Minä suunnittelen matkaa ikeaan, siellä on nyt ruotsalaiset liha pulat tajouksessa, normaalisti 240thp ja, nyt vain 190thb, naapurin mummo kertoi... kuola jo valuu suusta kun kuvittelen kuinka...
Lasten ruoka anåkset ,aivan varmasti, vielä maukkaanpia ollen. ne saa syödä ilmaiseksi... ajattelinkin lainata, en siis vuokrata, naapurin mummolta muutaman.
Paljonkos muuten ลูกชิ้นสวีเดน maksaa siellä pattayan savossa?
Mitä ajattelitte tehdä viikon loppuna täällä thaimaassa
13
120
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta huomenta, tuossahan mahtava suunnitelma.
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja, kuinka sattuikaan... minäkin otin, pienet päikkärit, vaatii tämä päivystys veronsa. Täytyykin tarkistaa, vieläkö oma poikani, pulputtaa tuolla nurkassa.
- Anonyymi
Pula on aina tarjouksessa, mutta nyt hinnat nousee siihen malliin että Suomeen tulee pula aika. Ruoka on kohta kortilla. Jauhot nousi 30% kerralla, liha, kala ja juusto myös.
- Anonyymi
On todennäköistä että sensein palvelutalossa voinappien jakeluun tulee tauko.
- Anonyymi
Yhdyssanavirhe jo aloituksessa, oletko Saarikyrpå yksinäinen?
- Anonyymi
Kaikkea se kateus ja katkeruus saa aikaiseksi, pattayan savossa.
- Anonyymi
Ajattelin, kouluttaa vaimoani... tekemään ikealaisia lihapulia...
https://www.youtube.com/watch?v=RML72qw0j3M&t=60s
...hyvä koulutus viteo, tuossa ollen, viiden tähden himo kokeille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin, kouluttaa vaimoani... tekemään ikealaisia lihapulia...
https://www.youtube.com/watch?v=RML72qw0j3M&t=60s
...hyvä koulutus viteo, tuossa ollen, viiden tähden himo kokeille.Korjaan: hima kokeile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin, kouluttaa vaimoani... tekemään ikealaisia lihapulia...
https://www.youtube.com/watch?v=RML72qw0j3M&t=60s
...hyvä koulutus viteo, tuossa ollen, viiden tähden himo kokeille.Täräytätkö pandakarateiskun nenän päälle jos ei opi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täräytätkö pandakarateiskun nenän päälle jos ei opi?
Hua Hinissä yhdellä ThaiLadyllä ollen isompi nenä kuin eräällä suomalaisella miesnyrkkeilijällä... miksiköhän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täräytätkö pandakarateiskun nenän päälle jos ei opi?
Olen valaistunut karateka sensei joka ei sorru väkivaltaan mutta annan heti elämän selkäsaunan jos jollakin on vaimo, Mersu ja uima-allas.
S Anonyymi kirjoitti:
Olen valaistunut karateka sensei joka ei sorru väkivaltaan mutta annan heti elämän selkäsaunan jos jollakin on vaimo, Mersu ja uima-allas.
SOlen usean danin miljonääri sensei ja jos et usko niin tulee elämäm sauna selkään. Kun muistutat ähtärin pandaa jolla on kuhmuja, niin loppuu se irviminen siitä ettenkö olisi ostanut viittä toista oma koti taloa tarjoilijoille jotka on nyt jalo puu pää seppiä.
- Anonyymi
Aion etsiskellä halpaa pillua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530