Maire Ahopelto ei päässyt siihen joukkoon jota haastatellaan hyvinvointialueen johtajan tehtävään.
Ristijärveläinen nuohooja ja Timo V Korhonenko siellä säheltää asian kanssa?
Kepun kosto Ahopellolle?
17
595
Vastaukset
- Anonyymi
Maire olisi ollut ihan kelvollinen jopa kepulijäsenkirja taskussaan...
- Anonyymi
Kohta joku tulee tähän itkemään, kuinka Mairella on ollut näytön paikka, mutta ei ole pystynyt budjetissa pysymään. Niin ei kai, kun poliitikot itse tyrmää kaikki soten pysyvät talouden tasapainottamisratkaisut.
- Anonyymi
Sotella monessa yksikössä kakkukahvit, kun Maire jää pois.
- Anonyymi
Mahtaa Ahopelto kyrsiä, kun haastateltaviin kutsuttiin entinen soten henkilöstöjohtaja Hämäläinen joka on kasvatustieteiden maisteri 😁 ja itse jäi rannalle.
- Anonyymi
Tähän Kepu tähtäsi. Maakuntamallillaan piti saada valtaa ja poliittisia virkoja joihin voi omia suosikkejaan.
Kunnalisen puolen kirous onkin nämä poliittiset virat. Yksityinen hakee virkaan sopivinta ja ammattitaitoisinta. Kunnissa taas pelaa politiikka.
Jokainen voi päätellä miksi kunnilla ei riitä rahat eikä hommat pyöri. - Anonyymi
Kepu viimeisillä voimillaan mittaa nyt ulos kaiken sen minkä pystyy. Kyllä kepulaiset osaa!!!
- Anonyymi
Hyvä se on väkee vaihtaa välillä, elekää itkee, tuskinpa teijänkään päivät tuon takia mihinkään muutt. Käykää kävelyllä rauhottumassa.
- Anonyymi
Kepu pissii omaan nilkkaansa. Valtonvarainministeri on jyrkästi vastaan sairaanhoitajien palkankorotuksia vastaan. Pitää jäädä varoja näille Kepun politikoille joita nyt istutetaan huippuvirkoihin ympäri maata.
Kepu kun ei pääse tästä kähminnästä irti vaikka puolue menettää kannatustaan kun ihmiset ovat nähneet tämän touhun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu pissii omaan nilkkaansa. Valtonvarainministeri on jyrkästi vastaan sairaanhoitajien palkankorotuksia vastaan. Pitää jäädä varoja näille Kepun politikoille joita nyt istutetaan huippuvirkoihin ympäri maata.
Kepu kun ei pääse tästä kähminnästä irti vaikka puolue menettää kannatustaan kun ihmiset ovat nähneet tämän touhun.Valtio ei maksa sairaanhoitajien palkkoja, kunnat maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio ei maksa sairaanhoitajien palkkoja, kunnat maksaa.
Kunnathan eivät pysty palkkoja maksamaan. Ennenkuin riita ratkeaa on valtion tultava väliin. Jos hoitajat alkavat irtisanoutumaan, vastuuhan on hallituksella. Kenenkään ei anneta kuolla hoidon puutteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnathan eivät pysty palkkoja maksamaan. Ennenkuin riita ratkeaa on valtion tultava väliin. Jos hoitajat alkavat irtisanoutumaan, vastuuhan on hallituksella. Kenenkään ei anneta kuolla hoidon puutteeseen.
Hallitus ja eduskunta kantavat vastuunsa jos hoitajat oikeasti alkavat joukkoirtisanoutua. Pakkotilalakia on mahdollista muuttaa terveydenhuollon kriisin uhatessa ja sen aikana.
Mutta jatkakaa vain uhkailua niin edestänne löydätte Irtisanoutumisesta ja ammattinimikkeestä luopumisesta jää merkintä joka seuraa tietokannoissa joita teistä kertyy. Norjaan sairaanhoitajaksi haaveet romuttuvat pikkuhiljaa mitä enemmän julkisuudessa kiristätte pinnojanne. Teette lähtöä ovet paukkuen kuten itse olette omaksuneet asioita ilmaisemaan.
- Anonyymi
Miksi eivät haastattele Matti Heikistä? Osaava kaveri.
- Anonyymi
Kaupungin johtaja Jari Tolonen olisi hyvä kyseiseen virkaan.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
HIRMU HALLITSIJAT hoitaa
- Anonyymi
Kuka sä olet tuon hirmuhallituksen kanssa joka otsikon alla. Kerro reilusti. Me tiedetään vain kaksi, joita ei huolittu Kettunen ja toinen Esa.
- Anonyymi
Timo Halonen ei päässyt tehtävään:
https://yle.fi/uutiset/3-12431320
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958