Oon vähän huolissani susta, nainen. Oot jo pitkään viestittänyt väsymystä liialliseen työntekoon ja kotonakin sulla on kai ollut omat ongelmansa. Viestität myös ajoittaista ahdistuneisuutta. Haluan vain kertoa, että merkkaat mulle tosi paljon. Onhan meissä paljon samaa, vai mitä? Kuvio vaan on aika "sopimaton".
M-naiselle
75
2322
Vastaukset
- Anonyymi
Mä hajoan hiljaa ja vajoan, mutta omapa on ongelmani."sopimatonta" on vain se että leikit.
- Anonyymi
Oletko yrittänyt kertoa tuosta huolestasi hänelle? Jos et, niin kokeile.
- Anonyymi
Tollaista ei kannata mennä kertomaan kenellekään
- Anonyymi
Missä hän viestittää näitä?
- Anonyymi
Minuakin alkoi tuo sama asia kiinnostamaan.
- Anonyymi
Kenen viestejä mahdat tulkita. Ei sen silti väliä, kun on kasvoton ihminen, niin se on kasvoton. Tämä M on ihan virkeä, eikä suurempia huolia ole.
Trollitkin kun tuo omaa pahaaoloansa vain muiden ilmoille, saattaakseen muille ihmisille pahaaoloa. Se on heidän ongelmansa. Oppia ikä kaikki.
Huolta kannattaa pitää läheisistä trolleista.- Anonyymi
Hetken päästää tulee viesti ei se sulle ollut. Meni Pohjoi- Karjalaan Marikalle😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetken päästää tulee viesti ei se sulle ollut. Meni Pohjoi- Karjalaan Marikalle😁
Meedio olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meedio olet
Jumalakin on olemassa. Jos antaa suuremman vallan meedioille, kuin Jumalalle, olet sen vallan alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meedio olet
Ei kannata tunkeutua kenenkään yksittäisen ihmisen elämään, kun todellisuudessa et ihmisen elämänhistoriasta tiedä mitään. Ihmisille on annettu erinäisiä lahjoja elämä poluille myös varjeluksia, omanarvontuntoa, rohkeutta ,empatiakykyä. Näitä kannattaa itsekunkin harjoittaa myös minun. Ihminen on aina vajavainen.
- Anonyymi
Ei se sulle ollut, meni Pohjois-karjalaan M naiselle :-)
- Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Voit tietenkin olla tukena hänelle jos se pohjois-karjalan nainen tarvii apua?
- Anonyymi
Onko teillä yhdistävänä tekijänä sama työpaikka? Sieltähän ne parhaimmat ymmärtäjät aina löytyy ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit tietenkin olla tukena hänelle jos se pohjois-karjalan nainen tarvii apua?
Taitaa apua tarvita enemmän aloittaja.
- Anonyymi
Jaa kelle ei ollut sille tolle mulle sulle vai jollekin muulle..
- Anonyymi
Neulaa heinäsuovasta ja silleen
- Anonyymi
Jos koitan keventää taakkaa niin vastassa on tiuskimista, vähättelyä tai liian jyrkkiä sanoja, avauduin sitten miehelle tai naiselle. Ammattilainenkin melkein nauroi päin näköä olemattomia ongelmiani eikä alkuunkaan ymmärretty toisiamme, en ole varma ymmärtääkö kukaan. Yleensä koitan pitää taakkani omanani mutta nykyään sekin kulissi murenee ja yritin hakea apua.
Kaikilla on omat taistelunsa, varmaan myös apllä mutta uskon että mitään pahaa ei tapahdu vaikka kertoisit hänelle että hän on sinulle tärkeä. Ilmaisetko huoltasi sanallisesti hänelle on ihan omasta persoonasta kiinni..- Anonyymi
Ammattilaiselle pitää antaa palautetta juuri siinä paikassa. Kyse ei ole silloin ammattilaisesta vaan pahansuopuudesta. Tehtaalle työhön yksinäiseen nurkkaan.
- Anonyymi
Ehkä on hyvä jos tänne kirjoittelun sijaan olet tukena IRL.
- Anonyymi
Kyllä vain ihmiset varmaan on.
- Anonyymi
Harvemmin kirjoittelen. Korjaan vaan sekasortojuttuja.
- Anonyymi
Miksi hän merkkaa sulle paljon, mitä hän on tehnyt?
- Anonyymi
Ei mitään merkkaa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään merkkaa enää.
Kaikki on siis ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on siis ohi?
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Miksi kirjoitit aloituksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään merkkaa enää.
Ei nii, kissat ja koirat merkkailee näin keväällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään merkkaa enää.
Tää oli tärkeä tieto.. kiitos.
- Anonyymi
Heitä nyt hiiteen mies tämä alentuvan sävyinen mielikuvituskirjoittelu, sinä mitään kenenkään asioista tiedä ja toisekseen eikö tämä M-nainen ole yksi niistä vuosien systemaattisen haukkumisen kohteistasi? Yhtäläisyyksien tekeminen on helppoa jos näin haluaa
- Anonyymi
Moni tietää kiusaajaringin täällä, ovat jo vuosia kiusanneet samaa naista ja hänen lasta/lapsia. Lähestymiskieltokaan ei auttanut asiaan.
- Anonyymi
Miksi ei muuta pois? Kuka tuollaista jaksaa?
- Anonyymi
Vähän kuin koulukiusaaja koulussa. Kiusaaja jää kouluun ja kiusattu vaihtaa koulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kuin koulukiusaaja koulussa. Kiusaaja jää kouluun ja kiusattu vaihtaa koulua.
Näin se menee,kouluissa, työpaikoilla ja palstoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee,kouluissa, työpaikoilla ja palstoilla
Itse lähdin myös.. Ei jaksa sellaisia pellejä. Ikävää, että menee väärin päin toki ne asiat.
- Anonyymi
Miksi kuvio on sopimaton?
- Anonyymi
Onko mieskin varattu ja lapsia? Miehen etukirjain? Ovat viestitelleet siis facebookissako? Tietääkö puolisot? Ovat työkavereita? Vai naapureita?
Iät? Kertokaa meille kaikille, ei tarvitse vain vihjailla!!- Anonyymi
Mieskin varattu. Mitä jos se onkin oma puolisosi.
En kuulu teidän näytelmäpiiriinne.
- Anonyymi
Julkinen palsta -> kunnianloukkaussyyte?
- Anonyymi
Mitä selität? Ei täällä oikeasti kukaan tunnista toisiaan, kunhan vaan luullaan tunnistavan.
Suomi on iso paikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä selität? Ei täällä oikeasti kukaan tunnista toisiaan, kunhan vaan luullaan tunnistavan.
Suomi on iso paikkaVarovainen kannattaa aina olla kun julkiselle palstalle kirjoittaa. Tästäkin viestiketjusta voi päätellä asioita M- naisen elämästä. Joku/ jotkut voi tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varovainen kannattaa aina olla kun julkiselle palstalle kirjoittaa. Tästäkin viestiketjusta voi päätellä asioita M- naisen elämästä. Joku/ jotkut voi tunnistaa.
Just juu 😂 anna mun nauraa!! Suomessa vaan yksi M-nainen. Älä viitsi olla harhainen
- Anonyymi
Kiitos että välität. Säkin merkitset mulle paljon. Ei ole sopimatonta olla ystäviä.
- Anonyymi
Se mitään välitä. Yrittää esittää empaattista, vaikka oikeesti haluu vaan levittää juoruja.
Sama ääliö pyörinyt täällä vuosia.
- Anonyymi
Elämäntaparikollisen välittäminen
- Anonyymi
Oletko J-mies?
- Anonyymi
Olenhan minä. Mutta olenko keskustelun aloittaja, sitä en kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan minä. Mutta olenko keskustelun aloittaja, sitä en kerro.
