ennen olivat pappamallisia, enää ei. Katsokaamme vaikka uusinta Corollaa. Jessus, ku on nätti. Camry, voi hemputti, namupala. Rav4, kiesuksen kaunis, Gr Supra ja moni muu. Nyky-tojot on kauniita, ku vertaa vaikka nykymersuihin ja bemareihin. Siinä, missä nykymersu on sämpylän muotoinen sukkula, bemarit mitä hullumman näkösiä hirvityksiä. Tänäpänä kauneimmat autot tulee tojolta ja kiialta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudet tojot on saatanan kauniita! Ennen olivat pappamallisia, enää ei. Katsokaamme vaikka uusinta Corollaa. Jessus, ku on nätti. Camry, voi hemputti, namupala. Rav4, kiesuksen kaunis, Gr Supra ja moni muu. Nyky-tojot on kauniita, ku vertaa vaikka nykymersuihin ja bemareihin. Siinä, missä nykymersu on sämpylän muotoinen sukkula, bemarit mitä hullumman näkösiä hirvityksiä. Tänäpänä kauneimmat autot tulee tojolta ja kiialta.
Kia = Köyhien ihmisten auto.
Tojo = Riisikuppi
- Anonyymi
Rintajouppi 2.5 vuotta odotellut autoon osia, ilmeisesti kiinnostus loppui siihen kun kysyivät korjataanko auto heillä, kun vastasin että ei meni naama myttyrälle, auto tosin saatiin korjattua muilla keinoin.
- Anonyymi
Tuo liike korjasi nissania peräti kuusi kertaa takuuseen mutta kuntoon ei tullut, meni vaihtoon !!
- Anonyymi
Eli ilmeisen surkeat autoliikkeet, ainakaan yhdellä ei toimi mikään!
- Anonyymi
ATOMO ja AUTOHARO niissä huollot pelaa ja on ystävälliset henkiläkunnat. Suosittelen.
- Anonyymi
AUTOSOMPA ON 1
- Anonyymi
Auto kaksio on kans hyvä. korjaamossa Aaro.joka osaa hommansa.
- Anonyymi
Kyllä joka liikkeessä panostetaan, huoltoon ja jälkimarkkinointiin. Tyhjänpäiväinen panettelua on höpötystä.
- Anonyymi
Nimenomaan periaatteella rahat pois, vastuu ja moraali unohtaen☹️
- Anonyymi
Wetteri laskuttaa myös väärästä vikaarvioinnista.
- Anonyymi
KOnela oy huoltaa ja myy kunnon mosset
- Anonyymi
Ja laborilta Latat
- Anonyymi
Wetterillä toimii hyvin ainakin Volvon osalta.
- Anonyymi
Onko joku nähnyt Pohjanmaalla rehellistä autokauppaa tai huoltamoa. Ei kyllä muutakaan yrittäjää.
- Anonyymi
Ylivieska ei ole Pohjanmaalla.
- Anonyymi
Nystedt on huippu, monenmerkkistä huoltanut :)
- Anonyymi
höpöhöpö,
- Anonyymi
Vai huippu, olet siellä itse😁
- Anonyymi
vikavalojen sammuttaja,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai huippu, olet siellä itse😁
En oo. Nyt olen töissä. Silloin olen, kun oon viemässä autoa huoltoon. Samalla kelepaa juua kahavit ja voiki sijaisautolla päräyttää töihin.
- Anonyymi
Ei saanut Pörhö Nissanin öljyvuotoa takuuaikana korjattua vaihdoin auton pois.
En avaa moisen liikkeen ovea ikinä !!- Anonyymi
Kiitos. Kiittää Pörhö.
- Anonyymi
Tuo liike korjasi nissania peräti kuusi kertaa takuuseen mutta kuntoon ei tullut, meni vaihtoon !!
Olikohan mahdollisesti sama auto ???
- Anonyymi
Nystedtillä hommat pelaa
- Anonyymi
Wetteri otti maksun väärästä vikaarvioinnista. Wetterin korjaus olisi maksanut 1700. Korjaus Auto Sähkössä 140. Kannattaa tehdä vikaarviointia muissakin korjaamoissa.
- Anonyymi
Mikä autossa oli siis vikana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä autossa oli siis vikana?
Lämmityslaitteen moottori laakeri äänsi ,olisivat vaihtaneet vauhtipyörän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämmityslaitteen moottori laakeri äänsi ,olisivat vaihtaneet vauhtipyörän.
Eikä tässä vielä kaikki.Ei suostunut palauttamaan vika arviosta 30 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tässä vielä kaikki.Ei suostunut palauttamaan vika arviosta 30 euroa.
onks toi rolli,nimetön juttu
- Anonyymi
ei sitä autua tarvi osto liikkeessä huoltaa.. .. onhan nuita paikkoja.. asiakassuhde luotettavasti löytyy pienemmistä paikoista..ja takuu jatkuu..
- Anonyymi
Mikä on autu?
Ei tämän ketjun aiheena ole sellainen, vaan autoliikkeet ja autot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on autu?
Ei tämän ketjun aiheena ole sellainen, vaan autoliikkeet ja autot.Oletko autisti?
- Anonyymi
Ylivieskan pörhön Autohuolto on luultavammin Pohjois-pohjanmaan huonoin. Vein auton laittoon ja olin keetonut mitä pitää laittaa,niin löytyi lisää laitettavaa jarrrut yms. No kun sanoin laittakaa nyt vaan nekin sitten. Kun hain auton pois takalasin pyyhkiä piti uusia ,oli se joo roikkui alaspäin se oli rikottu eikä puhuttu mitään . Jarrut oli vanhoilla nesteillä ja jotenkin väärin laitettu . Vein toiseen paikkaan ja sieltä ihmettelivät työtä ja hintaa. En jaksanut sitä saatanan karvanaamaa mennä enää katsomaan. PASKA PASKA paikka. Työntekijät mitä vilauksella näin istuivat kahvi kupit kourassa ja korvan taukset märkänä vielä. Luulisi tuohon hintaan saavan osaavaa taitoa ,mutta mitä paskaa. Imekää lerssiä ja pankaa karvanaamaa siinähän teillä on harjoittelu alusta sitä varten.
- Anonyymi
Korjaan se oli WETTERI sori tässä niin hermo pinnassa ,ettei raivolta enää pää pelaa
- Anonyymi
Nystedtiä suosittelen. Aina homma pelannut niin ku pitää. Toki mulla ei oo muista juuri kokemuksia, ku ajanu Toyotalla vuodesta pipo ja lätkähanskat.
- Anonyymi
Olet masokisti. Sellainen sinun on oltava, koska haluat kiusata itseäsi ajamalla Toyota riisikupilla.
Minä en sellaiseen suostuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet masokisti. Sellainen sinun on oltava, koska haluat kiusata itseäsi ajamalla Toyota riisikupilla.
Minä en sellaiseen suostuisi.Tojot on nykysin kauniita, toimii siunatun hyvin ja kuljettaa mallikkaasti ihmisen paikasta c paikkaan d. Saman tekisi uudet mersut ja bemaritki, mutta niiden nykymuotoilusta en pidä. Siinä, missä mersu on nykyisin muodoton sukkula, bemarit toinen toistaan hullumman näkösiä. Tehomallitki ihan karseita. Esim uusin M5 ja XM. M5 näyttää pölynimurilta ja XM Darth Waderilta. Tojo on vieläpä laadukkaampi. Ennen olin vankkumaton mersu- ja bemarimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojot on nykysin kauniita, toimii siunatun hyvin ja kuljettaa mallikkaasti ihmisen paikasta c paikkaan d. Saman tekisi uudet mersut ja bemaritki, mutta niiden nykymuotoilusta en pidä. Siinä, missä mersu on nykyisin muodoton sukkula, bemarit toinen toistaan hullumman näkösiä. Tehomallitki ihan karseita. Esim uusin M5 ja XM. M5 näyttää pölynimurilta ja XM Darth Waderilta. Tojo on vieläpä laadukkaampi. Ennen olin vankkumaton mersu- ja bemarimies.
Tojot ovat nopeasti ruostuvia ja ajettavuudeltaan mitättömän surkeita arkisen harmaita muovisia riisikuppeja. Ladoja ei enää myydä, mutta Tojot ovat nykypäivän Ladoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojot ovat nopeasti ruostuvia ja ajettavuudeltaan mitättömän surkeita arkisen harmaita muovisia riisikuppeja. Ladoja ei enää myydä, mutta Tojot ovat nykypäivän Ladoja.
kamux avaa suurmyymälän jyväskylään,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849