Toimisiko tämä suunnitelma?

Anonyymi

Eli mut pakotetaan nyt syömään vähä enemmän mut juttu on siinä et en haluis ku en oo alipainonen vielä eli tarpeeks sairas. Tai sairas muutenkaan. Ni toimisko se et söisin 1200 kaloria ja laihtuisin? Miten on?

9

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi haluat olla sairas?Täällä oli myös toinen anorektikko joka halusi olla sairas.Toivottvasti hän näkee viestisi niin saisit hänestä vertaistukea.Mikä on kriteerisi sairaalle,jos olet nyt kerta terve.Mitä sitten tapahtuu kun olet tarpeeksi sairas?kerrotko mulle.

      • Anonyymi

        Koska mä en osaa kuvitella eläväni normaalisti. En kerta kaikkiaan pysty siihen. Ei oo motivaatiota paranemiseen yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mä en osaa kuvitella eläväni normaalisti. En kerta kaikkiaan pysty siihen. Ei oo motivaatiota paranemiseen yhtään.

        Eli sulla on tarkoitus kuihtua ja kuolla pois,Onnea sille tielle.


    • Anonyymi

      Tiesitkö että alipainoisuus voi johtaa kudosvaurioihin,aivovaurioon tai sydänvikaan.Sekö on sulla tavoite.Pilata sun elimistö ja elimet?

      • Anonyymi

        Mähän just nimenomaan haluan kuolla eli ei toi mua kauheesti hetkauta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän just nimenomaan haluan kuolla eli ei toi mua kauheesti hetkauta

        No sitten sun ei kannata syödä tota 1200 kiloklaoria.Ole syömättä niin kuolet nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten sun ei kannata syödä tota 1200 kiloklaoria.Ole syömättä niin kuolet nopeammin.

        Joo mä yritän syödä tietysti vähemmän


    • Anonyymi

      Sano niille ruuan pakottajille ettet halua syödä koska haluat kuolla nopeammin.

      • Anonyymi

        Ei ne mun vanhemmat kuuntele mua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe