Kauanko mies

Anonyymi

Voi himoita yhtä naista? Monta vuotta?

70

2807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alle kolme vuotta jos asia ei etene, ihastuneilla siten.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikka loppuun saakka jos rakastaa. Jotkut vaan jää mieleen pysyvästi.

    • Anonyymi

      💘-käpynen aiheuttaa loputtoman eli ikuisen himon häneen... ainakin mulla!!!

      (Mies oon ja Naiselle menee)

    • Anonyymi

      Yli kymmenen vuotta näköjään.

    • Anonyymi

      AENA

    • Anonyymi

      Itsellä jo 6 vuotta.

    • Anonyymi

      Montako vuotta olet himoinnut jo?

      • Anonyymi

        15 vuotta mä häntä himosin sitten nähtiin kääntymässä musta limousin, joka hänet vei pois eikä ajajaa nähnyt kukaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15 vuotta mä häntä himosin sitten nähtiin kääntymässä musta limousin, joka hänet vei pois eikä ajajaa nähnyt kukaan..

        Aika pitkä aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pitkä aika

        Voi olla 24 myös, jos asuu Alicen naapurissa. Eri


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihanaa musiikkia; herkkää ja kaunista. Rakkaus antaa elinvoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa musiikkia; herkkää ja kaunista. Rakkaus antaa elinvoimaa.

        Ja edelleen kk jälkeen on ihanaa musiikkia.


      • Anonyymi

        *pyrsk* ! ! ! !! !!!*


        anteeksi.

        En odottanut kuuta täältä löytyvän :)


    • Anonyymi

      Voi himoita vaikka koko elämänsä.

    • Anonyymi

      Niin kauan kuin on toivoa 🙏

    • Anonyymi

      Osalla se himo loppuu siihen paikkaan kun pääsee lakanoihin. Syytä tähän en tiedä.

      • Anonyymi

        Toiset hakee vain kokemuksia, ei sitoutumisia, koska huomannut ettei kyvyt riitä muuhun. Itse en hae edes kokemuksia.


    • Anonyymi

      Hohhoijaa, kunpa, ihmiskunnalle, tulisi, viisautta ja älykkyyttä, joten, tiedettä, ja, 20 vuotta, sitten, kaikki, jo, hyvin, jo, onneksi, on,

    • Ainakin niin kauan kuin tatti kohoaa, varmasti voi himoita naista tai naisia, varmaan sen jälkeenkin, kun eipä mies siitä kuitenkaan muuksi muutu.

      Mutta himo on (vain) himoa, sitten on se toinen, että haluaa tiettyä naista (ns. omakseen, kumppanikseen). Kaksi täysin eri asiaa vaikka käskynkkää kulkevatkin.

      • Anonyymi

        Miten nuo kaksi voi erottaa toisistaan? Pelkkä himo on ainakin lyhyempi kestoltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuo kaksi voi erottaa toisistaan? Pelkkä himo on ainakin lyhyempi kestoltaan.

        No omassa mielessä se ero selkeä.
        Himon kohdalla huomaan himoitsevani sitä naista, mutten löydä sellaista suurta mielenkiintoa seksiä pidemmälle, ei tule sellaista "haluan kaiken muunkin" fiilistä. Ja halu on sitten se, missä tuo himokin on vahva, mutta jos itseään tutkailee niin yllättyy kun huomaa, että se onkin toissijaista... Haluaa sen ihmisen kaikkinensa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No omassa mielessä se ero selkeä.
        Himon kohdalla huomaan himoitsevani sitä naista, mutten löydä sellaista suurta mielenkiintoa seksiä pidemmälle, ei tule sellaista "haluan kaiken muunkin" fiilistä. Ja halu on sitten se, missä tuo himokin on vahva, mutta jos itseään tutkailee niin yllättyy kun huomaa, että se onkin toissijaista... Haluaa sen ihmisen kaikkinensa.

        Joskushan on myös niin että tietää ettei se toinenkaan oikein ole kiinnostunut ja voisi saada paremmanelu epävarmuus ja defenssit sanoo emmä tuota halua...ajatuksena vain tämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskushan on myös niin että tietää ettei se toinenkaan oikein ole kiinnostunut ja voisi saada paremmanelu epävarmuus ja defenssit sanoo emmä tuota halua...ajatuksena vain tämä.

