Missä olet kohdannut hyvää palvelua?
Paras asiakaspalvelu Joensuussa?
21
988
Vastaukset
- Anonyymi
Paras asiakaspalvelu? Täytyykö minun testata nämä Joensuun sadat ja taas sadat asiakaspalvelijat vastatakseni kysymykseesi?
- Anonyymi
Hetkonen, kun muistelen.... No eipä juuri nyt muistu mieleen mitään ylihyvää suoritetta.
- Anonyymi
Prisman palvelutiskillä, siellä on kohtelias ja reipas nuorimies viikonloppuisin ollut palvelemassa asiakkaita.
- Anonyymi
Parasta asiakaspalvelua sain kakkilassa kakilta. Siinäpä vasta asiakaspalveluhenkinen kakki.
- Anonyymi
Kauppakadun pyöräkorjaamon kaveri on kyllä avulias. En ole muuta vastaavaa tavannut.
- Anonyymi
Naurattaa kysymys, ei ole oikein saanut minkäänlaista palvelua.
- Anonyymi
Juuri tänään Joensuussa Carlsonin tavaratalossa, keskustan apteekissa ja Feminossa. Kaikissa asioidessani tunsin, että asiani otettiin vakavasti ja sain toimialan edustajilta erinomaista palvelua.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Kävin tänään feminossa näyttämässä kutiavaa penistäni, soittivat poliisin. Vai muka hyvää palvelua, pöh!
- Anonyymi
minusta ei tykätä missään kaupassa, eikä muutenkaan.
- Anonyymi
Poliisin putkassa pykäläkujalla on tosi hyvä palvelu, kyytikin talon puolesta.
- Anonyymi
Kirjastossa, palvelin itseäni
- Anonyymi
Oliko tämä vitsi?
- Anonyymi
Ravintola Kielossa on hyvä palvelu ja loistava ruoka!
- Anonyymi
Prismassa nuorimiesmyyjä, oli kohtelias ja avulijainen tänään aamupäivällä . Kiva käydä.
- Anonyymi
Apu kaverilta sain Hyvää palvelua. Kysyin puhelimessa hintaa haravointiin. Löi luurin korvaan.
- Anonyymi
Tuliko ihan mustelmia siitä luurin korvaan lyönnistä?
- Anonyymi
Marjalan ABC:llä Äitien päivänä ilmeisesti ulkolaistaustaiselta salihengettäreltä.
- Anonyymi
Eilen oli aamupäivällä Prisman kala- ja lihatiskillä, asiakkaita palvelemassa, erittäin mukava ja kohtelias nuorimies . Hänen kanssaan on ilo asioida . 😊
- Anonyymi
Eipä taideta itä-Suomessa hyvää asiakaspalvelua oikein tunnistaa. Sen verran taitaa suurella vaivalla hankituista roposista luopuminen sumentaa harkintakykyä, ettei hyvää palvelua tahdota huomata, saati siitä vielä palautetta antaa. Huono palvelu napsahtaa kyllä heti tajuntaan ja siitä kerrotaan auliisti.
- Anonyymi
Olen Prismassa käydessäni minäkin tavannut tämän nuorenmiehen, siinä palvelutiskillä viikonloppuisin. Kyllä huomataan hyvä palvelu.
- Anonyymi
Ainako pitää olla nuori että voi palvella hyvin? Olen huomannut kaikenikäisten olevan hyviä asiakas palvelijoita joten taitaa olla nämä omat tyttöystävät näitä kehuja laittamassa tai sitten ihan itse myyjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749