Nosenose nose...
Paikallisen enemmistön pää-äänenkannattajalehden päätoimittaja kirjasi tänään pääkirjoituksessaan Fennovoiman nykyisistä ja tulevista haasteista omistajilleen, että mahdollisista tulevista yhtiöön sijoitettujen pääomien alaskirjauksen vuosista, aiemmin suunniteltujen yksityisten voitonjakojen sijaan.
Oli sitä mieltä, että realisoituvat yksityiset vastuut tulisi saada nyt leveämmille hartioille, ja tässä tapauksessa valtion.
Miten tämä paikallinen vastuunjako kuulostaa niin tutulle, dejavuulle.
https://www.osterbottenstidning.fi/Artikel/Visa/582649
Yksityiset voitot ja yhteisvastuulliset tappiot
Anonyymi
2
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se kuulemma niin haittaa, että näitähän nyt tulee ja menee.
Onneksi sähkön hintakehitys on kuitenkin nousujohteinen, että sähköyhtiönkin alaskirjaukset saataneen kuolletettua, pikkuhiljaa asiakkailta vedätt... nyttämällä.
Win Win ! - Anonyymi
Tämä on kyllä väärin ja tulee käymään kalliiksi viattomille ihmisille.
Näistä pitäisi kyllä puhua moniäänisessä kansalaisyhteiskunnassa kun päätöksenteossa on harmittavan yksiääninen hiljaisuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029