M-naiselle

Anonyymi

Oon vähän huolissani susta, nainen. Oot jo pitkään viestittänyt väsymystä liialliseen työntekoon ja kotonakin sulla on kai ollut omat ongelmansa. Viestität myös ajoittaista ahdistuneisuutta. Haluan vain kertoa, että merkkaat mulle tosi paljon. Onhan meissä paljon samaa, vai mitä? Kuvio vaan on aika "sopimaton".

75

2322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä hajoan hiljaa ja vajoan, mutta omapa on ongelmani."sopimatonta" on vain se että leikit.

• Anonyymi

Oletko yrittänyt kertoa tuosta huolestasi hänelle? Jos et, niin kokeile.

• Anonyymi

Tollaista ei kannata mennä kertomaan kenellekään

• Anonyymi

Missä hän viestittää näitä?

• Anonyymi

Minuakin alkoi tuo sama asia kiinnostamaan.

• Anonyymi

Kenen viestejä mahdat tulkita. Ei sen silti väliä, kun on kasvoton ihminen, niin se on kasvoton. Tämä M on ihan virkeä, eikä suurempia huolia ole.
      Trollitkin kun tuo omaa pahaaoloansa vain muiden ilmoille, saattaakseen muille ihmisille pahaaoloa. Se on heidän ongelmansa. Oppia ikä kaikki.
      Huolta kannattaa pitää läheisistä trolleista.

• Anonyymi

Hetken päästää tulee viesti ei se sulle ollut. Meni Pohjoi- Karjalaan Marikalle😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetken päästää tulee viesti ei se sulle ollut. Meni Pohjoi- Karjalaan Marikalle😁

Meedio olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meedio olet

Jumalakin on olemassa. Jos antaa suuremman vallan meedioille, kuin Jumalalle, olet sen vallan alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meedio olet

Ei kannata tunkeutua kenenkään yksittäisen ihmisen elämään, kun todellisuudessa et ihmisen elämänhistoriasta tiedä mitään. Ihmisille on annettu erinäisiä lahjoja elämä poluille myös varjeluksia, omanarvontuntoa, rohkeutta ,empatiakykyä. Näitä kannattaa itsekunkin harjoittaa myös minun. Ihminen on aina vajavainen.

• Anonyymi

Ei se sulle ollut, meni Pohjois-karjalaan M naiselle :-)

• Anonyymi

Hyvä niin.

• Anonyymi

Voit tietenkin olla tukena hänelle jos se pohjois-karjalan nainen tarvii apua?

• Anonyymi

Onko teillä yhdistävänä tekijänä sama työpaikka? Sieltähän ne parhaimmat ymmärtäjät aina löytyy ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit tietenkin olla tukena hänelle jos se pohjois-karjalan nainen tarvii apua?

Taitaa apua tarvita enemmän aloittaja.

• Anonyymi

Jaa kelle ei ollut sille tolle mulle sulle vai jollekin muulle..

• Anonyymi

Neulaa heinäsuovasta ja silleen

• Anonyymi

Jos koitan keventää taakkaa niin vastassa on tiuskimista, vähättelyä tai liian jyrkkiä sanoja, avauduin sitten miehelle tai naiselle. Ammattilainenkin melkein nauroi päin näköä olemattomia ongelmiani eikä alkuunkaan ymmärretty toisiamme, en ole varma ymmärtääkö kukaan. Yleensä koitan pitää taakkani omanani mutta nykyään sekin kulissi murenee ja yritin hakea apua.
      Kaikilla on omat taistelunsa, varmaan myös apllä mutta uskon että mitään pahaa ei tapahdu vaikka kertoisit hänelle että hän on sinulle tärkeä. Ilmaisetko huoltasi sanallisesti hänelle on ihan omasta persoonasta kiinni..

• Anonyymi

Ammattilaiselle pitää antaa palautetta juuri siinä paikassa. Kyse ei ole silloin ammattilaisesta vaan pahansuopuudesta. Tehtaalle työhön yksinäiseen nurkkaan.