        Ehkäpä, en tiedä. Itsellä kyllä muistikuvien mukaan sekä himo että halu ovat asioita, joita ei kiinnosta juurikaan se, kiinnostaako sitä toista. Jos ei kiinnosta, niin ok, mutta himoan tai haluan sitten itsekseni, toista asialla häiritsemättä, kunnes aikanaan ne himot/halut lakkaavat.


      • Anonyymi

        Mistä ton asian sitte erottaa kumpaa se on himoa vai oikeeta tykkäystä toiseen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ton asian sitte erottaa kumpaa se on himoa vai oikeeta tykkäystä toiseen..

        Se oli tuossa hieman aiemmin eroteltuna minun näkökulmastani.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se oli tuossa hieman aiemmin eroteltuna minun näkökulmastani.

        Voiko siihen luottaa että mies katselee pitempään ja tutustuu.Tarkoitan ettei pyydä treffeille heti.Seksiä jos vailla ilmaisis sen nopeemmin.Naisesta tuntuu et tykkääkö oikeesti ku mitään ei tapahdu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko siihen luottaa että mies katselee pitempään ja tutustuu.Tarkoitan ettei pyydä treffeille heti.Seksiä jos vailla ilmaisis sen nopeemmin.Naisesta tuntuu et tykkääkö oikeesti ku mitään ei tapahdu.

        En tiedä voiko siihen luottaa, edustan vain yhtä miesoletettua... Kyllä itse aikani katselen ja tutustun, pyydän aikanaan treffeillekin jos tuntuma on sellainen.
        Nainen voi myös ottaa aloitteen itselleen, ei tarvitse odotella ylettömän pitkään...


    • Anonyymi

      Himoita ja rakastaa on kaksi eri asiaa aloittaja!

    • Anonyymi

      Max 1,5 v

    • Anonyymi

      Kunnes pyörtyy.

    • Anonyymi

      Kyllikkiä himoitsen että lenssaa :)

    • Anonyymi

      Tuohon on vastauksia yhtä monta kuin mitä miehiä on maailmassa.

      • Anonyymi

        Näinhän se on.. yksi himoitsee joka päivä eri naista ja toinen vain yhtä koko elämänsä.


    • Anonyymi

      Monia monia vuosia, jopa vuosikymmeniä

      • Anonyymi

        Näin on kulta.


    • Anonyymi

      Riippuu mitä sillä himolla tarkoitetaan. Esimerkiksi rikosuutisoinnissa perhesurmia tai entisen tai nykyisen kumppanin surmaa on kuvattu termillä intohimorikos. En kyllä ymmärrä lyyrisyyttä ellei jopa romantisointia tässä yhtään. Termin vakiintuminen tulee varmaan lausuntojen antajaosapuolelta.

      • Anonyymi

        Miten liittyy aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy aiheeseen?

        No kai täällä muutkin saa tunnelmoida, vapaan sanan kanava


      • Anonyymi

        Eihän kuvata noin!


    • Anonyymi

      Voi mennä montakin vuotta tuntemuksen kanssa, jos kokee toisen itselleen mieleiseksi. Mielikuvan merkitys on suuri. Omanlaisia pettymyksiä ja epäonnistumisia tulee kaikille.

      • Anonyymi

        Sama ap mies, eikö tääl muut kirjoittele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ap mies, eikö tääl muut kirjoittele!

        Ei juurikaan muut, sen aloitukset on kyllä naurettavan helppo tunnistaa


    • Anonyymi

      Niin kauan kunnes selviää, että hän onkin jonkun toisen oma.

      • Anonyymi

        Ei kukaan ole kenenkään toisen oma. Tavarat on, ei ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole kenenkään toisen oma. Tavarat on, ei ihmiset.

        Allekirjoitan tämän.


    • Anonyymi

      Himoitseminen on niin vahva termi, etten katso himoitsevani ketään naista.

    • Anonyymi

      Se on rakkautta jo kun himo kestää yli vuosikymmenen...

    • Anonyymi

      Zero?

    • Anonyymi

      Ei niitä kannata laskea.

    • Anonyymi

      Noin 100.

    • Anonyymi

      Yli 4 vuotta menny j a mikään ei muutu. Jatkuu ja jatkuu.

      • Anonyymi

        Joo ei se noilla vuosilla enää lopu. T. Kokemusta


    • Anonyymi

      Pikkuhiljaa yhdeksän vuotta. Kun tutustuin häneen lähemmin ihmisenä, niin siitä lähti ja jatkuu vaan.

    • Koko loppu elämän.

    • Anonyymi

      Himoita on huono sana, rakastaa parempi. 10 vuotta ainakin. m>n

      • Anonyymi

        Ai minuako noin kauan oot rakastanut? 🤔🙂🙃 Arvaapa kui paljo oisin eilis iltanakin lanketa suhun... mutta kun et tulli linjoille ja se ketä esitit chätissä... nii vaikka tunsin kemisn välillämme en voinut...kun en tiennyt varmaksi ettå oletko se sinä.


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!! Himoita sana on hieman harhaanjohtava, oikea termi on intohimo. Kyse on siis muusta kun karkkihimosta tai leipomusten tuoksuista syntyvästä mieliteosta. Kyse on lihallisesta, ihmistenvälisestä intohimosta, joka syntyy kahden toisistaan hyvin paljon tykkäävän miehen ja naisen välille. Intohimo on se joka yhdistää tiukimmin ihmiset toisiinsa, suhteen kesto ja laatu on täysin kiinni sen voimakkuudesta. Intohimo on merkillinen side, joidenkin välille se syntyy, ja vaikka toiset pitävät paljonkin toisistaan, jää intohimo kuin oven taakse odottelemaan. Intohimo ei lakkaa koskaan, se pysyy jossain muodossa aina miehen ja naisen välillä, päästyään syntymään, se voi vain vahvistua. Eli yksi nainen voi olla miehen ajatuksien ja unelmien kohde koko elämänsä ajan, vaikka tapaamiset eivät pitempi aikaiseen romanssiin ole johtaneetkaan. Kyse on siis suhteen yhdestä tärkeästä palasesta, loput palaset parit kokoavat keskenään ja rakentavat mieleisessä kokonaisuuden.
      https://youtu.be/kuE063Jmmpo

      • Anonyymi

        Tässähän tämä oli hyvin sanottuna. ;)


      • Anonyymi

        Eli jos tuo intohimo on molemmilla toisiinsa se kuljettaa suhdetta eteenpäin.Tota olen funteerannut paljon sillä eihän suhteeseen pelkkä kaveri kelpaa.


    • Anonyymi

      Oman kokemuksen perusteella uskon ikuiseen himontäyteiseen ja kokonaiseen rakkauteen. Omani kesti melkein 20 vuotta, ennen kuin puolison jatkuvaksi vittuiluksi muuttunut käytös kiusasi rakkauden lähes kuoliaaksi.

      Jos molemmat rakastavat ja osoittavat sen toisilleen, hellivät ja näyttävät halunsa toisilleen, mä uskon ihmisen rakkauden kestävän helposti koko iän!

    • Anonyymi

      Mä oon himoinnut T-naista 44 vuotta, eikä hellitä.

      • Anonyymi

        Eli aika nuoresta iästä asti..? Mikä on kun et ole T-naisen kanssa yhdessä?


    • Anonyymi

      Nähdäkseni intohimoa ei ole olemassa kuin hetkittäin ja vaihtuvaan kohteeseen.

    • Anonyymi

      Koko mun elämä

    • Anonyymi

      Olen himoinnut yhtä naista jo 20 vuotta.

      • Anonyymi

        Mä yhtä miestä saman, ja mikä parasta, noin 30 sekunnissa kun silloin aikoinaan näin sen ekan kerran olin ihan että aha! Nyt olen sitten taas nähnyt yks kaks ja aivan kuutamolla. Eli joo, olen himoinnut, pitempään, ja heti välittömästi.


    • Anonyymi

      Rakkaus on sellaista, että siihen kuuluu myös intohimo ja se ei helposti katoa.

    • Anonyymi

      Tuskin siinä aikarajaa on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe