Konewerstas

Anonyymi

Onko kukaan käyny Konewerstaalla asiakkaana, onko minkälaiset ruoat, kaffeleivät, hintataso? Äitienpäivälounas ja pullakahvit tällä viikolla ovat ainakin edullisia. Ihmettelen , että ei Itukassa oo vielä ollu juttua paikasta ollenkaan. Miten lie menny vappuna avajaiset?

40

4033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksi kertaa käyty, vain niiden perusteella vaikea sanoa lopullista mielipidettä.
      Kelvollista, mutta ehkä hintaan nähden hieman laadukkaampaa ja / tai useampi vaihtoehto lounaspöydässä olisi toivottavaa.
      Jos jää vain vain lihapulla - uunimakkaralinjalle, niin ei jatkoon...

    • Anonyymi

      30.4,2022 Avajaiset paikalla Kaupunkijuna Veturi ja Paloauto ja Makkaraa ja Hattaraa Vappuaattona

    • Anonyymi

      Ei ole käyty eikä kyllä aiota käydäkkään....Nesteen sotkut vielä muistissa niin tuskin uudessa paikassa sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Mikä se pieni juna on mikä oli paikan edessä pari viikkoa sitten?

      • Anonyymi

        savpkon hallitus


      • Anonyymi

        Mikä se pieni juna on mikä oli paikan edessä pari viikkoa sitten? Niko ja Pasi Pekkonen ja Janne Kupiainen Tekee Junalle Maalaa Eri Väriksi Otti Pois Tuurin Maílokset ja Miljoona Tivoli Teksit Pois Laitaa Tilalle Savonlinnan Teksit ja Mailokset ja Värikset


    • Anonyymi

      Menetti lypsyniemi monta asiakasta omistajan vaihdon myötä, taattua nesteen tasoa. Tais olla hiljaista avajaisissa kun täällä haettava mainostusta. Nyt voi Terokin laittaa kaikki mainosprovot tänne.

      • Anonyymi

        Lypsyniemi oli lounaspaikkana ok. Käytiin siellä n. 1 x vko, kun näin oltiin päätetty. Siis päätetty, että kerran viikossa lounaalla muualla kuin kotona.
        Lypsyniemi oli hyvä, miten lie seuraaja?
        T: eläkeläispariskunta


      • Anonyymi

        Nyt täytyy kysyä, että kuka on Tero?
        Ja olen siis aloittaja, eikä miulla ole osaa eikä arpaa tähän kyseiseen puljuun. Enkä oo siellä vielä käynyt, enkä kyllä tiedä tulenko ees käymäänkään. Lounasruoat ei ainakaan tähän asti ole paljoa houkutelleet.
        Mutta se täytyy taas todeta, että onhan se vähän outoa, että avatusta ravintolasta ei oo vieläkään ollut Itukassa juttua, vaikka muuten tuntuu jutut olevan vähissä. Päätoimittajakin kun kyttää jutun aiheita ja haastateltavia fb:n puskaradiossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy kysyä, että kuka on Tero?
        Ja olen siis aloittaja, eikä miulla ole osaa eikä arpaa tähän kyseiseen puljuun. Enkä oo siellä vielä käynyt, enkä kyllä tiedä tulenko ees käymäänkään. Lounasruoat ei ainakaan tähän asti ole paljoa houkutelleet.
        Mutta se täytyy taas todeta, että onhan se vähän outoa, että avatusta ravintolasta ei oo vieläkään ollut Itukassa juttua, vaikka muuten tuntuu jutut olevan vähissä. Päätoimittajakin kun kyttää jutun aiheita ja haastateltavia fb:n puskaradiossa...

        Tero on yksi Pekkosten veljeskatraan jäsen.
        Tero on ihan hyvä tyyppi, mutta harmillisesti kaksi muuta on vielä fiksumpia.


    • Anonyymi

      Laitetaan tänne, koska ei maksa mitään.

      • Anonyymi

        Laitetaan vaan.


    • Anonyymi

      "Konewerstaasta" mennään ostamaan trasselia ja muttereita! Ei sinne kukaan mene ruokaa etsimään.

      Aina kun Savossa on "W" nimessä menen automaattisesti ohi....

      • Anonyymi

        W niinkuin wilunki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W niinkuin wilunki

        Milloin aukee Pekkosen ja Kupiaisten Oma Vohvelikeidas Kyrönniemelle Savonlinnaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin aukee Pekkosen ja Kupiaisten Oma Vohvelikeidas Kyrönniemelle Savonlinnaan

        Milloin Aukee Hawanna Summer Ravintola Avataan Toukokuussa 2022 Avajaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Aukee Hawanna Summer Ravintola Avataan Toukokuussa 2022 Avajaiset

        Hawanna Terassiravintola Olavinlinnan kupeeseen avataan keväällä


    • Anonyymi

      "Milloin aukee Pekkosen ja Kupiaisten Oma Vohvelikeidas Kyrönniemelle Savonlinnaan"

      Tarkoitat kai "Wohweli Keidas" ?

      • Anonyymi

        Millon aukee jätevesien lasku suoraan maaperään näillä herroilla? Unohtu ko ikään kuin muuta?


    • Anonyymi

      Ravintola Hawanna Aukee Kevällä 2022 Avajaiset Olavinlinnan Luona

    • Anonyymi

      Olen käynyt muutaman kerran syömässä, eikä ole mitään valittamista.

    • Anonyymi

      Olen käynyt muutaman kerran lounasaikaan. Näyttää olevan suosittu lounaspaikka, jonka asiakaskunta on hyvin löytänyt. Hyvää ruokaa ja palvelua paikassa.

      • Anonyymi

        Ai on hyvät ruoat ja palvelu?


      • Anonyymi

        Pakkohan se on siellä syödä jos ei andriztilaiset halua eväitä kantaa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on hyvät ruoat ja palvelu?

        Kerran käynyt syömässä ja totesin että muualta saa parempaa.


    • Anonyymi

      VPM Cafe ostaa Entisen Nesten Mertalan Savonlinnaan piti tulla yksi ABC lisää?

    • Anonyymi

      Beats Club Pieksämäki avaa ovensa kesään 2022 mennessä.

    • Anonyymi

      Pasi Reinikainen Ostaa Ravintola Konewertaksen Keittiön ja Takapihan Varaston Kokonaan

    • Anonyymi

      Surkeeta, mutta kyllä nuo lounaat meille moukille kelpaa. Kehno on kyllä meidän asiakkaiden vaatimustasokin...

    • Anonyymi

      En ole käynyt enkä aio käydäkään,vanhat meriitit on sellaiset,että ne ei kannusta menemään ko omistajan paikkoihin.

    • Anonyymi

      Savonlinnan Pääskylahdessa Avataan Lauantaina Perheen Pienimmille Leikkipaikka Pikkuwerstas kahvila-Ravintola Konewerstaan Yhteyteen.

      • Anonyymi

        Miloin Ajaa Punainen Kaupunkijuna Veturi Savonlinnassa 2023


    • Anonyymi

      Kuka "nero" antaa Konewerstas" nimen ravintolalle??!!

      • Anonyymi

        Sama, jonka jokaisen konsernin kuppilassa on kirjain W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, jonka jokaisen konsernin kuppilassa on kirjain W.

        🚅🚅🚅🚅🚅🚅🚅


    • Anonyymi

      Tullut ikävä Lypsyniemen ravintolaa... Werstaassa en enää käy, kymmenkunta kokeilua riitti.

    • Anonyymi

      Vai ei "akselirasvassa" paistetut munkit ja pihvit kelpaa :-)

    • Anonyymi

      Tupla w:sta tullee mieleen Wärtsilä WHT Hietalahti telakka Hesassa.

    • Anonyymi

      Minulle taas WTF....

      "Äitienpäivälounas ja pullakahvit tällä viikolla ovat ainakin edullisia. "

      Kuka vie rakkaan mammansa "Konewerstaaseen" !?

      • Anonyymi

        Aika moni vie Absillekin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe