Laivalle seuraa etsii mies

Anonyymi

Siis hakusessa olisi seuraa tukholmasta 18.5 iltalaivalle turkuun.
Siis seuraksi, iltaa istumaan, syömään, jne. Huomaa että tämä ei ole
seksiseuran haku vaan todellakin mukavaa juttu ja ajanviettoseuraa haen.
Hakee asiallinen,pitkä,hoikahko rento yksin matkustava mies.
Samoin 26-27.5 turusta tukholmaan.
Jos kiinnostaa niin heitä vaikka prepaidinummerilla tai jotain tai kehitetään joku yhteys.

21

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Linkkejä en kilkkaile. Yleensä löydän seuraa muilla keinoilla.
        Jos joku nainen on matkalla kyseiseen aikaan ja kaipaa asiallista seuraa niin tavataan laivalla.
        Yht tiedoiksi kelpaa kik, säpö
        Linkit höpö sivustoille jää roskis tasolle.
        Enkä ole myöskään Ostamassa mitään palveluita.


      • Anonyymi

        EN tarvitse ostella mitään seuralaisia. Niitä on herrasmiehille aina tulossa mukaan.


      • Anonyymi

        Suomalainen mies ei näköjään ymmärrä lukemaansa.
        Mutta ei haittaa. Löysin jo joten miehet voivat jatkaa halujensa tyydyttämistä jossain muualla


      • Anonyymi

        Nyt on sit lähetetty kik ja säpöä maailmalle. Katsotaas montako vastausta niihin tulee.
        Kyllä mä tiedän että täältä ei sitä matkaseuraa kovin helpolla löydy mutta löytyy kyllä eristä toisista paikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sit lähetetty kik ja säpöä maailmalle. Katsotaas montako vastausta niihin tulee.
        Kyllä mä tiedän että täältä ei sitä matkaseuraa kovin helpolla löydy mutta löytyy kyllä eristä toisista paikoista.

        Mielellään lisää yhteystietoja kiitos! Mieluiten naispuolisilta fiksuilta ihmisiltä. juntit voi mennä vaikka rannalle kokoontumaan.


    • Anonyymi

      Hei lassi raumalta
      vietimme erään reissun aika tiiviisti yhdessä ja en ole saanut sua mielestäni!!olisi kiva vaan tietää mitä kuuluu????terv. vanhempi sisko salosta

    • Anonyymi

      Eipä täällä mittään ollut. Mut sitä osasin odottaakkin. Seuraa kyllä löytyi. Muualta.
      Juntit jatkakoot täällä. mä meen viihtyyn kivan seuran kanssa .

    • Anonyymi

      En oikein tiedä kuuluisko tää tänne(ei vissiin) mut kirjotanpa kuitenkin.
      tulin vain hiljattain ajatelleeksi juttua tätä,koska tapauksen vuosipäivä oli hiljattain.
      tammikuu 2021, Tallinkin risteilyllä koko perheen voimin mutta silti ei perheessään voi koko aikaa roikkua sillä vanhemmatkin haluavat vähän vapaata.
      ja niimpä paluu matkan iltana, kun vanhemmat olivat lähteneet baariin vähän hummailemaan kello 9 tylsistyin kuoliaaksi hytissä kitisevien siskojen ja sikamaisen veljen kanssa niimpä läksin hitusen kiertelemään niitä paikkoja jotka olivat laivalla jo tulleet tutuiksi sekä katsastamaan olisiko rahapeistä ropissut yhtään kolikoita siinä aallokossa.
      Ja sitten se tapahti. koska en ollut nähnyt käytävällä ketään olin kyyristynyt silkkaa uteliaisuuttani katsomaan olisiko niitä rahoja tippunut. yllättäen tunsin kuinka olkapääni päälle laskeutui käsi. oletin, että siinä on vain joku perheeni jäsen niimpä en paljon noteerannut kättä, mutta aina kun ravistelin sen pois, tyyppi laittoi sen yhä uudestaan ja tajusin että takanani oli joku aivan tuntematon tyyppi.
      käännyin tietenkin lähteäkseni ja samalla hetkellä kun käännyin se tyyppi hipas luultavasti tahallaan rintojani. en välittänyt siitä sillä hetkellä ja kävelin pois, mutta vähän ajan kuluttua vilkaisin taakseni näin samaisen tyypin seraavan minua. pelkäsin ja lähdin juoksemaan ja vilkaistuani näin hänen örveltävän kännissä jotain ja koventavan myös askeliaan, onnekseni kuitenkin olin häntä nopeampi niin, että ehdin juosta hissiin turvaan.
      kun hissi saapui kerrokseeni, en ollut uskoa näkemääni sillä tyyppi oli kapuamassa portaita ylös. niimpä juoksin hyttiini turvaan.
      perheelleni en ole sanonut tästä sanaakaan ja vain paras ystäväni on kuullut tämän minulta mutta yleensä heitämme vain huulta siitä että kroppani taitaa olla känniläisten mieleen( saman kaltaisia tapauksia on osunut kohdalleni useita) mutta hän ei tiedä tämän jutun ahdistavan minua, enkä viitsi särke hänen illuusiotaan fyysisesti ja henkisesti vahvasta ystävästään.
      niin siitä vaan että tää ei varmaan tänne kuulu ku ei tässä tän vakavampaa, mut jonneki oli pakko päästä purkamaan ahdistusta.
      olin tapahtuma hetkellä viisitoista eli myönnän että olen täällä luvattomasti mutta tämä on ainoa palsta mihin kuvittelin kertovan tarinani sillä vaikka en ole varma luulisin tämän olevan jonkin asteista seksuaalista häirintää ja tietääkseni sille ei ole erikseen omaa palstaa.

      • Anonyymi

        Noita tuollaisia tyyppejä on todella paljon. korvien välissä lyö niillä tyhjää. m. 53


    • Anonyymi

      Äijät voi suosiolla suksia homppelipalstalle missä on sopivaa seuraa. Ei näköjään mee millään jakeluun että Minä haen ainoastaan NAISESTA SEURAA. Tyypillisiä suomalaisi a juntteja jotka vielä osittain esiintyy naisina. Oootte aika raukkoja ja puutteessa. Minä en ole puutteessa enkä etsi seksiseuraa. MENIKÖ PÖLVÄSTEILLE JAKELUUN TÄLLÄ KERTAA?

    • Anonyymi

      Ketään NAISTA Glorylla nyt vailla mukavaa seuraa. ?

      • Anonyymi

        Löytyihän kyllä. Kannattaa reissata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyihän kyllä. Kannattaa reissata.

        Pelimielle tuo on "vain" valintakysymys. Ja seuralaiselle onnen auvo.


    • Anonyymi

      Huippureissu upean naisen kanssa taas.

    • Anonyymi

      Nykynaiset ovat huono valinta kumppaniksi, ainakin nyrkkisääntönä jonka ehkä muutama poikkeus vahvistaa.

      Pääsyynä ei kuitenkaan ole löysä seksuaalinen moraali, vaan lähes täydellinen sitoutumiskyvin ja pitkäjänteisyyden puute, sekä kadonnut todellisuustaju.

      Elämä on yhtä bailausta ja biletystä, kun avioliitto alkaa ensimmäisenä arkipäivänä kyllästyttämään niin paskat nakataan Jumalan edessä tehdystä lupauksesta ja lähdetään takaisin bailaamaan.

      Voi aikoja, voi tapoja. Roomakin oli ennen luhistumistaan täynnä tällaista rappiota.

    • Anonyymi

      ASOssa nautit elämästä vailla huolen häivää, antaa hintojen nousta tai laskea-ei huolta. Asuminen on edullista, rahaa jää mukavaan elämään, mekin ostimme vähän ajetun uudenkarhean Skoda-farkun, pääsiäisenä menemme Ruotsinristeilylle ja kesällä lähdemme Bulgariaan koko perhe. Tähän ei asuntovelallisena pysty.

    • Anonyymi

      Kaipaisin asiallisia ajatuksia seuraavaan... Olen puutteessa elävä, pitkään avioliitossa elänyt nainen, lapsiakin on. Mutta vaikka minulla seksuaalisia haluja olisi, miestäni ei enää seksi kiinnosta kuin max kerran kuukaudessa. Ja tämä harmittaa minua =(. Hän kyllä tiedostaa tarpeeni ja on lähtenyt sille linjalle että voisin hakea seksin muualta kunhan se on vain seksiä. Loukkaannuin suuresti, asiaa mietittyäni hän toisaalta on hyvin avarakatseinen kun näkee miten seksin puute nakertaa välejämme. Onko kokemusta seksin hausta muualta ja parisuhteen toimivuudesta siinä ohessa. Eli jos esim. kerran pari kuukausittain harrastaisi seksiä jonkun muun kanssa. Muuten liittomme hyvä! Selkoa ajatuksiini kaipaan...

    • Anonyymi

      Lähet laivalle ja tutustut siellä keski-ikäiseen rouvaan ja ilman ihmeempiä suostutteluja rouva on reva levällään ja persepystyssä lopun matkaa. Sovitte että voisihan tätä jatkaakin mutta ihan ilman ihmeempiä sitoumuksia.

      Rouva tietysti vannottaa sulle että ei saa kertoo sen ukolle kun heidän suhteensa on ihan ok. Vaihdatte kumminkin sähköposti osoitteet ja matkan jälkeen lentää ehdotuksia kumpaankin suuntaan...
      Satut suostumaan kiimaiseen hotelli pano ehdotukseen ja tapaatte hotellilla/mökillä/rouvan kotana mutta itse asiassa sessio on pettymys kun muija antaumuksellisen imutuksen ja muutaman panon jälkeen toteaa että haluaisi ruveta viettämään enempi aikaa kanssasi (romanttinen päivä silloin tällöin) eli selkeesti alkaa sitoutua... No ihan vaan tipauttaaksesi rouvan maan pinnalle pistät ehdoksi että jos rouva romantiikkaa kaipaa niin saa narttu myös toteuttaa sun fantasiasi ja olla tottelevainen orjasi ja ottaa mukisematta kyrpääsi missä sä haluut ja mihin sä haluut ilman rajoja...

      Ei muuten mutta kun mulle tota on sattunu jo kolme kertaa ja joka kerta on ollut tosi vaikee päästä rouvista eroon kun niitä tuntuu todella kiihottavan suunnattomasti toi alistumis leikki. Kaikki rouvat on ollut ihan mukavan näköisiä perheen äitejä (lapset 4-18 vuotiaita) jotka ainakin omien sanojensa mukaan ei halua tuhota suhdettaan.

      Itseäni on alkanut kiinnostaa psykologia moisen käyttäytymisen takana.. kaksi nartuistani jopa tietävät etteivät ole ainoita joita käytän hyväkseni. Kolmannelle aion asian kertoa kuvien kera seuraavalla koulutus sessiolla.

      Riippumatta siitä mitä mä pyydän niin nää nartut pyrkii yleensä tekeen pilkulleen niinkuin toivon, jos ei muuten niin sitten lisäten kommentin: okei mutta ethän ikinä kerro mun miehelle...

      Yksi jopa halusi valita anaaliseksin itselleen rangaistukseksi asioista joita ei pystynyt mun toivomusten mukaan järjestemään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe