On Teen oleminen

Anonyymi

taas vaikeeta.
Huomenta M… ja hyvää työpäivää jos olet hereillä ja menossa tai jotain, mähän en ole nukkunut silmällistäkään, ummista nyt tässä räpyttimiäs ku sun naamataulus vilkkuu siinä niin.

T

26

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta.
      Hereillä myös oltu, enpä taida mennä töihin, on toi lakko päällä ja sillee tai ei se ny lakkokaan, jonkinnäköinen oikeustaistelu mikä lie.

Aurinkolasit päähän niin pärjää.....

• Anonyymi

Nii, ehkä koota nyt.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihan kiva mutta ei auta. Nuija, tenox, anestesia, mitä näit ny o, taju pois. Tai sitten vaan se in love-nappi offiin💁🏻‍♀️

T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kiva mutta ei auta. Nuija, tenox, anestesia, mitä näit ny o, taju pois. Tai sitten vaan se in love-nappi offiin💁🏻‍♀️

T

Entä rentouttava hieronta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä rentouttava hieronta?

No kyllä, toimii.

T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä, toimii.

T

Siis toteutukseen vaan. ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis toteutukseen vaan. ☝️

Joo täytyykin ottaa hierojalta aika taas😌

T

• Anonyymi

Tt, vai et

• Anonyymi

Vai olisko Teeiiiiiii ..

T

• Anonyymi

Sivusta, minä olen..

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nyt ei kyllä lähe, vähän räkäsempää settii sais olla, punkkii ja sen semmosta hyräilyä.

Mutta M..alle kuuma märkä suukko ja pitkä luja halaus, mä poistun nyt vähäks aikaa tekemään jotain muuta, vie taas turhan paljon aikaa täällä notkumine.😘

T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei kyllä lähe, vähän räkäsempää settii sais olla, punkkii ja sen semmosta hyräilyä.

Mutta M..alle kuuma märkä suukko ja pitkä luja halaus, mä poistun nyt vähäks aikaa tekemään jotain muuta, vie taas turhan paljon aikaa täällä notkumine.😘

T

Oletko mies koskaan harkinnut sukupuolenkorjausprosessia ihan sinne ns päätyyn saakka? ajattelin vaan, ettei internetissä tarvitsisi leikkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies koskaan harkinnut sukupuolenkorjausprosessia ihan sinne ns päätyyn saakka? ajattelin vaan, ettei internetissä tarvitsisi leikkiä

Mene hoidattaa pääs.
        M💖

T

• Anonyymi

Teimon kauppa.

• Anonyymi

Öitä Teelle
      M

• Anonyymi

Laittakaa nyt kirjainten perään onko naapuri, sukulainen, työkaveri, vai ihan jotain muuta. Helpottaisi vähän lukijoiden mielikuvia. Tästäkin ketjusta voisin päätellä naapurin pariskunnan hakevan lisäväriä pieniin parileikkeihinsä. Paitsi tuo viimeinen öitä toivotus vaikuttaisi menevän mun sukulaiselle, ei kuitenkaan multa. Ja tämähän on sitten sitä faktaa, jonka perusteella lähdenkin kertomaan asiaa Irl pitkin kyliä, eikös niin? 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Päivää M:lle ja hyvää vkonloppua!

T

• Anonyymi

Tällä t:llä ei vaikeaa ole ainakaan tunne tiloissa mutta eipä kyllä mitkään m miehetkään mielessä ole.

• Anonyymi

Hyvä, että sulla asiat kunnossa. Aloitus lienee kuitenkin naiselle. Näin uskon, eikä kukaan saa mieltäni muuttumaan, vaikka joku vannoisi käsi raamatulla jotain muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että sulla asiat kunnossa. Aloitus lienee kuitenkin naiselle. Näin uskon, eikä kukaan saa mieltäni muuttumaan, vaikka joku vannoisi käsi raamatulla jotain muuta.

Aloitus on miehelle.

Ap T

• Anonyymi

Tuli mieleen siivousten keskellä noista kirjaimista yksi tosirarina irlistä. Elettiin jotain vuotta ennen 2010, se oli aikaa, jolloin en vielä lueskellut S24. Exmies jonkun uudelleen lämmitetyn ketjun perusteella oli ikävöinyt jo ennen v. 2005. No hän vaivihkaa yritti saada minua tutkimaan palstoja, kertoi naapuriJussinkin kirjoittelevan palstalle, nimimerkinkin paljasti se oli AP😅. Ajattelin, että siinäpähän naapuri kirjoittaa, jos mielensä tekee, enkä aloittanut lueskelua, ennenkuin vuosia myöhemmin. Exä ei kertonut itse viihtyvänsä hyvin palstalla, miksiköhän??

Tämä mietintään teille jotka tiedätte 100varmasti ketä milläkin kirjaimella tarkoitetaan. Joku voi johdattaa harhaan tarkoituksellisestikin. Toki leikistikin voi olettaa paljonkin.

• Anonyymi

Mistä tietää toisen nimen etukirjaimen? Haluaisin tietää, mutten tiedä?

• Anonyymi

Tiina tietää, että yö tulee pimeän aikaan.

• Anonyymi

Varmasti tietää mutta ap ei ole Tiina. Eikä Tinja. Eikä Tanja Taina eikä Taru.
        M..a mä rakastan sua.

T

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      485
      1128
    2. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      94
      1099
    3. Meillä on yhteys

Molemmat halutaan ja rakastetaan Molemmat paetaan ja pelätään ❤️
      Ikävä
      61
      1031
    4. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      230
      1019
    5. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      952
    6. Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa

Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa
      Kauhava
      75
      847
    7. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      368
      813
    8. Vietä kiva päivä (ilman minua)

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️
      Tunteet
      106
      793
    9. Jesper on herrasmies

Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      764
    10. Ässät taas yhdessä

Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      712
    Aihe