Lomakuvat! Susanna Laine ja Petri Nygård Italiassa - Vappu Pimiältä vaimo-heitto: "Kun waiffista..."

Susanna Laine ja Petri Nygård ovat yhdessä lomamatkalla Italiassa Garda-järvellä. Matkajalka vipattaa, sillä alkuvuodesta käytiin Dubaissa. Pariskunnan neljän tähden hotelli on tehty vanhasta luostarista.

Katso lomakuvat ja lue Vappu Pimiän napakka heitto:
https://www.suomi24.fi/viihde/lomakuvat-susanna-laine-ja-petri-nygard-italiassa-vappu-pimialta-vaimo-heitto-kun-waiffista?s24

28

8593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      muu jalka ei sit toimikkaan.

    • Anonyymi

      räppäri itse oli sanonut ettei vehje toimi niin mitäs sin siinä urputat , ei toimi niin ei toimi.

    • Anonyymi

      Luostarissa onkin kiinalaisinmunkkeja jotka heheheh ..

    • Anonyymi

      Itse asiassa olen suuresti helpottunut, kun Susanna lopultakin esiintyy jonkun miehen kanssa, romanttisissa merkeissä.
      Olen jo muutaman vuoden ollut mielessäni täysin vakuuttunut, että Susanne on lesbo. Elelee jossakin hyvin salassa pidetyssä suhteessa jonkun naisen kanssa.

      On aina suuri ilouutinen kuulla, että joku Susannan näköinen vaalea ihanuus on saatu pelastettua takaisin heteronaisten puolelle. Jos sopivasti nuo kaksi lyö nyt viisaita päitänsä yhteen, niin Susanna voi vielä pyöräyttää soman tyttölapsen tähän maailmaan.-

      • Anonyymi

        Kyllä Susannasta kuulee tällaisia juttuja mielellään ,että mieskin on kuvioissa mukana. Susanna on tyylikäs ja viehättävä nainen. Lesbot tietysti jahtaa , josko pääsisi iholle ja voisi työntää Suannan pään haarojensa väliin , vaikka tanssilattialla.


    • Anonyymi

      Mihin toi Laine noita hiuksiaan keräilee? Mutta onko se jossain suhteessa Nygårdin kanssa? Jos meinaa on, niin sitten on vielä tyhmempi kuin luulin, Nygårdille pelkkä puheenmuodostus tuottaa ongelmia, kun ei päässä ole kuin hattu.
      Silloin kyllä irtoaa, kun kirjoitta ala-arvoisen joutaa tekstiä ja opettelee sen ulkoa.

      • Anonyymi

        En uskonutkaan, että Suomessa on näin yksinkertaisia kirjoittajia. Hivenen nolostuttaa ylityhmien puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskonutkaan, että Suomessa on näin yksinkertaisia kirjoittajia. Hivenen nolostuttaa ylityhmien puolesta.

        samat sanat kirjoittajan puolesta, onko kirjoittajilla kaikki kotona ????En itse kehtais kirjoittaa noin ala-arvoista !!! Tsemppiä vaan Susannalle ja yhtävälleen ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskonutkaan, että Suomessa on näin yksinkertaisia kirjoittajia. Hivenen nolostuttaa ylityhmien puolesta.

        Sinä et tajua hienovireistä sarkastista kielikuvaa. "Vesa ei tajuu".


    • Anonyymi

      Kyllä tuon Susannan kanssa sänky leikkejä harrastaisin ilolla.
      Varmasti on sängyssä notkea kisuli.... hhrrrrr... mmrrrr.... hhhrrrr... 😛😍🥰

    • Anonyymi

      Ihanaa lomaa rakastuneille…
      Kateelliset ei kestä toisen onnea.

    • Anonyymi

      itse kukin tilaa näitä juttuja..onko se jo sit ns..sairaus..hyym

    • Anonyymi

      Netti kiusattu kysyi lähtisikö,joku rahoittamaan todella koskettava laulu.Tarvitsee säveltäjä levy- yhtiöt eivät lähde tähän mukaan.Olisiko jollain bändillä kiinnostaa tämä.Yhteystiedot saat sukulaisilta.

    • Anonyymi

      Pimiä pimittää jotai..

      • Anonyymi

        minäkin olen parhaillaan Gardalla.Aamupäivällä vähäistä sadetta,nyt kirkastuu,17 astetta.


    • Anonyymi

      Olen aina ajatellut, että Susanna Laine on Suomen kauneimpia naisia. Miks ihmeessä se on TUON helvetin idiootin kanssa???? Saisi ihan kenet vaan.

      • Anonyymi

        On hyvä että on vähän erilaisia kokemuksia ja osaa valita sitten sen oikean , kun aikoo vakiintua. Olen mies ja minullakin oli naisseuraa , joiden seurassa viihdyin ja olivat hyvin elämässä onnistuneita ja työssä käyviä naisia, mutta silti kuulin usein "lopettakaa jo, ette te sovi toisillenne" Ongelma olikin ulkopuolisten --ei meidän . Sanoisin teille "laumanvartijoille "ei pidä omaa tyhjyyttänne suunnata toisten elämään.


      • Anonyymi

        Mitä hän näkee tuossa räppärissä?


    • Anonyymi

      Miksi naiset harrastaa julkkis suhteita. Ei susanna laine mene koskaan naimisiin tuon muusikon kanssa. Ovat yhdessä vähän aikaa ja sitten eroavat.

    • Anonyymi

      Susanna oli yöllä garda järven rannalla kuullut räppiä ja alkanut äkki heiluttaan täkkiä ja eikä ollut käyttänyt näkki räp räp reva oli räpättänyt mustat oli painananeet metrisellä jormalla vuoretellen ,nyygäy vieressä katellut räp räp uii uuiik cheeh cheekk

      • Anonyymi

        chee räååäi ol herännyt ja heti pyllistänyt keo et 6 kertaa uppos iso me anuksenn .. joo jou ou


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe