Tokoin patsas poistettava

Anonyymi

Samoin poistettava vanhalla hautausmaalla olevat venäläisten sotilaiden hautamuistomerkit. Työväentalo saa vielä olla paikallaan mutta seurataan tilannetta.

15

1296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rikos hautarauhan rikkominen!

• Anonyymi

Luut saa jäädä kyltit pois ja Tokoi paalu poistetaan aikaa on kesäkuun alkuun sitten toimimme itse.

• Anonyymi

Antakaa olla. Kommunismi on kuollut aate, jääköön nämä muistoksi yhdestä ihmiskunnan epäonnistuneesta kokeesta, eli sosialismista

• Anonyymi

On täällä kovia poikia Kannuksessa. Leka ja lapio, täältä lähtee. Koittakaa nyt hillitä intoa ne ettei Putin suuntaa pikku paukkua tännekin. No, tuskin Kannukseen aivan ensimmäisenä.

• Anonyymi

Putleria kiinostaa hirviästi jonku Kannuslaisen kommarin patsas.

Mutta sais ton maanpetturin patsaan kyllä kaataa ja laittaa tilalle vaikka Mannerheimin patsas. Tai romaninaisen jonka hameesta pilkottaa tuotteita.

• Anonyymi

Viiden punikin muistokivi pitäisi Kannus-Seuran poistaa heti

• Anonyymi

Poistakoo ne ihte ettei tarvihe täältä eteläpohojanmaalta lähtiä niitä kaatahan.

• Anonyymi

Kaikki leninin kuvatukset poistettu maassamme. Milloin poistuu kannuksen punikki muistomerkit?

• Anonyymi

Terveisä Kannukseen,

Häivyin sieltä 1980 Kotkaan merimieskouluun ja merille. Kotkasta häipyi Lenin patas 2022 syksyllä-

SIinä se Tokoi toljotti kun lähdin vex .

• Anonyymi

Tokio oli sosialisti aikana jolloin kommunistinen ja ateistinen Neuvostoliitto oli vasta syntymässä. Hän oli merkittävä Suomen ja kotiseutunsa Kannuksen ystävä, jonka elämäntyötä arvostamme edelleen.

• Anonyymi

Kannus-Seurastakin tuli punikki seura, kun pystytti viiden muistomerkin.
      Ainut tapa korjata virhe pystyttää valkoisille muistomerkki.

• Anonyymi

Muistomerkki häiritsee viereisissä kerrostaloissa asuvia romaniperheitä. Kyllä patsas on poistettava etnisten syiden seurauksena.

• Anonyymi

Turren patsas tilalle.

• Anonyymi

Kannuksen Kennedyn alias E Ahon patsas sen paikalle. Näköispatsas ja kourassa spermpankin ruplia

• Anonyymi

Helsingisä ehottivat lenininpuiston nimeömkstä uusiksi pitäs onnistua täälläki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe