Koraanin opetus

Anonyymi

Koraanin tarkoitus on opettaa ihmisiä taistelemaan niin että he eivät jäisi demonien/demonismin ja vääryyden orjiksi ja että he oppisivat taistelemaan demonismia vastaan, ei tappamaan uskovia eikä ketään ihmistä. Tuo taistelu henkivaltoja vastaan on Koraanin tärkein oppi.
Kun ihmiset ovat lopulta käyneet läpi nämä taistelut ja muutokset, vaikka he ovatkin monesti erehtyneet ja pitäneet ystäviä vihollisinaan, he tietävät että totuuden puolesta ja myös että kaikilla ihmisillä on vapaus ja oma tahto, on taisteltava.

19

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä näistä valtaajista paistaa heti se rähinä läpi mitä ovat
      - nää on täysiä siipeilijöitä kaikki euroopassa,
      - tastelkoot sitten sisuksisaan miten tykkäävät kiveen kumaruksineen

    • Anonyymi

      Kaikissa euroopan maissa kelkat on ruvennut tätä sakkia vasten kääntymään
      - ei järkevien ihmisten tätä porukaa tarvii sietää

    • Anonyymi

      Näitten lupaukset eikä teot ole mitenkään palansissa
      - en koskaan tule näitä päästämään pakeileni niinkuin en näiten sörseleihin satu

    • Anonyymi

      Aabrahamin pojasta Iisakista sanottiin että "Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on kaikkien veljiensä niskassa."

      Eikö Gabriel sitten opettanut Muhammedia taistelemaan, ei kristinuskon tavalla, vaan omalla tavallaan?

      • Anonyymi

        Aabrahamin pojasta Ismaelista sanottiiin...


      • Anonyymi

        Aabrahamin poika Ismael syntyi myöhemmin 1800-luvulla mormonikirkon perustajan Joseph Smithin veljenä Don Carlosina eikä hän ollut tuolloin muslimi vaikka voisi luulla että hän olisi Islamin kannattaja mitä hän ei ollut..


    • Anonyymi

      Se rupee teillä oleen puntit vähis suomen valtauksessa, tästälähin rupee tuleen vasten mitä tarvitsettekin röyhkeyksissänne, menkääs vain sotkemaan omia kultuureitanne tavoillanne.

    • Anonyymi

      Kaikki kainin merkityt on vailla henkistä syvyyttä, kivi riittää silloin turvaksi.

    • Anonyymi

      2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. ( tämä on henkilökohtaisuutta )

      141"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. 2Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? 3Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. 4Ja mihin minä menen — tien sinne te tiedätte."
      5Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" 6Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. 7Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
      8Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme". 9Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? 10Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. 11Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

      MITEN TÄMÄ HENKILÖKOTAISUUS OLISI JOSTAIN JÄRESTELMISTÄ RIIPUVAINEN EIKÄ MITÄÄN KUMARRUKSIA KAIPAA.
      - sisäinen henkinen kaikkeus elämä

    • Anonyymi

      Takaa ristikon kaksi katsoa käki, toinen lokaa, toinen tähtiä näki.

      Maailmamme on sellainen kuin olemme sen itse rakentaneet, itse luoneet. Olet siiven kärjestä siivenkärkeen omien ajatustesi tulos, sanottiin lokki Joonatalle. Toinen näkee maailman pahana toinen hyvänä.

      Viisaat sanovat ettei maailma ole hyvä eikä paha. Maailmassa kaikki on järjestyksessä. Ainoa paikka missä on epäjärjestystä on meidän tajuntamme.

      Se kun alkaa järjestymään niin maailmakin muuttuu paratiisilliseksi, ihanaksi paikaksi elää, ja saamme tehdä työtä tässä eedenin puutarhassamme, niin sisäisessä kuin ulkoisessakin.

    • Anonyymi

      Raamatussa on elämän tarkoitus.

    • Anonyymi

      Koraani on ratkaisu, johdatus, evankeliumi, varoitus yms. Joka toimii käytännön tasolla kyeten muuttamaan ihmisen. Mutta joidenkin Islam on pahaa kun taas joidenkin hyvää.

      Valtava on islamin aarteisto hengellinen. Se on vähintään viidesosa eli 20 % koko maailman edistysvoimasta. Sosiologinen anti yhteiskunnalle on vähintään yhtä merkittävä kuin Kristuksen psykologinen anti.

      Hieno uskonto!

      • Anonyymi

        Kaikkein karmein vailla todellisuutta valein huuhaineen, tämä on täysin valtausmenetelmä ja kaikin hyvän tasapuolisuuden tuhooja.


      • Anonyymi

        Vai pitäs uskonnon olla vielä hieno - vailla elämän todellisuutta iankaikkisuutta.


    • Anonyymi

      Aatelkaas mikä lausahdus ja mitä tällä tarkoitetaan,
      - siinä ilmoitetaan kaikki ja koko ikuisuus
      Pudotin tämän tuosta yhhäältä tähän edikseen nähtäville

      2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. ( tämä on henkilökohtaisuutta )

      • Anonyymi

        HALUATKO ELÄÄ KAIKEUDEN KODISSA IKUISUUTTA

        On tämä kaikkeus VEKKULI VÄÄRÄLEUKA - MITEN OLEMUS ON IKUISTA LUOJAN LUOMAA


    • Anonyymi

      Eihän kaikeuden kainilaisuuttakaan pidä hävittää, elikkä ei saa hävittää - jotka sitä osaasa vetävät, tässä on elämässä vain pidetävä oltava selvä raja - jottei kainilaisuus tule vallitsevaksi maata kiertäessään.

      • Anonyymi

        Kain ja Aapel

        Kain on maallisuuta millä on merki
        Aapel on henkisyys jota ei voi merkitä

        Aapel ihusuudessaan on Kainen pyöriteltävissä
        Apel on JUMALAN KUVAINEN LAMPURI

        Kaini on vain raatolinen maan kiertäjä ja tämä ei itestään mitään pysty LUOMAAN
        KUOLLUT ON KUIN IKÄÄN KIVILÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kain ja Aapel

        Kain on maallisuuta millä on merki
        Aapel on henkisyys jota ei voi merkitä

        Aapel ihusuudessaan on Kainen pyöriteltävissä
        Apel on JUMALAN KUVAINEN LAMPURI

        Kaini on vain raatolinen maan kiertäjä ja tämä ei itestään mitään pysty LUOMAAN
        KUOLLUT ON KUIN IKÄÄN KIVILÄ

        Ja vielä KOSKAAN NÄMÄ EIVÄT TULE SEKAANTUMAAN YHDEKSI VAAN AINA NÄILLÄ ON LUOJAN LUOMA RAJA JA SE PITÄÄ IKUISESTI Elikkä Kain Aapel

        Toinen JÄÄ ja toinen jatkaa TÄMÄ ON IKUINEN LAKI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe