Poistuvat viestit

Anonyymi

Hauskaa kuinka määrätty viestiketju katoaa. Kyseisellä opettajilla on nyt aikaa ilmoitella ylläpidolla kun sai kenkää. Oikeudenkäyntiä odotellessa.
Katsotaan kuinka kauan tämän viestin poistoon menee aikaa.

32

2612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain se julkisen mollaamisen rajakin menee

      • Anonyymi

        Eihän kukaan nimellä ole puhunut. Eikös täällä eräs parturi teloitettu täydellisesti tovi sitten.


    • Anonyymi

      Kännistä ambulanssikuskia saa maalittaa mutta kähmivää opettajaa ei 🥱

    • Anonyymi

      No voihan porsse mitä syylistämistä täälä taas o. Toiselt viettiin työmaa alta. Uus rehtori taitaa olla paska vanhaa verrattuna.

      • Anonyymi

        Ei, vaan hiton hyvä. Tuollasta käytöstä ei olis saanu sallia edellisetkään reksit. Onneks joku sentään pisti pisteen touhulle, vaikkakin aivan liian myöhään. Pointsit nykyiselle reksille, että uskalsi puuttua ja laittaa äijän pihalle! Kyllä opettajan kuuluu käyttäytyä asiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan hiton hyvä. Tuollasta käytöstä ei olis saanu sallia edellisetkään reksit. Onneks joku sentään pisti pisteen touhulle, vaikkakin aivan liian myöhään. Pointsit nykyiselle reksille, että uskalsi puuttua ja laittaa äijän pihalle! Kyllä opettajan kuuluu käyttäytyä asiallisesti.

        Silloinhan kyseessä on virkavelvollisuuden rikkominen kaikilta jotka olleet asiasta tietoisia. Ellei näissäkin joku vanhenemisaika? Aikuisten kuuluu suojella lapsia, jokaisen vastuullisen aikuisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan hiton hyvä. Tuollasta käytöstä ei olis saanu sallia edellisetkään reksit. Onneks joku sentään pisti pisteen touhulle, vaikkakin aivan liian myöhään. Pointsit nykyiselle reksille, että uskalsi puuttua ja laittaa äijän pihalle! Kyllä opettajan kuuluu käyttäytyä asiallisesti.

        Tarkalleen ei mulla henkilökohtaisesti tietoa, mistä syystä lopulta pihalle heitettiin, mutta jo kauan sitten olisi ollut siihen perusteltuja syitä. Suojatyöpaikassa, kun helposti korostuu ihmisen kaikkivoipaisuuskuvitelmat siitä, ettei normi-ihmisten säännöt ja velvollisuudet koske itseä. Sitä on ollut ja on liikkeellä aika paljon.

        Vaikea sanoa, miksi aikoinaan myös muutamien muiden opettajien "persoonallisia" ominaisuuksia katsottiin läpi sormien liian pitkään tai syyt saattoivat olla monitahoisia, mutta on hyvä, että räikeimpiin tapauksiin puututaan herkemmin nykypäivänä.


      • Anonyymi

        Uusi rehtori taitaa olla ammattitaitoinen ja elää tässä päivässä!


    • Anonyymi

      Oikeus voittaa!! Vielä rehtori ja sivistys johtaja myös pää pölkylle kun ovat vuosia tätä limanuljaskaa suojelleet!!
      Kyselkääs isukit tyttäriltänne ovatko joutuneen häirinnän kohteeksi.

      • Anonyymi

        Opetettiinko biologiaa kädestä pitäen?


      • Anonyymi

        Onneksi nykyään ei enää opetustoimessa liiemmin suojatyöpaikkoja löydy ja hyvä niin. Toista oli minun kouluaikoina.


      • Anonyymi

        Onko nää potkut syineen ollut jossain lehdessä?


      • Anonyymi

        Virkavirhettäkö meinaat? Opettajilla ja sen koulutuksen omaavilla ja sitä työtä tekevillä on kyllä ammattinsakin puolesta tietyt velvollisuudet.
        Kuten on jokaisella vastuullisella aikuisella. Tai pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nää potkut syineen ollut jossain lehdessä?

        Ei - toistaiseksi. Mutta yläastetta jo yli 20v sitten käyneet tietää, mitä siellä on tapahtunut. Liian pitkään on saanut ko. opettaja hääräillä rauhassa, kun kukaan ei ole puuttunut. Oppilaita ei uskottu silloin. Ne jutut on vanhentuneet toki, mutta onneksi sentään nykypäivänä yläasteikäiset tietää oikeutensa ja aikuisten käytöksen rajat ja nostaa näitä väärinkäytöksiä esille. Mutta eiköhän niistä lehdissäkin vielä kirjoitella, jos opettaja joutuu vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei - toistaiseksi. Mutta yläastetta jo yli 20v sitten käyneet tietää, mitä siellä on tapahtunut. Liian pitkään on saanut ko. opettaja hääräillä rauhassa, kun kukaan ei ole puuttunut. Oppilaita ei uskottu silloin. Ne jutut on vanhentuneet toki, mutta onneksi sentään nykypäivänä yläasteikäiset tietää oikeutensa ja aikuisten käytöksen rajat ja nostaa näitä väärinkäytöksiä esille. Mutta eiköhän niistä lehdissäkin vielä kirjoitella, jos opettaja joutuu vastuuseen.

        Siltä pohjalta vaan kysyin, kun taannoin eräs opettaja sieltä potkittiin pois ja lynkattiin valtakunnallisestikin sen vuoksi, että oli maininnut wilma-viesteissä myös koronarokotteiden toisestakin puolesta, mutta asiallisesti kuitenkin.

        Ei mee tasan nallekarkit. Tässäkään kohdin. Taidan tietää syynkin, miksi ja ihan vaan intuitiolla, mutta ääneen en tohdi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä pohjalta vaan kysyin, kun taannoin eräs opettaja sieltä potkittiin pois ja lynkattiin valtakunnallisestikin sen vuoksi, että oli maininnut wilma-viesteissä myös koronarokotteiden toisestakin puolesta, mutta asiallisesti kuitenkin.

        Ei mee tasan nallekarkit. Tässäkään kohdin. Taidan tietää syynkin, miksi ja ihan vaan intuitiolla, mutta ääneen en tohdi sanoa.

        Opettaja irtisanoutui kyllä itse ja todistettavasti jakeli disinformaatiota.
        En lähtis yhdenvertaistamaan seksuaalista häirintää alaikäisiä eli lapsia kohtaan ja höpölöpön levittämistä. Rikoksia täysin erilaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettaja irtisanoutui kyllä itse ja todistettavasti jakeli disinformaatiota.
        En lähtis yhdenvertaistamaan seksuaalista häirintää alaikäisiä eli lapsia kohtaan ja höpölöpön levittämistä. Rikoksia täysin erilaiset.

        Toisinaan tulee tilanteita, jolloin on työntekijänä pakotettu itse irtisanoutumaan.

        Sitähän yritin sanoa. Näitä ei voi verrata keskenään ja vain toinen on tehnyt rikoksen. Arvaa kumpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan tulee tilanteita, jolloin on työntekijänä pakotettu itse irtisanoutumaan.

        Sitähän yritin sanoa. Näitä ei voi verrata keskenään ja vain toinen on tehnyt rikoksen. Arvaa kumpi?

        Korjaus - tai oletettavasti näin. Syytön on niin pitkään kuin syylliseksi todistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan tulee tilanteita, jolloin on työntekijänä pakotettu itse irtisanoutumaan.

        Sitähän yritin sanoa. Näitä ei voi verrata keskenään ja vain toinen on tehnyt rikoksen. Arvaa kumpi?

        Hohhoijaa. Seliseli. Sarkasmikin on taitolaji.
        Uhriutuminen on vähän tylsää kun on itse mokannut niin että joko lähdet itse tai laitetaan lähtemään. Virkavelvollisuus a sen noudattaminen koskee disinformaatiotakin.
        Kukaan kunnan töissä oleva ei saa valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä pohjalta vaan kysyin, kun taannoin eräs opettaja sieltä potkittiin pois ja lynkattiin valtakunnallisestikin sen vuoksi, että oli maininnut wilma-viesteissä myös koronarokotteiden toisestakin puolesta, mutta asiallisesti kuitenkin.

        Ei mee tasan nallekarkit. Tässäkään kohdin. Taidan tietää syynkin, miksi ja ihan vaan intuitiolla, mutta ääneen en tohdi sanoa.

        Julkisen hallinnon virkailija ei saa valehdella tai antaa harhaanjohtavaa tietoa hallinnon suoraan tai välillisesti tarjoamista palveluista. Jos virkailija näin toimii niin hän syyllistyy hyvän hallintotavan vastaiseen toimintaan sekä mahdollisesti myös vakavaan virkavirheesseen jos vääristävän tiedon antaminen voidaan todeta jatkuvaksi ja sellaiseksi että viranhaltian voidaan olettaa tietävänsä valehtelevansa tai antavansa väärää tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Seliseli. Sarkasmikin on taitolaji.
        Uhriutuminen on vähän tylsää kun on itse mokannut niin että joko lähdet itse tai laitetaan lähtemään. Virkavelvollisuus a sen noudattaminen koskee disinformaatiotakin.
        Kukaan kunnan töissä oleva ei saa valehdella.

        Entäpä ne kaikki, jotka eivät ole tietoisia omista valeistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisen hallinnon virkailija ei saa valehdella tai antaa harhaanjohtavaa tietoa hallinnon suoraan tai välillisesti tarjoamista palveluista. Jos virkailija näin toimii niin hän syyllistyy hyvän hallintotavan vastaiseen toimintaan sekä mahdollisesti myös vakavaan virkavirheesseen jos vääristävän tiedon antaminen voidaan todeta jatkuvaksi ja sellaiseksi että viranhaltian voidaan olettaa tietävänsä valehtelevansa tai antavansa väärää tietoa.

        Valitettavasti tämä kyseinen opettaja taisi olla oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nää potkut syineen ollut jossain lehdessä?

        Ihmettelen myös ettei missään ole ollut mitään. Yleensä on epäilystäkin revitty otsikoita. Mites tää juttu nyt oikein sitten mennyt oikeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tämä kyseinen opettaja taisi olla oikeassa.

        Mee pois. Siitä on jo olemassa keskustelu. Öyhötä siellä agendaas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee pois. Siitä on jo olemassa keskustelu. Öyhötä siellä agendaas.

        Ei mulla mitään agendaa ole. Koronakeissi meni vaan loppujenlopuksi persiilleen ja se halutaan vaieta kuoliaaksi, koska kasvojen säilytys. Kaikkihan sen jo tietää, paitsi ehkä Kokemäkiläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen myös ettei missään ole ollut mitään. Yleensä on epäilystäkin revitty otsikoita. Mites tää juttu nyt oikein sitten mennyt oikeasti?

        Mietin kanssa samaa. Onko lopulta ollut ja mitä. Median vaikeneminenkin kielii yleensä siitä, ettei ole mitään perustetta julkaisuun tai ne ovat vähäiset ja/tai toteen näyttämättömät. Ehkä keissi on kaikessa hiljaisuudessa sulkeutunut *arvaus vailla tietoa*.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin kanssa samaa. Onko lopulta ollut ja mitä. Median vaikeneminenkin kielii yleensä siitä, ettei ole mitään perustetta julkaisuun tai ne ovat vähäiset ja/tai toteen näyttämättömät. Ehkä keissi on kaikessa hiljaisuudessa sulkeutunut *arvaus vailla tietoa*.

        Se olisi kyllä perus kokemäkeläistä touhua. Valtaosa syyllistyy kunnianloukkaukseen kun ei ymmärretä ettei ihmisistä saa puhua ihan mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi kyllä perus kokemäkeläistä touhua. Valtaosa syyllistyy kunnianloukkaukseen kun ei ymmärretä ettei ihmisistä saa puhua ihan mitä vaan.

        Aina levittäessäsi tuttavillesi "omaa näkemystäsi" asioista, syyllistyt kunnianloukkaukseen ja varsinkin, jos kokemallasi vääryydellä ei ole mitään tosipohjaa tai silminnäkijöitä.
        Systemaattiset maineeenpilaamiskampanjat ovat persoonallisuushäiriöisten ihmisten touhua. Itse olen joutunut tällaisen uhriksi. Nyt minua vihaavat täysin tuntemattomat ihmiset, jotka eivät tunne minua enkä minä heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina levittäessäsi tuttavillesi "omaa näkemystäsi" asioista, syyllistyt kunnianloukkaukseen ja varsinkin, jos kokemallasi vääryydellä ei ole mitään tosipohjaa tai silminnäkijöitä.
        Systemaattiset maineeenpilaamiskampanjat ovat persoonallisuushäiriöisten ihmisten touhua. Itse olen joutunut tällaisen uhriksi. Nyt minua vihaavat täysin tuntemattomat ihmiset, jotka eivät tunne minua enkä minä heitä.

        Toi on muuten niin totta. Harvoin kukaan tulee tosiaan ajatelleeksi huhupuheiden levittämisen olevan myös kunnianloukkaus. Tähän sopiikin hyvin se, että jos joku kertoo tai on kertomassa sulle jotain toisen selän takana, kannattaa tällaiselta ihmiseltä kysyä ainakin nämä, eli:
        - onko asia varmasti täysin totta?
        -miksi juuri minun pitäisi kuulla asia ja mitä hyötyä siitä minulle on?
        -miten kertoja hyötyy siitä, että levittää asiaa eteenpäin?
        Ainakin nämä.

        Selvää on, että on ollut olemassa perusteet, miksi työntekijä irtisanottu, mutta se, ovatko ne olleet juridisesti oikeat ja onko ollut liioiteltu hätäratkaisu (eli menty helpoimman kautta), selvittää sen oikeus. Ilman muuta oikeuteen kannattaa työntekijänkin viedä tällaiset, jos/kun vääryyttä tapahtunut. Jokatapauksessa tuomioistuin on näitä juttuja varten, ei mikään kollektiivinen oikeudenistunto, jossa useimmiten mennään täysin metsään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on muuten niin totta. Harvoin kukaan tulee tosiaan ajatelleeksi huhupuheiden levittämisen olevan myös kunnianloukkaus. Tähän sopiikin hyvin se, että jos joku kertoo tai on kertomassa sulle jotain toisen selän takana, kannattaa tällaiselta ihmiseltä kysyä ainakin nämä, eli:
        - onko asia varmasti täysin totta?
        -miksi juuri minun pitäisi kuulla asia ja mitä hyötyä siitä minulle on?
        -miten kertoja hyötyy siitä, että levittää asiaa eteenpäin?
        Ainakin nämä.

        Selvää on, että on ollut olemassa perusteet, miksi työntekijä irtisanottu, mutta se, ovatko ne olleet juridisesti oikeat ja onko ollut liioiteltu hätäratkaisu (eli menty helpoimman kautta), selvittää sen oikeus. Ilman muuta oikeuteen kannattaa työntekijänkin viedä tällaiset, jos/kun vääryyttä tapahtunut. Jokatapauksessa tuomioistuin on näitä juttuja varten, ei mikään kollektiivinen oikeudenistunto, jossa useimmiten mennään täysin metsään.

        Kokemäjellä asuu enimmäkseen tolloja älkää haukkuko toisianne ootte samanlaisia.


    • Anonyymi

      Vetäkää handuun.

      • Anonyymi

        😘 toki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe