Onko muka niin paljon vapaita työpaikkoja

Anonyymi

Miski niitä ei täytetä
Ne on sellaisia tekotyöpaikkoja jotta saadaan esitettyyn että tarvitaan halpatyövoimaa.
Oikeassa työpaikassa amksetaan palkaa ja siitä kilpaillaan

Feikkinpaikkoja löytyy

12

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulis työnantajien hakevan aktiivisemmin työtekijöitä

• Anonyymi

Tarjolla on vain työttömiä, vaikka tarvetta olisi vain työllisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Olen aina luullut, että maapallo on pyöreä. Minkä muotoinen se sitten on?

• Anonyymi

Itse löysin MOL-palvelusta juuri työpaikan. Olen 60+ ikäinen ja sain kiinnostavan, kohtuu hyväpalkkaisen työn melkein vuoden työttömyyden jälkeen.
      Kyllä niitä töitä on kun jaksaa hakea.

• Anonyymi

Jokainen on oman onnensa seppä. Jos tyytyy vähään, saa vähän ellei...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen on oman onnensa seppä. Jos tyytyy vähään, saa vähän ellei...

Mölise voudille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mölise voudille

Et sinä toisten mölisemille mitään voi. Itse suollat paskaa tänne(kin) jatkuvasti. Ja paskat housussa koko ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä toisten mölisemille mitään voi. Itse suollat paskaa tänne(kin) jatkuvasti. Ja paskat housussa koko ajan!

Oliko kyseessä kuntouttava työtoiminta?

• Anonyymi

Yrityksen tulee itse tietää onko heillä työvoiman tarvetta. Huonosti hoidetuissa yrityksissä tämä ei useinkaan toteudu. Toiminimiyrittäjä tietysti saa toimia miten huonosti tahtoo, mutta osakeyhtiöissä yhtiökokouksen viimeistään pitäisi puuttua toimivan johdon toimintaan jos muka on tuottavia työpaikkoja piilossa. Jokainen täyttämätön työpaikka vähentää osakkeenomistajien voittoja, ja on täten myöskin osakeyhtiölain vastaista ellei tuottamaton toiminta ole yhtiöjärjestykseen kirjattu tavoite.

• Anonyymi

Lupaan tatuoida tekstisi selkääni, ettei totuus koskaan unohdu. Pitäiskö laittaa peilikirjaimin?

• Anonyymi

Tästähän seuraa suoraan että "piilotyöpaikkoja" voi olla ainoastaan huonosti hoidetuissa yrityksissä, ja kuka sellaiseen nyt töihin haluaisi.

• Anonyymi

Tekotyöpaikka on tekotyöttömän pahin vihollinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?

Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      4936
    2. Stepuli itkee facessa

Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      4091
    3. Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.

Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii
      Maailman menoa
      715
      2550
    4. Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina

Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2122
    5. Minä menetän sinut kokonaan

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
      Ikävä
      102
      2055
    6. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      133
      1970
    7. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      175
      1539
    8. Martina on niin nolo

Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1430
    9. Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille

Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta
      Maailman menoa
      241
      1372
    10. Surettaa sun vuoksesi

Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.
      Tunteet
      103
      1220
    Aihe