Kuten otsikosta huomaattekin niin mut viskataan ens viikolla päiväosastolle. Juttu on niin että mä en oo viel tarpeeks sairas parantuakseni ku en oo viel ees alipainonen tms (ainakaan viimeks ku katoin, en tiiä mitä painan nyt) ja mulle tuputetaan enemmän ruokaa jossa ei oo ollenkaan järkee koska eiks se pitäs alottaa vasta sit ku joudun sinne päiväosastolle? Koska enhän mä kehtaa mennä sinne jos oon lihonu ees vähääkään. En välttämättä haluu ees parantuu ja vaikka haluisinki niin mun pitäs olla tarpeeks sairas siihen mut mä en oo koskaan ollu ees pahasti alipainonen, alhasin bmi tähän mennes ollu 17 ja oon nyt taas jossain 19 paikkeilla. Retkahdin siis taas tähän sairauteen muutama kuukaus sitte ja nyt pitäis vissiin uudestaan alkaa parantumaan :( en haluu en jaksa ei oo motivaatiota siihen. Vituttaa ja ahistaa. Mitä pitäs tehä
Joudun päiväosastolle
7
926
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja jos ootte ollu päiväosastolla ni kertokaa kokemuksii ja auttoks se ollenkaan
- Anonyymi
Et tule koskaan kokemaan että olet tarpeeksi sairas parantuaksesi.
- Anonyymi
Mutta kun mä en ihan oikeesti oo tarpeeks sairas kun en oo alipainonen vielä :( mun vanhemmat on vaan ihan helvetin dramaattisii. Ja lopetin muutenki ne hoidot jo 4 päivää sen jälkeen ku menin sinne ku ei siit tullu mitää koska en tarvii apuu mihkään :)
- Anonyymi
Sanoo kokemusasiantuntija. Entä jos vain sä et ole kohdannut sellaista, joka on, ja nyt lykkäät vääristyneet ajatusrakennelmat seuraavalle autettavalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo kokemusasiantuntija. Entä jos vain sä et ole kohdannut sellaista, joka on, ja nyt lykkäät vääristyneet ajatusrakennelmat seuraavalle autettavalle
No se on vaan hyvä jos joku oikeesti sairas saa paikan sieltä mis mä olin. Ja mistä mä tiiän vaik oisin kohdannukki jossain semmosen ku ei sitä ulospäin voi nähdä kuka on sairas ja kuka ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun mä en ihan oikeesti oo tarpeeks sairas kun en oo alipainonen vielä :( mun vanhemmat on vaan ihan helvetin dramaattisii. Ja lopetin muutenki ne hoidot jo 4 päivää sen jälkeen ku menin sinne ku ei siit tullu mitää koska en tarvii apuu mihkään :)
Olis mielenkiintoista tavata se anorektikko, joka mielestään on tarvitsee apua ja on omasta mielestään alipainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis mielenkiintoista tavata se anorektikko, joka mielestään on tarvitsee apua ja on omasta mielestään alipainoinen.
Oon laskenu mun bmi:n ja ei näyttäny alipainoo eli en siis oo sairas. En toki tiiä mitä se nyt näyttää ku ei oo ollu mahollisuutta punnita itteeni mut en näytä sairaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346