Mankiin on juuri vaihdettu uusi sylinterisarja, uusi mäntä ja tiivisteet eikä lähde millään käyntiin. Venttiilit on säädetty, kaasari putsattu, uudet bensat tankissa, kipinää tulee, uusi tulppa on ja kaikki sähköt katottu eikä lähde vaikka kuinka yrittäis polkea, työntämällä on myös yritetty käyntiin saada eikä vaan lähde. Kannen otin pois ja katoin että asennuksessa ei mennyt mikään pieleen kaikki on ok ajoituksen kans katsoin eikä lähde käyntiin. Osaisko joku kertoa mikä on vikana?
manki ei lähde käyntiin
5
282
Vastaukset
- Anonyymi
moottori vaatii toimiakseen sopivan polttoaine/ilma seoksen,oikea aikaisen/riittävän voimakkaan sytytyksen ja riittävästi puristusta.joku noista sun mankista puuttuu,se mikä se on puuttuva tekijä on sun tarvii selvittää itse.
- Anonyymi
ennen uutta sylinterisarjan vaihtoa manki toimi ihan normaalisti joten seokset ainaki on kunnossa, puristuksia on sen verran että käyntiin pitäisi lähteä ja on sitä yritetty työntämällä saada käyntiin mutta ei lähde. Kipinä on hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ennen uutta sylinterisarjan vaihtoa manki toimi ihan normaalisti joten seokset ainaki on kunnossa, puristuksia on sen verran että käyntiin pitäisi lähteä ja on sitä yritetty työntämällä saada käyntiin mutta ei lähde. Kipinä on hyvä
ihan niin kun tossa edellä on kerrottu moottorin vaatimat asiat toimiakseen niin joku niistä ei toteude tossa sun mooottorissa.se mikä siitä puuttu tai on pielessä sun täytyy itse selvittää,sitä kun ei oikein pysty näkemättä ja kuulematta etänä selvittämään.
- Anonyymi
Oisko jako pielessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662