niin sitä suuremmaksi kasvaa halu erakoitua jonnekin korpeen.
Oravanpyörä on loppupeleissä aika syvältä, eikä siinä ole mitään voittamisen arvoista palkintoa. Normaalit ihmiset ovat olleet aina orjia, systeemi on vain muuttunut vuosisatojen varrella.
Koko tämä maailma on pahan vallassa. Niin huonoa näytelmää poliitikkojen ym. päättäjien touhu. Luodaan tarkoituksella kaaosta ja sen sisälle uutta järjestystä.
Mitä enemmän maailman menoa seuraa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanos älä muuta
- Anonyymi
Meitä oravanpyörästä poistuneita on jo paljon, media ei vaan ole vielä hokannut.
- Anonyymi
Oikeus voittaa
Hyvyys voittaa
At last
- Anonyymi
Hieman samoilla linjoilla olen.
- Anonyymi
En minä pahuudesta tiedä mutta oravanpyörästä olen ihan valmis hyppäämään pois. Ei jaksa juosta tyhjän perässä samaa kehää enää. Se on iso päätös mutta tekeillä.
- Anonyymi
Minä tein ratkaisun jo vuosia sitten. Otin töistä lopputilin. Möin lähes kaiken pois ja muutin Pohjois-Karjalaan Outokumpuun. Ostin hyvin vaatimattoman tönön 17 000 eurolla. Hyppy tuntemattomaan..
Sain 4kk kuluttua töitä. Osa-aikainen tosin mutta mulle se käy.
Rahaa en tarvitse läheskään niin paljon kuin Espoossa.
Kasvatan pienellä tontillani talven perunat, porkkanat yms.
Ei ikinä enää Etelä-Suomeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein ratkaisun jo vuosia sitten. Otin töistä lopputilin. Möin lähes kaiken pois ja muutin Pohjois-Karjalaan Outokumpuun. Ostin hyvin vaatimattoman tönön 17 000 eurolla. Hyppy tuntemattomaan..
Sain 4kk kuluttua töitä. Osa-aikainen tosin mutta mulle se käy.
Rahaa en tarvitse läheskään niin paljon kuin Espoossa.
Kasvatan pienellä tontillani talven perunat, porkkanat yms.
Ei ikinä enää Etelä-Suomeen.Hieno ja rohkea päätös. Arvostan sitä! Harva uskaltaa vaikka moni siitä haaveilee.
- Anonyymi
Et kerro kuin tarkoituksella jostain ylivuotisesta jäätelötikusta, senkin gille.
Jo kauan aikaa sitten, eipä ennää. Ei ikinä enää..
Haista paska.
Rauhalista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=f0E304_1hG4 - Anonyymi
Se on juuri näin. Ihan hullua ajatella, että kun ja jos eletään vain kerran, niin se kallisarvoinen elämä kuluisi suurimmaksi osaksi töissä ja muissa asioissa joista et saa ns. sielunmuonaa, eri asia toki jos työstään nauttii ja siihenhän pitää pyrkiä, tietyissä määrin toki raha pyörittää maailmaa ja sillä saa tehtyä joitain asioita mistä nauttii, mutta ei se mammona onnelliseksi tee ketään, jos ihmisen sisällä jäytää erilaiset "demonit".
Mutta ihan oikeasti, elämän tarkoitus on olla onnellinen, tehdä hyvää, olla rakkaimpien kanssa. Siinä aikalailla pyhä kolminaisuus. - Anonyymi
Olen miettinyt myös uutta asumismuotoa. Ihan yksin erakkona en kyllä voisi elää. Samanhenkisiä ihmisiä voisi olla lähistöllä. Saattaa olla muuten ainoa asumismuoto piakkoin jossain siellä korvessa, missä voi säilyttää terveytensä ja henkensä.
- Anonyymi
Maalla on mukavaa, ei naapurit irvistele... Mies maalta
- Anonyymi
Hah..ei kaikkialla ole "maalla on mukavaa".
Jos muutat täysin vieraana johonkin todella pieneen syrjäkylään niin ihmiset katsoo sua kieroon ja käyttää tekemisiäsi.
Jos et ole aina mielin kielin niin jäät ulkopuolelle ja siitä ei hyvää seuraa.
Kateuttakin voi esiintyä.
Mieluummin suosittelen muuttamaan pieneen kylään jossa vähintään about 4000-7000 asukasta. Sinne jo voi hieman "kadota". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah..ei kaikkialla ole "maalla on mukavaa".
Jos muutat täysin vieraana johonkin todella pieneen syrjäkylään niin ihmiset katsoo sua kieroon ja käyttää tekemisiäsi.
Jos et ole aina mielin kielin niin jäät ulkopuolelle ja siitä ei hyvää seuraa.
Kateuttakin voi esiintyä.
Mieluummin suosittelen muuttamaan pieneen kylään jossa vähintään about 4000-7000 asukasta. Sinne jo voi hieman "kadota".Paskan marjat
- Anonyymi
Ajattelen ihan samoin. Pitäisi vain löytää sellainen mies joka on valmis lähtemään sinne korpeen.
👩🐱👤 - Anonyymi
Herra numero 1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756471- 1481784
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37938Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97901Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235804- 41799