Eli 2000-luvulla rakennettu talo. Edellinen omistaja heittänyt yläpohjaan pihallusvillojrn päälle eristevillalevyjä. Höyrysululliset heitin heti sieltä kaatopaikalle. Ilmeisesti jäänyt rakentamisesta yli tai puretti väliseiniä, eikä ole jaksettu eristeitä viedä kaatopaikalle.
Eikö tuo villalevy vaan paina puhallusvilloja kasaan, ei taida olla järkeä. Kannattaakohan viedä kaatopaikalle ennnemmin kuin jättää tuonne
Yläpohjan puhallusvillaa, edellinen asukas laittanut päälle levyjä
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajalle iskenyt SUURI ongelma...
- Anonyymi
Vie kaatopaikalle. Kyllä näitä ihmisiä riittää, jotka hamstraa ja sotkee paikat. Miksei sinne yläpohjaan laittaisi vaikka laudanpätkiä talteen, jos joskus tempassa tarvitsisi tai vaikka vanhan rikkoutuneen stryksikylmälaukun, eriste sekin.
- Anonyymi
Roskat kuuluu roskikseen. Ei ryömintätilaan eikä yläpohjaan.
- Anonyymi
Mutku se maksaa ja OK-asumisen korkein tavoite on, että kulut olisi enintään tonni vuodessa. Sillä sitten pitäisi muka maksaa niin verot kuin energiakin....
Ei jää rahaa kaatopaikkamaksuihin, joten rikkoontuneet kodinkoneet yms roudataan lähimpään metsikköön tai jemmataan kellarille/ullakolle.
Voi sitä onnea ja autuutta, kun joskus on Oikeiden Köyhäilijöiden alueelle ilmaantunut jätelava, johon saa kodinkoneita ja metalliromua jättää ilmaiseksi. Hetkessä on 2 m lavan reunojen yläpuolelle nouseva keko siinä lavalla ja romua alkaa kertyä ympärillekin. Saa kuorma-autokuski purkaa liiat pois ja kuljettaa lopulta kolme kuormaa.... - Anonyymi
Kyllä se kaikki villalevyt siellä eristävät ja hengittävät.
Siellä tapahtuu niin hidasta ja vähäistä kosteuden siirtymisiä, että et saa sinne millään kosteuta, mutta alapohjan paksu eriste "lämmittää aivan varmaan.
Olen rakentanut 3 omaa ja kymmeniä muita vanhoja korjaillut, koskaan en ole ajatellutkaan että tulisi kosteusvaurioita.
Ainoastaan kosteutta voi tulla jos katto jollain lämpötilalla tai olosuhteissa tiputtaa tai vuotaa.
Päällimmäisenä höyrysululliset ,,,,,, kummin päin olisi hyvät.
Puhallusvillaan voi tippua kosteutta tai vuotaa vettä ja sitä et huomaa.- Anonyymi
Levyvilla painaa puhallusvillaa kasaan. Pitäisi olla alla. Lisäeristys voi kääntää kokonaishyödyn negatiiviseksi vaikka todennäköisemmin se on vain turhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569