Paras asiakaspalvelu Joensuussa?

Anonyymi

Missä olet kohdannut hyvää palvelua?

21

988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras asiakaspalvelu? Täytyykö minun testata nämä Joensuun sadat ja taas sadat asiakaspalvelijat vastatakseni kysymykseesi?

• Anonyymi

Hetkonen, kun muistelen.... No eipä juuri nyt muistu mieleen mitään ylihyvää suoritetta.

• Anonyymi

Prisman palvelutiskillä, siellä on kohtelias ja reipas nuorimies viikonloppuisin ollut palvelemassa asiakkaita.

• Anonyymi

Parasta asiakaspalvelua sain kakkilassa kakilta. Siinäpä vasta asiakaspalveluhenkinen kakki.

• Anonyymi

Kauppakadun pyöräkorjaamon kaveri on kyllä avulias. En ole muuta vastaavaa tavannut.

• Anonyymi

Naurattaa kysymys, ei ole oikein saanut minkäänlaista palvelua.

• Anonyymi

Juuri tänään Joensuussa Carlsonin tavaratalossa, keskustan apteekissa ja Feminossa. Kaikissa asioidessani tunsin, että asiani otettiin vakavasti ja sain toimialan edustajilta erinomaista palvelua.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Kävin tänään feminossa näyttämässä kutiavaa penistäni, soittivat poliisin. Vai muka hyvää palvelua, pöh!

• Anonyymi

minusta ei tykätä missään kaupassa, eikä muutenkaan.

• Anonyymi

Poliisin putkassa pykäläkujalla on tosi hyvä palvelu, kyytikin talon puolesta.

• Anonyymi

Kirjastossa, palvelin itseäni

• Anonyymi

Oliko tämä vitsi?

• Anonyymi

Ravintola Kielossa on hyvä palvelu ja loistava ruoka!

• Anonyymi

Prismassa nuorimiesmyyjä, oli kohtelias ja avulijainen tänään aamupäivällä . Kiva käydä.

• Anonyymi

Apu kaverilta sain Hyvää palvelua. Kysyin puhelimessa hintaa haravointiin. Löi luurin korvaan.

• Anonyymi

Tuliko ihan mustelmia siitä luurin korvaan lyönnistä?

• Anonyymi

Marjalan ABC:llä Äitien päivänä ilmeisesti ulkolaistaustaiselta salihengettäreltä.

• Anonyymi

Eilen oli aamupäivällä Prisman kala- ja lihatiskillä, asiakkaita palvelemassa, erittäin mukava ja kohtelias nuorimies . Hänen kanssaan on ilo asioida . 😊

• Anonyymi

Eipä taideta itä-Suomessa hyvää asiakaspalvelua oikein tunnistaa. Sen verran taitaa suurella vaivalla hankituista roposista luopuminen sumentaa harkintakykyä, ettei hyvää palvelua tahdota huomata, saati siitä vielä palautetta antaa. Huono palvelu napsahtaa kyllä heti tajuntaan ja siitä kerrotaan auliisti.

• Anonyymi

Olen Prismassa käydessäni minäkin tavannut tämän nuorenmiehen, siinä palvelutiskillä viikonloppuisin. Kyllä huomataan hyvä palvelu.

• Anonyymi

Ainako pitää olla nuori että voi palvella hyvin? Olen huomannut kaikenikäisten olevan hyviä asiakas palvelijoita joten taitaa olla nämä omat tyttöystävät näitä kehuja laittamassa tai sitten ihan itse myyjät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe