Muistaako kukaan 90 luvulta sitä punaista talbott turboa joka suhisi ja poltti kumia kiihdyttäessä?
Missä auto on nyt vai onko jo mennyt oulaisten purkaamolle?
Talbott turbo
Anonyymi
2
377
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuo liene romiksella ollit ja 1997 kun siellä näin, jaskan entinen ja ei ollut turbo, normi. 1.3 .
Vinkuna ja kumenkäry johtui luistavasta tuulettimen hihnasta.
T. Masa - Anonyymi
Muistaakseni säilötty erääseen pihapiirin rakennukseen pukkiennokkaan, moottori on muutes lotus sumbeam talbotin 2.2 litranen.
Paikka pysykööt salaisuutena kuten autokin. Terveisii ilelle🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532636
- 85914
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11885- 49866
- 76770
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 76582
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85566- 48555