Sanoisin että euroshopperin halpisjuusto. Hajuton, mauton mutta silti osa kutsuu sitä juustoksi. Samoin on Dacian kanssa. Jotkut vaan kutsuu Daciaa autoksi 😀
Mikä juusto kuvastaa uutta Daciaa
23
91
Vastaukset
- Anonyymi
Dacia, Renault ja Tesla. Huonoimmat merkit tänä päivänä.
- Anonyymi
Daciassa on varmasti omat hyvätkin puolensa
- Anonyymi
Ostavathan ihmiset Toyotaakin joka olisi vertailussa kaukana tuosta Euroshopperista noin vertailtuna.
- Anonyymi
Tojohan on edellä euroshopperi racia laatua? Dacia on selvästi joku mauton euroshopperi niin mauton ja yhdentekevä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojohan on edellä euroshopperi racia laatua? Dacia on selvästi joku mauton euroshopperi niin mauton ja yhdentekevä
Väärin Dacia voitti Yariksen tämän vuoden talviautovertailussa.
Harmittaaks!
- Anonyymi
Sinihomejuusto ainakin muistuttaa VW. n peltejä ,,ja sen sukulaisia Audia ja Skodaa !!
- Anonyymi
Mulla tulee mieleen enemmän dacia ja ranskikset siis ei grilliltä
- Anonyymi
Sinihomejuusto on arvostettua ja parempien ihmisten juustoa, noloa vai mitä?
- Anonyymi
Polar palajuusto muistuttaa Toyotan peltejä !!1
- Anonyymi
Polar on kallista juustoa siksi sitä käytetäänkin tarvittaessa laatuautojen peltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polar on kallista juustoa siksi sitä käytetäänkin tarvittaessa laatuautojen peltiin.
Polar on kallista juustoa siksi sitä käytetäänkin .....Reikineen !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on isoimmat reiät, hihii, menit halpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polar on kallista juustoa siksi sitä käytetäänkin tarvittaessa laatuautojen peltiin........Niin oli jo 70 luvulla japseissa, kun lehtijousipakka ei halunnut olla takana siellä oikeassa paikassa auton alla niin ne tulla tupsahtivat välillä takakonttiin reikäjuuston läpi yllättämään auton omistajaa !!!
- Anonyymi
Heti tulee mieleen euroshopperin juusto niinkuin dacia ja kaikki halvat ranskikset. Ei mitää makua
- Anonyymi
Hyi Santeri kun ruma kulkine.
- Anonyymi
Teneriffalla, missä autot, bensa ja kaikki muukin on halpaa, näkee käsittämättömän paljon Dacia Sanderoja.
- Anonyymi
Suomessa, missä ihmiset arvostavat laatua, näkee käsittämättömän vähän Dacia rasioita. Yksi tähti törmäystestissä. Huom huom.
- Anonyymi
Suomalaiset eivät oikein ymmärrä autojen päälle, katso vaikka myyntilistoja.
- Anonyymi
Mikä juusto kuvaa parhaiten aloittajan aivoja.
Camembert, haisee pahalle, on homeessa ja valuu löysänä.- Anonyymi
Heheheh. Minä olen aloittaja ja luonnehtisin itseni mustaleima emmenthaliksi. Tumma ja tulinen….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheheh. Minä olen aloittaja ja luonnehtisin itseni mustaleima emmenthaliksi. Tumma ja tulinen….
Tumma ja tulinen…. Siis muuttuu tummaksi ja tuliseksi kun sinun juustoajokki sylkee öljyjä tielle pohjolan pakkasessa !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma ja tulinen…. Siis muuttuu tummaksi ja tuliseksi kun sinun juustoajokki sylkee öljyjä tielle pohjolan pakkasessa !!
Silloin on tumma ja tulinen --- tulta ja tappuraa !!!
- Anonyymi
Kaikkein mauttomin rasvaton sulatejuusto kuvastaa daciaa hyvin. En nimiä tiedä kun en moisia syö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844