Eli mut pakotetaan nyt syömään vähä enemmän mut juttu on siinä et en haluis ku en oo alipainonen vielä eli tarpeeks sairas. Tai sairas muutenkaan. Ni toimisko se et söisin 1200 kaloria ja laihtuisin? Miten on?
Toimisiko tämä suunnitelma?
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat olla sairas?Täällä oli myös toinen anorektikko joka halusi olla sairas.Toivottvasti hän näkee viestisi niin saisit hänestä vertaistukea.Mikä on kriteerisi sairaalle,jos olet nyt kerta terve.Mitä sitten tapahtuu kun olet tarpeeksi sairas?kerrotko mulle.
- Anonyymi
Koska mä en osaa kuvitella eläväni normaalisti. En kerta kaikkiaan pysty siihen. Ei oo motivaatiota paranemiseen yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mä en osaa kuvitella eläväni normaalisti. En kerta kaikkiaan pysty siihen. Ei oo motivaatiota paranemiseen yhtään.
Eli sulla on tarkoitus kuihtua ja kuolla pois,Onnea sille tielle.
- Anonyymi
Tiesitkö että alipainoisuus voi johtaa kudosvaurioihin,aivovaurioon tai sydänvikaan.Sekö on sulla tavoite.Pilata sun elimistö ja elimet?
- Anonyymi
Mähän just nimenomaan haluan kuolla eli ei toi mua kauheesti hetkauta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän just nimenomaan haluan kuolla eli ei toi mua kauheesti hetkauta
No sitten sun ei kannata syödä tota 1200 kiloklaoria.Ole syömättä niin kuolet nopeammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten sun ei kannata syödä tota 1200 kiloklaoria.Ole syömättä niin kuolet nopeammin.
Joo mä yritän syödä tietysti vähemmän
- Anonyymi
Sano niille ruuan pakottajille ettet halua syödä koska haluat kuolla nopeammin.
- Anonyymi
Ei ne mun vanhemmat kuuntele mua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988