Onko kokemuksia tai vinkkejä sisustuselementtien teosta kivistä? Akvaariosilikoni kuulemma sopii kivien "liimaamiseen". Kuinka kestävää on? Kauanko pitää antaa kuivua ennen kuin voi laittaa akvaarioon? Onko muuta mitä pitäisi huomioida?
Akvaariosilikoni
4
878
Vastaukset
- Essi
Moi, olen väsäillyt koristekivistä ,luonnonkivistä ja akvaariosilikonista koristeita. Yhtään en oo viel saanu valmiiks, kestää aika kauan kuivuu.
Olis kiva kuulla jos jollain ois ideoita tai vinkkejä: millasista rakennelmista kalat tykkää ja onko jotain varotoimenpiteitä joita tulee ottaa huomioon? Käytän akvaariosilikonia.
Olisko hyvä liottaa valmiita rakennelmia jonkun aikaa akvaariosta otetussa vedessä?- mie vua
ja joillakin ei. Yleensä heillä jotka ovat liimanneet esim. yhden kiven kerrallaan olisi kestänyt paremmin. Ja jos ovat joutuneet lääkkeitä käyttämään, niin on sitten silikonit värjäytyneet olikohan vihreiksi...?
- jupasha
Sellaisen luolan kivistä. Laitoin ihan simona silikonia, että varmasti pysyi. Laitoin rakennelman silloin akvaarioon kun se perustettiin, niin on tukevasti ihan pohjassa asti.
Minulla ei ole kalat mitään huomiota hirmuisesti kiinnittäneet, paitsi partamonni asusti siellä ensin ennen kun löysi juurakon ja jos kala on kipeä niin se on siellä piilossa. Monnit aina imuttelee siitä hökkelistä levää :D
Kivimajat kannattaa ihan lajia ajatellen rakentaa.
Luulen että se 'pari kiveä kerralla' -menetelmä on kaikista paras kestävyyden ja ulkonäön kannalta. - Maalari
Bostikin lasisilikoni 8e tuubi
Itse rakensin oman akvaarion sillä. Elementit ottivat jrjettömän lujaan kiinni ja kuivuminen tapahtui aika nopeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621