Hyvää yötä ja kauniita unia 🐺
Oliko ikävä?
28
70
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä jo luultiin että nyt on hukka perinyt Hukan. 😄
Ei vais.
Etpä eksynytkään, metsään?
Öitä, Hukkanen. 😊🍯- Anonyymi
Olin vain välillä poissa täältä, kun ei leffassa voi kännykkää selata. Hyvää yötä. 😊 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin vain välillä poissa täältä, kun ei leffassa voi kännykkää selata. Hyvää yötä. 😊 🐺
Mitä kävit katsomassa?
Itsekkin selailin leffoja tänään, jos menisi joku päivä pitkästä aikaa.. 🙂🍯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kävit katsomassa?
Itsekkin selailin leffoja tänään, jos menisi joku päivä pitkästä aikaa.. 🙂🍯The Northman kävin katsomassa. Tykkäsin. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The Northman kävin katsomassa. Tykkäsin. 🐺
Huuh, oliko raaka? Jostain luin että olis aika totista ryskettä.
Mä voisin mennä kattoon jotain kevyttä, kuten
Everything Everywhere All at Once. 😄
https://m.youtube.com/watch?v=wxN1T1uxQ2g
🍯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuh, oliko raaka? Jostain luin että olis aika totista ryskettä.
Mä voisin mennä kattoon jotain kevyttä, kuten
Everything Everywhere All at Once. 😄
https://m.youtube.com/watch?v=wxN1T1uxQ2g
🍯Olihan se raaka ja totinen. Arvasinkin että sanoisit noin. 😄 En minäkään aina pelkästään toimintaa katso. Tykkään monenlaisista elokuvista. Tuohan vaikuttaa mielenkiintoiselta myös. 😊 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan se raaka ja totinen. Arvasinkin että sanoisit noin. 😄 En minäkään aina pelkästään toimintaa katso. Tykkään monenlaisista elokuvista. Tuohan vaikuttaa mielenkiintoiselta myös. 😊 🐺
Hih, niinpä.. 😊
Hyvää yötä, northman. 😉🍯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih, niinpä.. 😊
Hyvää yötä, northman. 😉🍯Hyvää yötä, nyt täytyykin mennä jo sänkyyn kiireesti. 😊 🐺
- Anonyymi
Ei, ei kuvaasi lainkaan.
- Anonyymi
Huomasin kyllä ettet ollut täällä ja hyvää yötä. Koitin saada sen miehen kiinni ja en saanut.
- Anonyymi
Aloin vaan miettimään onko mitään mahdollisuutta että sinä olisit se mies mutta ei taida olla kuvittelen vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin vaan miettimään onko mitään mahdollisuutta että sinä olisit se mies mutta ei taida olla kuvittelen vain.
Kai nyt aina joku mahdollisuus sillekin on? Mutta nyt minun on pakko nukkua... Huomiseen ja hyvää yötä. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nyt aina joku mahdollisuus sillekin on? Mutta nyt minun on pakko nukkua... Huomiseen ja hyvää yötä. 🐺
Hyvää yötä. Ei vain jotkut tunnisteet täsmää tai osittain kyllä niin aloin miettimään mahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä. Ei vain jotkut tunnisteet täsmää tai osittain kyllä niin aloin miettimään mahdollisuutta.
Kertoisitko jotain tunnisteita? 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko jotain tunnisteita? 🐺
Ei ne siis täsmää mitä olet aikaisemmin kertonut täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne siis täsmää mitä olet aikaisemmin kertonut täysin.
Ei täsmää täysin? Mutta joiltakin osin... Minusta edelleen mielenkiintoista... nyt on laitettava simmut kiinn. 🙃 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täsmää täysin? Mutta joiltakin osin... Minusta edelleen mielenkiintoista... nyt on laitettava simmut kiinn. 🙃 🐺
Niin ei se hänen nimensä täsmännyt eikä ikä. Mutta mietin vain oletko silti hän minun kaivattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei se hänen nimensä täsmännyt eikä ikä. Mutta mietin vain oletko silti hän minun kaivattu.
Miks sä kiusaat häntä? Tollanen vihjailu on tosi julmaa, herättää toisessa toiveita, menee viel tekemään jotain höpsöä sun takii. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sä kiusaat häntä? Tollanen vihjailu on tosi julmaa, herättää toisessa toiveita, menee viel tekemään jotain höpsöä sun takii. - sivusta
Onhan niitäkin, susia lampaiden vaatteissa, vievät toista kuin pässiä narussa teuraalle.
Sivusta sekin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli. En enää aio tehdä yhtään mitään hölmöä hänen suuntaan palstan perusteella. Pallo on todellisuudessa hänellä, niin kauan kunnes itse ottaa yhteyttä irl. Niin olisi kuulunut olla koko ajan. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa muistat, oletko blokannut jonkun herran somessa? Siitä voit päätellä olenko se minä. Se blokkaaminen oli minusta turhaa. Ymmärrän sua tässä asiassa, minäkin toivon viimeiseen asti että hän olisi täällä. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli. En enää aio tehdä yhtään mitään hölmöä hänen suuntaan palstan perusteella. Pallo on todellisuudessa hänellä, niin kauan kunnes itse ottaa yhteyttä irl. Niin olisi kuulunut olla koko ajan. 🐺
Hyvä sinä. Annat tuon tuossa ottaa sinuun yhteyttä, jos niikseen tulee, jos tosissaan haluaa, olit sitten hänen hän tai et. On muuten runsaasti susia liikkeellä tänä aamuna. Eikä ole täysikuukaan lähelläkään, outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä. Annat tuon tuossa ottaa sinuun yhteyttä, jos niikseen tulee, jos tosissaan haluaa, olit sitten hänen hän tai et. On muuten runsaasti susia liikkeellä tänä aamuna. Eikä ole täysikuukaan lähelläkään, outoa.
Niin sen kuuluu mennä. Ihmettelin myös tuota susilaumaa. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sen kuuluu mennä. Ihmettelin myös tuota susilaumaa. 🐺
Mielenkiintoista sinänsä, mitähän tuolle kirahville esimerkiksi kävisi tuon susilauman keskellä... Mutta tuota, aika vaihtaa emojia? Päivänjatkoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista sinänsä, mitähän tuolle kirahville esimerkiksi kävisi tuon susilauman keskellä... Mutta tuota, aika vaihtaa emojia? Päivänjatkoja!
Ei sudet varmaa kirahvia syö. Kaipa emojin voisi vaihtaakin vaihtelun vuoksi. Hyvää päiväjatkoa. 🐂
- Anonyymi
Tarkoitatko blokkaamisella estämistä vaiko ettei ole vastannut viesteihin 😬🙄?
En ole täällä niin paljon ollut että on saattanut mennä muutamia tunnisteita ohi😯.- Anonyymi
No ainakaan ei ole vastannut... Fb:ssä on blokannut, koska en enää näe hänen profiiliaan siellä. Ihan turhaan ylireagoi, kun en siellä olisi kuitenkaan kaverikutsua edes uskaltanut laittaa. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakaan ei ole vastannut... Fb:ssä on blokannut, koska en enää näe hänen profiiliaan siellä. Ihan turhaan ylireagoi, kun en siellä olisi kuitenkaan kaverikutsua edes uskaltanut laittaa. 🐺
Igssä laitoin viestin, johon ei vastattu... 🐺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739