ajatusteni ja sydämeni asukki!!! Rakastan Sinua niin paljon, että et osaa kuvitellakaan sitä. 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Lähden töihin❣ 😘
Hyvää yötä ja unta...
5
72
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä työ alkaa puolen yön aikaan😇🤭
- Anonyymi
Tiiäkkö, mitä eroo on sulla ja Embolla?
Vastaus: Embo, siis tää paprupala, jolla ruskeetareikää pyyhitään, voi olla jopa 3-kertainen! 🤣 - Anonyymi
Hämärähommat ja kuutamourakointi! Eh-heh-heeeeeeeeeeeeeeeeee...😘
- Anonyymi
Oletko sinä mies enää töissä vai jäitkö jo eläkkeelle, ps Älä suutu
- Anonyymi
Kuules, rakkaani S, jos olet niin, minulla on vielä pitkä aika eläkkeelle. Ei kannata nyt hakemukseen edes 1. kirjainta "väkästellä". Niin tietysti sillä edellytyksellä, että säilyy terveenä. Ole siis huoleti! Toki eläkkeelle aina pääsee, jos haluaa, kun aikanaan on osannut miettiä asioita fiksusti. Mutta minä olen enemmän tekijämiehiä kuin "sluibaaja", kuten varmasti joskus olet huomannut.
Söin tuossa justiin terveellisestikin, kun ajattelin, että tykkäisit siitä. Olisitpa ollut seurana niin olisin syönyt Sinua, luontoihmeen kaimaseni, jälkiruuaksi antaumuksella!!! Nyt joutui vain tyytymään lasilliseen Vichyä loistavan bataattikeiton jälkeen.
Sinähän olet kasvisyöjä - ainakin jouluaterian valitsit kerran kasvisvaihtoehtona?
Mukavaa illanjatkoa! Olet rakas ja tärkeä mulle, Sinä S:ni!!! 💕
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1427321Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1625202Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753864KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa63373Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,293335Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.132934Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122921Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni752774Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,652364Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1002217