Kuten otsikosta huomaattekin niin mut viskataan ens viikolla päiväosastolle. Juttu on niin että mä en oo viel tarpeeks sairas parantuakseni ku en oo viel ees alipainonen tms (ainakaan viimeks ku katoin, en tiiä mitä painan nyt) ja mulle tuputetaan enemmän ruokaa jossa ei oo ollenkaan järkee koska eiks se pitäs alottaa vasta sit ku joudun sinne päiväosastolle? Koska enhän mä kehtaa mennä sinne jos oon lihonu ees vähääkään. En välttämättä haluu ees parantuu ja vaikka haluisinki niin mun pitäs olla tarpeeks sairas siihen mut mä en oo koskaan ollu ees pahasti alipainonen, alhasin bmi tähän mennes ollu 17 ja oon nyt taas jossain 19 paikkeilla. Retkahdin siis taas tähän sairauteen muutama kuukaus sitte ja nyt pitäis vissiin uudestaan alkaa parantumaan :( en haluu en jaksa ei oo motivaatiota siihen. Vituttaa ja ahistaa. Mitä pitäs tehä
Joudun päiväosastolle
7
937
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja jos ootte ollu päiväosastolla ni kertokaa kokemuksii ja auttoks se ollenkaan
- Anonyymi
Et tule koskaan kokemaan että olet tarpeeksi sairas parantuaksesi.
- Anonyymi
Mutta kun mä en ihan oikeesti oo tarpeeks sairas kun en oo alipainonen vielä :( mun vanhemmat on vaan ihan helvetin dramaattisii. Ja lopetin muutenki ne hoidot jo 4 päivää sen jälkeen ku menin sinne ku ei siit tullu mitää koska en tarvii apuu mihkään :)
- Anonyymi
Sanoo kokemusasiantuntija. Entä jos vain sä et ole kohdannut sellaista, joka on, ja nyt lykkäät vääristyneet ajatusrakennelmat seuraavalle autettavalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo kokemusasiantuntija. Entä jos vain sä et ole kohdannut sellaista, joka on, ja nyt lykkäät vääristyneet ajatusrakennelmat seuraavalle autettavalle
No se on vaan hyvä jos joku oikeesti sairas saa paikan sieltä mis mä olin. Ja mistä mä tiiän vaik oisin kohdannukki jossain semmosen ku ei sitä ulospäin voi nähdä kuka on sairas ja kuka ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun mä en ihan oikeesti oo tarpeeks sairas kun en oo alipainonen vielä :( mun vanhemmat on vaan ihan helvetin dramaattisii. Ja lopetin muutenki ne hoidot jo 4 päivää sen jälkeen ku menin sinne ku ei siit tullu mitää koska en tarvii apuu mihkään :)
Olis mielenkiintoista tavata se anorektikko, joka mielestään on tarvitsee apua ja on omasta mielestään alipainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis mielenkiintoista tavata se anorektikko, joka mielestään on tarvitsee apua ja on omasta mielestään alipainoinen.
Oon laskenu mun bmi:n ja ei näyttäny alipainoo eli en siis oo sairas. En toki tiiä mitä se nyt näyttää ku ei oo ollu mahollisuutta punnita itteeni mut en näytä sairaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279