Eli mut pakotetaan nyt syömään vähä enemmän mut juttu on siinä et en haluis ku en oo alipainonen vielä eli tarpeeks sairas. Tai sairas muutenkaan. Ni toimisko se et söisin 1200 kaloria ja laihtuisin? Miten on?
Toimisiko tämä suunnitelma?
9
273
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat olla sairas?Täällä oli myös toinen anorektikko joka halusi olla sairas.Toivottvasti hän näkee viestisi niin saisit hänestä vertaistukea.Mikä on kriteerisi sairaalle,jos olet nyt kerta terve.Mitä sitten tapahtuu kun olet tarpeeksi sairas?kerrotko mulle.
- Anonyymi
Koska mä en osaa kuvitella eläväni normaalisti. En kerta kaikkiaan pysty siihen. Ei oo motivaatiota paranemiseen yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mä en osaa kuvitella eläväni normaalisti. En kerta kaikkiaan pysty siihen. Ei oo motivaatiota paranemiseen yhtään.
Eli sulla on tarkoitus kuihtua ja kuolla pois,Onnea sille tielle.
- Anonyymi
Tiesitkö että alipainoisuus voi johtaa kudosvaurioihin,aivovaurioon tai sydänvikaan.Sekö on sulla tavoite.Pilata sun elimistö ja elimet?
- Anonyymi
Mähän just nimenomaan haluan kuolla eli ei toi mua kauheesti hetkauta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän just nimenomaan haluan kuolla eli ei toi mua kauheesti hetkauta
No sitten sun ei kannata syödä tota 1200 kiloklaoria.Ole syömättä niin kuolet nopeammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten sun ei kannata syödä tota 1200 kiloklaoria.Ole syömättä niin kuolet nopeammin.
Joo mä yritän syödä tietysti vähemmän
- Anonyymi
Sano niille ruuan pakottajille ettet halua syödä koska haluat kuolla nopeammin.
- Anonyymi
Ei ne mun vanhemmat kuuntele mua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1766446Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto775322Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143725Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1223355Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1772702Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742325Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12088Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val381660Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191576- 981326