Hmm, tämähän on mielenkiintoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole koska aloittaja on H mies koska Jmiestä ei kiinnosta, kuin se miten hyötyä muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos olenkin juuri se, joksi minua luulet? Mitä siitä seuraisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos olenkin juuri se, joksi minua luulet? Mitä siitä seuraisi?
Ehkä rohkaistuminen ja yhteydenotto, en tiedä. En panisi pahakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellet! Olette kumpikin varattuja, eikö edes hävetä? Varsin näkyvissä ammateissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko tästä kehkeytyä pieni sivusuhdeviritys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko tästä kehkeytyä pieni sivusuhdeviritys?
Kyllä minä sinulle viritykset näytän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole koska aloittaja on H mies koska Jmiestä ei kiinnosta, kuin se miten hyötyä muista.
Eikö nämä pellet kaikki yritä jollaintavalla hyötyä muista.
- Anonyymi
Eikö kannattaisi kysyä häneltä itseltään? Tuollainen huolehtiminen ei varmasti tunnu kenestäkään pahalta.
- Anonyymi
Olen masentunut ja uupunut. Asiat ovat huonommin, kuin näytän. On asioita, mille en voi tehdä mitään. On vain kestettävä. Yksi asia olet sinä.
- Anonyymi
Et ole hän ketä mietin. Tuo asia hoituu mainiosti, joten ei aiheuta masennusta.
- Anonyymi
Ota ne lääkkeet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ne lääkkeet!
Ota itse. Millainen ihminen roikkuu provoissa vastaamassa ja mustamaalaamassa?
- Anonyymi
Miksi kirjoitat, jos kerran on sopimatonta.
- Anonyymi
Ja kirjoitusten oikea kohde elää omaa elämäänsä irl, täysin tietämättä, mikä pa#kan jauhanta täällä julkisella palstalla on.
Tottakai löytyy iso joukko innokkaita palstamammoja kirjoittamaan pitkän törkyketjun. Mutta eikös tämä ole sitä toisen kiusaamista ihan parhaimmasta päästä? - Anonyymi
Kyllä ne pahimmat kiusaajat ovat yleensä katkeria miehiä.
- Anonyymi
Tai kateellisia juoruämmiä..
- Anonyymi
Hame niille "miehille" pitäisi pukea päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hame niille "miehille" pitäisi pukea päälle.
Kuule tietyissä kulttuureissa ne miehet pukeutuu hameisiin /mekkoihin ihan oma-aloitteisesti, ja se kulttuuri leviää.
- Anonyymi
Näin minäkin tuon näen. Puolikkaita miehiä.
- Anonyymi
Kuka vaan voi olla täällä toisella identiteetillä.
Kukaan ei voi oikeasti tietää onko naisena esiintyvä vaikka joku keskenkasvuinen teinipoika. Ottakaa yhteyttä irl. Jos haluatte viestinne perille. - Anonyymi
Toivottavasti tämäkin aloittaja jotenkin ilmaissut oikeasti läsnäolollaan tai viestein kyseiselle henkilölle hänen tärkeyden. Yksinäisyys on nykypäivän paha. Paljon on tärkeiden ihmisten haudoille laskettu seppeleitä tai tulevaisuudessakaan siltä ei voi välttyä. "Olet tärkeä" sanat ei siinä vaiheessa enää kenenkään mieltä lämmitä, eletään tässä ja nyt. Ei eilen eikä huomenna.
- Anonyymi
Olen väsynyt elämään. Töissä liikaa töitä, kotona ei lämpöä t. M nainen
- Anonyymi
Siksi suolle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi suolle!
Siis suksi suolle!
- Anonyymi
Laita mulle WA-viestiä, niin jutellaan. t. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita mulle WA-viestiä, niin jutellaan. t. ap
Laupias samarialainen pelastaa pulasta?
- Anonyymi
Kenen viestejä mahdat lukea?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832