• Anonyymi

Ehkä on hyvä jos tänne kirjoittelun sijaan olet tukena IRL.

• Anonyymi

Kyllä vain ihmiset varmaan on.

• Anonyymi

Harvemmin kirjoittelen. Korjaan vaan sekasortojuttuja.

• Anonyymi

Miksi hän merkkaa sulle paljon, mitä hän on tehnyt?

• Anonyymi

Ei mitään merkkaa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään merkkaa enää.

Kaikki on siis ohi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on siis ohi?

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Miksi kirjoitit aloituksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään merkkaa enää.

Ei nii, kissat ja koirat merkkailee näin keväällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään merkkaa enää.

Tää oli tärkeä tieto.. kiitos.

• Anonyymi

Heitä nyt hiiteen mies tämä alentuvan sävyinen mielikuvituskirjoittelu, sinä mitään kenenkään asioista tiedä ja toisekseen eikö tämä M-nainen ole yksi niistä vuosien systemaattisen haukkumisen kohteistasi? Yhtäläisyyksien tekeminen on helppoa jos näin haluaa

• Anonyymi

Moni tietää kiusaajaringin täällä, ovat jo vuosia kiusanneet samaa naista ja hänen lasta/lapsia. Lähestymiskieltokaan ei auttanut asiaan.

• Anonyymi

Miksi ei muuta pois? Kuka tuollaista jaksaa?

• Anonyymi

Vähän kuin koulukiusaaja koulussa. Kiusaaja jää kouluun ja kiusattu vaihtaa koulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän kuin koulukiusaaja koulussa. Kiusaaja jää kouluun ja kiusattu vaihtaa koulua.

Näin se menee,kouluissa, työpaikoilla ja palstoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se menee,kouluissa, työpaikoilla ja palstoilla

Itse lähdin myös.. Ei jaksa sellaisia pellejä. Ikävää, että menee väärin päin toki ne asiat.

• Anonyymi

Miksi kuvio on sopimaton?

• Anonyymi

Onko mieskin varattu ja lapsia? Miehen etukirjain? Ovat viestitelleet siis facebookissako? Tietääkö puolisot? Ovat työkavereita? Vai naapureita?
      Iät? Kertokaa meille kaikille, ei tarvitse vain vihjailla!!

• Anonyymi

Mieskin varattu. Mitä jos se onkin oma puolisosi.
        En kuulu teidän näytelmäpiiriinne.

• Anonyymi

Julkinen palsta -> kunnianloukkaussyyte?

• Anonyymi

Mitä selität? Ei täällä oikeasti kukaan tunnista toisiaan, kunhan vaan luullaan tunnistavan.
        Suomi on iso paikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä selität? Ei täällä oikeasti kukaan tunnista toisiaan, kunhan vaan luullaan tunnistavan.
        Suomi on iso paikka

Varovainen kannattaa aina olla kun julkiselle palstalle kirjoittaa. Tästäkin viestiketjusta voi päätellä asioita M- naisen elämästä. Joku/ jotkut voi tunnistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varovainen kannattaa aina olla kun julkiselle palstalle kirjoittaa. Tästäkin viestiketjusta voi päätellä asioita M- naisen elämästä. Joku/ jotkut voi tunnistaa.

Just juu 😂 anna mun nauraa!! Suomessa vaan yksi M-nainen. Älä viitsi olla harhainen

• Anonyymi

Kiitos että välität. Säkin merkitset mulle paljon. Ei ole sopimatonta olla ystäviä.

• Anonyymi

Se mitään välitä. Yrittää esittää empaattista, vaikka oikeesti haluu vaan levittää juoruja.
        Sama ääliö pyörinyt täällä vuosia.

• Anonyymi

Elämäntaparikollisen välittäminen

• Anonyymi

Oletko J-mies?

• Anonyymi

Olenhan minä. Mutta olenko keskustelun aloittaja, sitä en kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenhan minä. Mutta olenko keskustelun aloittaja, sitä en kerro.

Hmm, tämähän on mielenkiintoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ole koska aloittaja on H mies koska Jmiestä ei kiinnosta, kuin se miten hyötyä muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos olenkin juuri se, joksi minua luulet? Mitä siitä seuraisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos olenkin juuri se, joksi minua luulet? Mitä siitä seuraisi?

Ehkä rohkaistuminen ja yhteydenotto, en tiedä. En panisi pahakseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellet! Olette kumpikin varattuja, eikö edes hävetä? Varsin näkyvissä ammateissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko tästä kehkeytyä pieni sivusuhdeviritys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko tästä kehkeytyä pieni sivusuhdeviritys?

Kyllä minä sinulle viritykset näytän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ole koska aloittaja on H mies koska Jmiestä ei kiinnosta, kuin se miten hyötyä muista.

Eikö nämä pellet kaikki yritä jollaintavalla hyötyä muista.

• Anonyymi

Eikö kannattaisi kysyä häneltä itseltään? Tuollainen huolehtiminen ei varmasti tunnu kenestäkään pahalta.

• Anonyymi

Olen masentunut ja uupunut. Asiat ovat huonommin, kuin näytän. On asioita, mille en voi tehdä mitään. On vain kestettävä. Yksi asia olet sinä.

• Anonyymi

Et ole hän ketä mietin. Tuo asia hoituu mainiosti, joten ei aiheuta masennusta.

• Anonyymi

Ota ne lääkkeet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ne lääkkeet!

Ota itse. Millainen ihminen roikkuu provoissa vastaamassa ja mustamaalaamassa?

• Anonyymi

Miksi kirjoitat, jos kerran on sopimatonta.

• Anonyymi

Ja kirjoitusten oikea kohde elää omaa elämäänsä irl, täysin tietämättä, mikä pa#kan jauhanta täällä julkisella palstalla on.
      Tottakai löytyy iso joukko innokkaita palstamammoja kirjoittamaan pitkän törkyketjun. Mutta eikös tämä ole sitä toisen kiusaamista ihan parhaimmasta päästä?

• Anonyymi

Kyllä ne pahimmat kiusaajat ovat yleensä katkeria miehiä.

• Anonyymi

Tai kateellisia juoruämmiä..

• Anonyymi

Hame niille "miehille" pitäisi pukea päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hame niille "miehille" pitäisi pukea päälle.

Kuule tietyissä kulttuureissa ne miehet pukeutuu hameisiin /mekkoihin ihan oma-aloitteisesti, ja se kulttuuri leviää.

• Anonyymi

Näin minäkin tuon näen. Puolikkaita miehiä.

• Anonyymi

Kuka vaan voi olla täällä toisella identiteetillä.
      Kukaan ei voi oikeasti tietää onko naisena esiintyvä vaikka joku keskenkasvuinen teinipoika. Ottakaa yhteyttä irl. Jos haluatte viestinne perille.

• Anonyymi

Toivottavasti tämäkin aloittaja jotenkin ilmaissut oikeasti läsnäolollaan tai viestein kyseiselle henkilölle hänen tärkeyden. Yksinäisyys on nykypäivän paha. Paljon on tärkeiden ihmisten haudoille laskettu seppeleitä tai tulevaisuudessakaan siltä ei voi välttyä. "Olet tärkeä" sanat ei siinä vaiheessa enää kenenkään mieltä lämmitä, eletään tässä ja nyt. Ei eilen eikä huomenna.

• Anonyymi

Olen väsynyt elämään. Töissä liikaa töitä, kotona ei lämpöä t. M nainen

• Anonyymi

Siksi suolle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi suolle!

Siis suksi suolle!

• Anonyymi

Laita mulle WA-viestiä, niin jutellaan. t. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita mulle WA-viestiä, niin jutellaan. t. ap

Laupias samarialainen pelastaa pulasta?

• Anonyymi

Kenen viestejä mahdat lukea?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      80
      2799
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      293
      1610
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1517
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1361
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      401
      1339
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      396
      1273
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1017
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      979
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      854
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      832
    Aihe