En mä saa unta kun vaan mietin sua

Anonyymi

Ja meitä. Että mitä tästä tulee. Pilasinko jo kaiken. Haluatko sä enää?

Toisaalta haluan luottaa siihen että jos aitoa halua on niin ei se noin vaan katoa.

71

2610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti voit hyvin 🙂

• Anonyymi

Nukuttavat ja rauhalliset äänet ovat: kaupungin autot, minä keskityn kuuntelemaan autoja kadulla, silloin nukahdan hyvin, jos keskityn kuutelemaan sängyssä autojen ääniä kadulta.

• Anonyymi

Mä saan unen kun en ajattele sua enää

• Anonyymi

Niinhän se on, jotain suhteellisen pysyvää siinä pitäisi olla. Rauhoittavaakin. Öitä.

• Anonyymi

:)

kauneinta, unta, sinulle vain,

ja, toivotaan, että, sinulla menee, vain, paremmin ja paremmin elämässä,

muuta, en jaksa toivoa,

ja, jos, sen toiveen saisin, vain,

olisin maailman onnellisin,

sillä, silloin elämälläni, on ollut sielu,

ja, se, sielu kaiken kestää,

sillä, ja, koska,

sillä, sielulla on ollut unelma,

ja, sielun suurin unelma, on antaa unelmien elämä ja unelmien elämä,

itse, rakkauteen, ja, sitä kautta elämään,

ja, jos, sen, olen saanut,

ei, sieluni koskaan kärsi,

vaan, ikuisesti, riemuitsee,

antaessaan, unelmien elämän,

ja, se, riittää,

ja, se, riittää jaksamaan,

ja, se, riittää unelmoimaan,

ja, haaveksimaan,

että, unelmat, elämän jollekin suonut, on,

omalla, elämällään tällä,

ja, se, on, jotain,

ja, sen vuoksi kannattaa uhrata kaikki,

ja, silti ei mitään,

ja, silti lähes tulkoon kaikki,

N

:)

• Anonyymi

Ei ihminen, sun tarvi huolehtia toisen puolisosta! Puutut taas toisten elämään, ilman lupaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihminen, sun tarvi huolehtia toisen puolisosta! Puutut taas toisten elämään, ilman lupaa!

Onpa sairasta. Ihan summassa mätät noita harhojasi milloin kenellekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa sairasta. Ihan summassa mätät noita harhojasi milloin kenellekin.

Siis tämä on kyllä siceintä mihin olen koskaan törmännyt ja juuri näin, ei mitään järjestelmällisyyttä näissä pulpahduksissa edes, saati sitten ymmärrystä, että kommentoi trollille. Ymmärrystä vailla ihan satprosenttisesti

• Anonyymi

Pitää luottaa siihen intuitioon. Näinhän se menee.

• Anonyymi

Parhaat unet tulee, kun ei mieti mitään ihastuksia. Yleensä sellaiset tunteet menee vuodessa ohi, jos ei näe, tai ole missään kontaktissa. Ei yritä ruokkia tunnetta.

• Anonyymi

Saunakaljankin himo mennee ohi vuodessa, kun ei turhaan ruoki itseään sellaisella

• Anonyymi

Minä en nähnyt yli vuoteen kuin kerran vilaukselta. Tunteet ei kadonnut minnekään. Sitten onneksi näin taas. Sivusta vaan kerron, että ei ne aina katoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en nähnyt yli vuoteen kuin kerran vilaukselta. Tunteet ei kadonnut minnekään. Sitten onneksi näin taas. Sivusta vaan kerron, että ei ne aina katoa.

Minäkin näin eikä ne katoa. Pieni hetki joka kesti ikuisuuden aina mielessä. Sen hetken voimalla voi elää loppuelämänsä pitkään.

• Anonyymi

Ei tunteet katoa koskaan, jos olet johonkin aidosti ollut rakastunut, voin kertoa 30 vuoden kokemuksella

• Anonyymi

Hyvää huomenta. Kyllä minä haluan. Olet ihana ihminen. T:J

• Anonyymi

🤍🤍🤍🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤍🤍🤍🤍

E-nainen ihanainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

E-nainen ihanainen?

En ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

E-nainen ihanainen?

Olen kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä

Ollaanko samassa puljussa töissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanko samassa puljussa töissä?

Ei sama työnantaja..

• Anonyymi

Et ole pilannut mitään. Edelleen haluan nähdä ja tutustua paremmin.

• Anonyymi

Tuuleen huutelijat r.y. jäsen huutelee rannalla, ja vastarannalla huutelee toinen samanmoinen. Sen verran sumuakin on, ettei voi olla varma huuteleeko ukolle vai akalle :)

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuuleen huutelijat r.y. jäsen huutelee rannalla, ja vastarannalla huutelee toinen samanmoinen. Sen verran sumuakin on, ettei voi olla varma huuteleeko ukolle vai akalle :)

sivusta

Kiva että on muitakin huutelijoita paikalla. Voidaan kailottaa yhdessä tyhjyyteen kauniita sanoja. :)

Paljonko on yhdistyksen jäsenmaksu tänä vuonna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva että on muitakin huutelijoita paikalla. Voidaan kailottaa yhdessä tyhjyyteen kauniita sanoja. :)

Paljonko on yhdistyksen jäsenmaksu tänä vuonna?

0 euroa sinulle kunniajäsenenä ja muistathan että rakastan sinua :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

0 euroa sinulle kunniajäsenenä ja muistathan että rakastan sinua :D

Jäsenyyteen riittää että rakastaa. Ihana! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäsenyyteen riittää että rakastaa. Ihana! :)

Sulla kyllä ihmeellistä toi rakastaminen, miten kehtaat huutaa tota tyhyjänpäiväistä satua täällä! Mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla kyllä ihmeellistä toi rakastaminen, miten kehtaat huutaa tota tyhyjänpäiväistä satua täällä! Mies.

Ok... Ei se ole satua, että olen ollut rakastunut (ihastunut)...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok... Ei se ole satua, että olen ollut rakastunut (ihastunut)...

Vastasit sivusta huutelijalle se kai oli selvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit sivusta huutelijalle se kai oli selvä

Ja täällä huutelee joku sivusta. Korjaa asennetta tai painu vtuun täältä. Olemalla koko ajan noin inhottava muille sairastut vaan syöpään tai muuta. Katkeruutesi sairastuttaa. Mutta hyvä vaan.

• Anonyymi

No älä mieti

• Anonyymi

Vaikka kaipaan, niin ei se kyllä minua valvota. Eikä haittaa normaalia elämääni.

• Anonyymi

Mä en nuku kipujen vuoksi kuin pätkittäin.

• Anonyymi

Olen todella uupunut, nytkin melkein nukahdan tuolille. Täytyy yrittää kohta taas nukkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todella uupunut, nytkin melkein nukahdan tuolille. Täytyy yrittää kohta taas nukkua.

Voisiko noihin kipuihin saada jostain apua, oletko selvittänyt? Ja mielummin jotain muuta, kuin pelkkää lääkettä. - Sivusta, ei ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko noihin kipuihin saada jostain apua, oletko selvittänyt? Ja mielummin jotain muuta, kuin pelkkää lääkettä. - Sivusta, ei ap

Oon käynyt lääkäreissä, kuvauksissa, fyssarilla, hierojalla ym. Kolmee eri lääkettä nyt kokeillut, ei apua, joten jätin ne pois. Tässä nyt vaan iski vielä toi korona joten tää makaaminen pahentaa kipua. Kunhan tästä nyt selvii, niin sitten enempi tota liikunnallista kuntoutusta.

• Anonyymi

Ei kannata öitään valvoskella. Menee ylikierroksille. Asiat yleensä selviää kysymällä suoraan.

• Anonyymi

Mulla oli aitoa rakkautta... Mut sinusta tuuliviiristä ei ottanu Erkkikään selvää...

• Anonyymi

Tyttöni nuori kevään ensi hurman
      Minä kanssas koin vaan syksy jo kaiken vei
      Ei enää loista silmäs tähtein lailla
      Vaan lempes tuo, se tuskia mulle suo

Pettäjän tie on tuskainen, käy harhaan

• Anonyymi

Jos on aito halu olla toisen kanssa, se ei kovin helposti kaadu. ”Näkymätön magneetti” vetää kaipaavia toistensa puoleen.
      Intuitio on hyvä apulainen vaikka järki kyseenalaistaisikin. Keskustelu ja kysymykset avaavat tilannetta. Onnea teille ja rohkeutta.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Ei aito halu ihan tosta noin vaan katoa.

• Anonyymi

Mihin sitä rohkeutta

Ei tää oo sota

• Anonyymi

Komppaan tuota ja Sinulle ihanalle...tietysti, sanon, että eiiiiiiiiiii, aito halu&kaipaus Sinusta katoa mihinkään koskaan! 😘

• Anonyymi

Ehkä ei noin vain katoa, mut hyvästi jos mokaa, niin no, se on hyvästi.

• Anonyymi

Riippuen millä tavalla mokaa
        Sivusta.

• Anonyymi

Jaa jaa kyllä Pekka olet ehdoton katsomatta itseäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa kyllä Pekka olet ehdoton katsomatta itseäsi

Miehen hahmo toi pekka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen hahmo toi pekka!

Niimpä tietenkin kannattaa katsoo itseäänki, ett kelpaankos mä? Ja tulla aitona kyseleen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen hahmo toi pekka!

Joo, näin se onkin, toisille suureksi yllätykseksi tulee tämäkin ja todellisuusnäkymä siitä, että kun palstan kaava aukeaa, niin ns mitään mälvättävää ei jää aiheuttaa hyväksymättömyyden kokemuksia. Elämä on täynnä kokemuksia ja näkemyksiä ylhäältä katsoen

• Anonyymi

Moni asia mäni vikkoon....

Ei välttämäti sinusta johtuvvoo ollenkoon...

Halutkin on niin pienet että eipä juuri nimeksikköön.

Näin ne männöö, erilaisiks.

Näköjään.

Ei voi pinnistellä vuosissa, mutta 81 oonnäinen.

