Olen ollut muutaman päivän vähän nuhainen ja tukkoinen, pikkuflunssaa kai, kuumettakaan ei ole ollut. Mutta verensokerit eivät ole laskeneet alle kymppiin lauantain jälkeen, vaikka lyhyttä on kulunut yli tuplasti. En tiedä miten paljon pitäisi pistellä, noilla määrillä sokerit normaalisti romahtaisi. Olen siis ykkönen ja en ole ennen huomannut tuollaista nousua ilman kuumetta. Voiko pelkkä pikkunuha tehdä tuon (vai pitääkö syyllistä etsiä muualta) , miten muilla?
Flunssa ja verensokeri
Anonyymi
2
682
Vastaukset
- Anonyymi
Flunssa lisää muiden kuume- ja tulehdussairauksien tavoin stressihormoniksi kutsutun kortisolin eritystä. Kortisoli on insuliinin vastavaikuttajahormoni, minkä vuoksi insuliinin tarve kasvaa kipeänä ollessa.
- Anonyymi
Se on täysin normaalia, että flunssassa tai muuten sairaana verensokerit huitelee korkealla. Siinä ei ole mitään epätavallista. Jo pelkkä perusflunssa saa verensokerin koholle helposti. On täysin normaalia, että kipeänä joutuu pistämään enemmän insuliinia kuin terveenä.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206