• Anonyymi

Oletko ap rakastunut tai rakastumassa? Sellaisella on taipumus viedä unet ja epävarmuuden sietokyvyn rajat helposti alkaa ahdistaa. Toisaalta ahdistus ja unien menetys saa usein tajuamaan, että on sisäinen pakko selvittää asia. Tulee ”hulluksi”, jos ei selvitä ja pakitkin on parempi pitkän päälle kuin epävarmuudessa eläminen. Ja mikä parasta, joskus asian selvittäminen johtaa unelman täyttymiseen. ♥️

Hän, A, oli tänään aika väsyneen näköinen, mutta kuitenkin hymyilevä ja hyvän tuulinen. Joku toinen päivä, taas ilmestymiseni pöydän kulmalle saa enemmän ristiriitaisia tuntemuksia. Läheiseksi hän minut jollain tasolla kuitenkin tuntee, todistetusti. 😉 Se ”taso” on kuitenkin vielä pieni arvoitus. Tiedän kuitenkin, että vuorovaikutuksen reaktion vaihtelu viittaa, että johonkin syvemmälle jollain tavalla osun. Jos olisin ihan kuka vaan, ja merkityksetön, olisi vuorovaikutus tasaista ja yllätyksettömätöntä.

En tiedä mitä hän ajattelee, mutta itse olisin varsin valmis tutustumaan kaikessa rauhassa syvemmin. ♥️ Koska olen meistä se vanhempi työkaverinainen, joudun jättämään varsinaisen aloitteen hänelle. Tulen hiljaisesti ja rivien välistä vastaan, katsotaan mihin se riittää.

• Anonyymi

Vielä lisäys, niinhän se menee: rakkaus on pitkämielinen. Jos tunne haihtuu kevyesti, eikä palaa, sitten tunne ei ollut mitään kovin suurta ja ihmeellistä. Jos tunne ei kestä muutamaa viikkoa, kuukautta tai vuotta, eikä pikku pettymyksiä tai pientä odotusta, se tulisi kestämään kovin pitkään muutenkaan.

• Anonyymi

Miten oisit pilannut?

• Anonyymi

Älä mieti ja nukut hyvin.

• Anonyymi

Et saa anteeksi

• Anonyymi

Mä herään aamuyöllä miettimään sua ja meitä. En tiedä mitä tekisin, tämä tilanne on uuvuttava.
      Terveisin erittäin hämmentynyt nainen

• Anonyymi

Mietitkö kenties naista öisin?

• Anonyymi

Kyllä mä suhun rakastuin. Haluan sut mut sä et halua mua. Niinhän sä itse sanoit

• Anonyymi

Sittenhän se on uskottava, jos toinen niin itse sanoi. Miksi kyseenalaistat edelleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän se on uskottava, jos toinen niin itse sanoi. Miksi kyseenalaistat edelleen?

Kyllä tilanne voi olla nyt aivan eri ja onkin.

• Anonyymi

Tosi ärsyttävää kun ei saa unta. Pyörii ja pyörii kun pitäisi nukkua, että voi aiksisin herätä. Niin ja Hän mielessä hyörii taas.

• Anonyymi

Minullakin pyörii päässä vain ajatuksia.

• Anonyymi

Ei kannata väkisin tunkea kenenkään täyteen elämään.
      Siksi vetäydyn.

Ja se sopii sulle.

• Anonyymi

Nyt on vaipat vaihdettu ja aamujokellukset tehty. Takaisin nukkumaan.

• Anonyymi

En ole unohtanut sinua nainen ❤

• Anonyymi

En minäkään miestä!❤️
        Totta puhuen en taida edes haluta

• Anonyymi

Mul on tuhti aamujöpötys kun uneksin äitistäs.

• Anonyymi

Ajattelin vain luovuttaa, ei siinäkään ole järkeä joka päivä koittaa voittaa jotain ulkoista huonoa. Helpompi vain vetää itsensä pohjalle ja antaa olla. Kaikkensa kun mielestään yrittää ja se ei koskaan johda mihinkään, niin on vain parempi vaikka alkaa vetämään päihteitä urakalla ja unohtaa. Ei se välttämättä hyvä ratkaisu ole, mutta on sekin parempi kuin tämä. Ihmisen kun täytyy olla vapaa kaikesta ollakseen onnellinen ja jaksaakseen päivästä toiseen eteenpäin. Näin se ei vain ole mahdollista.

M

• Anonyymi

Nyt meni tunteisiin…pakko sanoa! 😥
        N-M

• Anonyymi

Ränniä ropelliin risto

• Anonyymi

Joskus voi olla niin että ei saa unta kun liian kuuma, itse joskus irroittanut peiton lakanan sisältä kokonaan koska jos on liian kuuma nukkua., äskenkin oli aika kuuma kokeilin syödä särkypillerin jos se auttaisi, auttoi.

Monestikin itselläni on kyllä hauskoja seikkailu-unia, kuin itse olisi hahmona unessa seikkailemassa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      368
      2667
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1631
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      697
      1590
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1105
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      812
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      760
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      645
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      633
    Aihe